Naiset: onko kukaan teistä koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa vain sen takia että miehellä on kallis auto?
Joillakin miehillä on sellainen käsitys, joten kiinnostaisi kuulla mitä naisilla on sanottavaa.
Kommentit (35)
Mä oon näistä autoasioista jutellut joskus miesten kanssa ja mua ihmetyttää se kuinka vääristynyt käsitys miehillä on. Naiset (keskimäärin) ei ymmärrä mitään jostain vanteista ja niiden koosta tai muista. Me tajutaan korkeintaan onko auto meidän mielestä kivan värinen vai ei.
No en helvetissä. Joku urbaani legenda.
Heh, miten se miehen auto siellä sängyssä minua tyydyttäisi? Aika käsittämätön ajatus.
Anteeksi mitä? 😂😅
En edes ymmärrä autoista mitään.
En helvetissä, enkä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen menneen.
Naiset keskimäärin eivät ole kiinnostuneita miehen autosta, autohommat on miesten keskinäistä statuskilpailua.
En. Useimmista panoista en tiedä onko heillä auto.
En ole, enkä menisi.
Tapasin joskus vuosia sitten miehen joka pröystäili omaisuudellaan (mm. kalliilla autolla, ei ollut mikään Porsche mutta kallis uusi auto kumminkin). Ei tullut kuin parit treffit, tyyppi ei ollut kiinnostava.
Lisäksi valitteli kokoajan mikseivät naiset halua häntä vaikka hänellä on velaton asunto, ulkonäköä ja omaisuutta jne. Olikohan jokin esi-lassukka? Oli vastemielinen ihminen.
Ei kiinnosta joku auto, ei se paljon siellä sängyssä hyödytä. Ellei siellä itse autossa halua nussia, mutta silloinkin varmaan jonkun asuntoauton pitäisi olla naisten mielestä kuuminta hottia.
Entä onko joku suostunut miehen kanssa autoon, jos tällä on oikein kallis sänky?
En edes tiedä mitkä autot on kalliita ja mitkä halpoja, eikä kiinnosta onko autoa ollenkaan.
Haha, en. Kellään ei edes ole ollut autoa (asun Helsingin keskustassa ja olen deittaillut paikallisia).
hmm,joo.Mies osti (tai me ostettiin) uusi auto(siis uusi meille) ja harrastettiin sinä iltana oikein mainiota seksiä..kai mää vähän siitä autosta innostuin kun se on niin hurja peli.Ja mun mies on melko seksikäs tuollaisen jenkin ratissa..grauu...
En ole.
Ymmärrän autoista yhtä paljon kuin pulu shakista.
En todellakaan.
Mutta olen mennyt siitä huolimatta että aikuisella (28v) oli 20v vanha ruosteinen romuläjä.
Vähän ajattelinkin. Tuli vaan tänään vastaan kaupungilla yksi heppu jonka kanssa olin kesäduunissa. Se aina suunnitteli autonrakenteluaan ja puheli siitä miten kaikki naiset ihastellen kattelee sitä (valoissa, liikenteessä ja varsinkin kun se nousee autostaan) kun sillä on niin hiano auto. Ei mitenkään uskonut kun esitin varovaisia epäilyjä siitä että mahtaako ne uudet vanteet nyt varmasti kiihottaa naisia...
AP
Joo,osta alumiinivanteet ja kulje niiden kanssa kadulla,katseet on taattuja,ties vaikka pääsisit pukille!T.Se jenkkimiähen narttu.
Ei ne sitä myönnä, mutta katsopa tämä video:
Ehkä baarissa on vaikea esittäytyä auton kanssa, mutta... tuossa on ainakin hauskaa katseltavaa:
ja
En tod.