Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako yrittää alkaa tapailla naisia, vaikka en edes ole varma, että haluanko seurustella?

Vierailija
20.06.2016 |

Onko se väärin muita kohtaan? Tarkoitan siis että jos nyt vaikka tulee sovittua tuosta treffit/kahvit/tms ja nainen sattuu jopa kiinnostumaan minusta, mutta olen jo alun alkujaan ollut vähän sitä mieltä, että en ehkä edes halua seurustella tai viedä mitään pidemmälle. Tuhlaanko vain muiden aikaa? Toisaalta enhän voi itse olla koskaan varma omasta asenteestani, mikäli en käytännössä kokeile miten tapailu ja seurustelu sopii elämääni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä niitä naisia haluat?

Vierailija
2/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla pienintäkään aikaisempaa kokemusta seurustelusta?

Tottakai voit tapailla naisia, vaikka et vielä etsikään mitään loppuelämän kumppania. Ei tapailua tarvitse ottaa niin haudanvakavasti! Kiinnostavin kysymys tässä kohtaa luultavasti on, että kuinkahan suurella todennäköisyydellä ja millä aikajänteellä sinun "tulee sovittua treffit" naisen kanssa :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla pienintäkään aikaisempaa kokemusta seurustelusta?

Tottakai voit tapailla naisia, vaikka et vielä etsikään mitään loppuelämän kumppania. Ei tapailua tarvitse ottaa niin haudanvakavasti! Kiinnostavin kysymys tässä kohtaa luultavasti on, että kuinkahan suurella todennäköisyydellä ja millä aikajänteellä sinun "tulee sovittua treffit" naisen kanssa :-D

Eipä juuri ole aikaisempaa kokemusta. Olen keskittynyt niin paljon töihi ja opiskeluun. Olen kuitenkin siinä uskossa, että ei se treffien tai kahvien sopiminen ole muusta kiinni, kuin että kysyy vaan, joten sen itse tapailun aloittaminen ym. ei pitäisi olla mikään ongelma.

Millä todenäköisyydellä sitten joku haluaa kanssani lähteä jonnekin, niin sekin nyt riippuu ihan varmaan keneltä kysyy. Jos toista ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta, mutta onhan noita kiinnostavia naisia joka puolella.

Vierailija
4/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua niitä ihmisiä, joille on joku huvi ja viihde tapailla "ihan jees"-tyyppejä joiden kanssa ei erityisesti synkkaa tai mitään, mutta "kunhan on jotain".

Mitä sellaisesta saa? Itsetunnolle pönkitystä?

Pitäisikö sitä vahvistaa ihan muilla keinoilla, ne treffailusta egoboostia hakevien tapailemat "ihan jees"-tyypit kun voikin olla eri asenteella ja näin egoboostailija tulee viihteenjanossaan ja boostin tarpeessaan loukanneeksi viattomia, jotka ovat syyttömiä egoboostailijan heikkoon minäkuvaan ja tylsyyteen?

Jos sulla tosissaan synkkaa jonkun kanssa ja ns. kolahtaa, et sä silloin mieti mitään "en kyl eti mitää enkä haluu seurustella yyh".

Tai jos mietit, olet pikkuisen tyhmä ja kadut tyhmyyttäsi myöhemmin kun kyllästyt yksin olemiseen ja alat muistella, ketä kaikkia päästit menemään vain koska halusit boostata egoasi treffailemalla ympäriinsä ja vänisemällä jotain "en haluu niinku seukkaa hei"-paskaa.

Ugh, olen puhunut.

Vierailija
5/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä niitä naisia haluat?

Tuntuu, että minulla alkaa tässä pikku hiljaa olla elämässäni jo kaikki muu lähestulkoon kohdillaan. On töitä, kavereita, harrastuksia, koulutus, asunto, ... Tuntuu vain että jokin oleellinen vielä puuttuu ja ehkä se on sitten se parisuhde... tai sitten ei, en minä tiedä.

Vierailija
6/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua niitä ihmisiä, joille on joku huvi ja viihde tapailla "ihan jees"-tyyppejä joiden kanssa ei erityisesti synkkaa tai mitään, mutta "kunhan on jotain".

Pitäisikö sitä vahvistaa ihan muilla keinoilla, ne treffailusta egoboostia hakevien tapailemat "ihan jees"-tyypit kun voikin olla eri asenteella ja näin egoboostailija tulee viihteenjanossaan ja boostin tarpeessaan loukanneeksi viattomia, jotka ovat syyttömiä egoboostailijan heikkoon minäkuvaan ja tylsyyteen?

Jos sulla tosissaan synkkaa jonkun kanssa ja ns. kolahtaa, et sä silloin mieti mitään "en kyl eti mitää enkä haluu seurustella yyh".

Tai jos mietit, olet pikkuisen tyhmä ja kadut tyhmyyttäsi myöhemmin kun kyllästyt yksin olemiseen ja alat muistella, ketä kaikkia päästit menemään vain koska halusit boostata egoasi treffailemalla ympäriinsä ja vänisemällä jotain "en haluu niinku seukkaa hei"-paskaa.

Ugh, olen puhunut.

Siis en minä tässä nyt aikonut mitään tuollaista alka harrastamaan, että hypitään ihmisestä toiseen, koska on vain pakko seurustella jostain syystä. Tähän mennessä en ole vielä tapaillut ketään, koska minulla on mennyt muut asiat sen edelle. En itsekään ymmärrä sitä miten jotkut löytävät esimerkiksi edellisen suhteen päättymisen jälkeen viikossa kahdessa jonkun uuden - ei kellään voi olla niin hyvä tuuri, että niitä oikean oloisia ihmisiä löytyy tuollaisella vauhdilla.

Vierailija
7/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ugh, olen puhunut.

Siis en minä tässä nyt aikonut mitään tuollaista alka harrastamaan, että hypitään ihmisestä toiseen, koska on vain pakko seurustella jostain syystä. Tähän mennessä en ole vielä tapaillut ketään, koska minulla on mennyt muut asiat sen edelle. En itsekään ymmärrä sitä miten jotkut löytävät esimerkiksi edellisen suhteen päättymisen jälkeen viikossa kahdessa jonkun uuden - ei kellään voi olla niin hyvä tuuri, että niitä oikean oloisia ihmisiä löytyy tuollaisella vauhdilla.

Okei, hyvä homma.

Ja niin, kyllähän sitä voi lähteä naisten kanssa treffeille ihan huoletta, jos asenne on "katsellaan nyt".

Eihän sitä voi ikinä heti tietää, tuleeko jutusta mitään tai synkkaako edes, onko samanlaiset arvot jne.

Kokeilemalla ne aina menee ja joskus voi särkeä jonkun sydämenkin, mutta sille ei oikeastaan voi mitään.

Yrittää vain olla reilu itselleen ja muille, sillä pääsee jo pitkälle.

Ja muistaa, ettei ketään saa huijata (se ei tietenkään ole huijaamista, jos nainen tekee itsekseen oletuksia ja pettyy kun ne eivät täyty...niitäkin naisia on).

Vierailija
8/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ugh, olen puhunut.

Okei, hyvä homma.

Ja niin, kyllähän sitä voi lähteä naisten kanssa treffeille ihan huoletta, jos asenne on "katsellaan nyt".

Eihän sitä voi ikinä heti tietää, tuleeko jutusta mitään tai synkkaako edes, onko samanlaiset arvot jne.

Kokeilemalla ne aina menee ja joskus voi särkeä jonkun sydämenkin, mutta sille ei oikeastaan voi mitään.

Yrittää vain olla reilu itselleen ja muille, sillä pääsee jo pitkälle.

Ja muistaa, ettei ketään saa huijata (se ei tietenkään ole huijaamista, jos nainen tekee itsekseen oletuksia ja pettyy kun ne eivät täyty...niitäkin naisia on).

Yritän vain varoa tekemästä mitään totaalista takinkääntöä. Pitää jo varhaisessa vaiheessa sitten jo miettiä, että onko tämä minun juttuni vai ei. Olisi järkyttävää heittää esimerkiksi puolen vuoden jälkeen puskista vain että "joo en pidäkkään tästä, sori nyt".

Vierailija
9/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitat tapailun vain huvin vuoksi pariksi kuukaudeksi tms saman naisen kanssa, kannattaa tuoda se ilmi jo heti aluksi ja etsiä samanlaisia ei niin vakavissaan seuraa etsiviä naisia. Itse olen tapaillut samaa miestä kohta neljän kuukauden ajan, joka antoi olettaa että suhteemme saattaisi syventyä, kunnes kertoi ettei hänellä ole aikomusta aloittaa uutta pitkää suhdetta exänsä jälkeen ja olen ollut vain laastarina/mukavana treffiseurana. Olen murtunut, kun luulin että hän olisi päässyt yli tästä exästä ja voisi olla tosissaan ihastunut minuun. Mutta juhannus näyttää miten meille käy.

Vierailija
10/10 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei tee nykyää mitää. Parempi kun maksat seksistä kun tarvit sitä.