Lotta Hintsa sai komea miehen.
Kyllä missien kelpaa kun saavat kauneudellaan hurmattua rikkaista jääkiekkoilijoita. Toista se on tällaisen ruman naisen joka saa vaan ruman ja köyhän miehen.
Kommentit (18)
Minun mielestä ei kovin tyylikäs morsian, hiukset roikkuivat hapsottaen. Suvi Miinalalle sopi auki olevat hiukset, koska hiukset paksut ja hyväkuntoiset. Enkä Lotan puvustakaan pitänyt.
Mut niitten häät saks ku oli huono sää.
Mutta mieti, vaikka olisit yhtä kaunis kuin Lotta Hintsa (http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001204195.html) niin luultavasti harmittelisit, että miehet pitävät kuitenkin vielä enemmän Maria Doroshinasta (http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001204483.html). Plus että mitä vanhemmaksi tulisit, sitä näkymättömämmäksi miesten silmissä muuttuisit.
Ihan turha kadehtia ketään ulkonäön takia. Ole oma ainutlaatuinen itsesi ja etsi itsellesi ainutlaatuinen mies.
Aika tavallinen semmonen pikkunätti se Hintsa. En ymmärrä miten on missiksi päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallinen semmonen pikkunätti se Hintsa. En ymmärrä miten on missiksi päässyt.
Jos Lotta on vain pikkunätti, niin miltä ne rumat näyttävät? Jestas...Ei ihme että miehet suoraan sanottuna halveksuvat minua ihan avoimesti, en edes liioittele. Lotta on 9, itse olen korkeintaan 3:nen. En tule koskaan saamaan edes rumaa miestä, usko pois, olen yrittänyt enkä kelpaa heille edes seksiin.
Olen tässä pienen elämäni aikana huomannut, että itseään rumaksi luokittelevat ihmiset ovat myös sisäisesti rumia, koska kokevat, että heillä on oikeus arvostella kauniita ihmisiä. Yhtälailla se kaunis ihminen on sisältä herkkä ja haavoittuva, jota arvostelu loukkaa. Mua suorastaan vituttaa se, miten kauniiden ihmisten elämää pidetään helpompana jne jne. Kattokaa peiliin! Hittosoikoon kaikki me ollaan samalla viivalla ja vain sinä itse voit vaikuttaa siihen mitä elämässäsi saat ja mitä et!
-nainen 25v
Englanninkielisessä maailmassa käyttävät sanaa "LOTTA". Se on slangimuoto sanoista "LOTS OF" eli iso määrä, paljon. Esim. tanssiorkesteri AC/ DC :llä on biisi "Whole lotta Rosie", jossa kuvaillaan liikalihavaa naista nimeltä Rosie. Ehkä jonain päivänä Lotta Hintsa on pullevoitunut sen verran, että hän voi mennä karaokeen laulamaan tuota laulua, muuttaen sen muotoon "Whole lotta Lotta". Toivokaamme näin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä pienen elämäni aikana huomannut, että itseään rumaksi luokittelevat ihmiset ovat myös sisäisesti rumia, koska kokevat, että heillä on oikeus arvostella kauniita ihmisiä. Yhtälailla se kaunis ihminen on sisältä herkkä ja haavoittuva, jota arvostelu loukkaa. Mua suorastaan vituttaa se, miten kauniiden ihmisten elämää pidetään helpompana jne jne. Kattokaa peiliin! Hittosoikoon kaikki me ollaan samalla viivalla ja vain sinä itse voit vaikuttaa siihen mitä elämässäsi saat ja mitä et!
-nainen 25v
Juurihan tuossa viestissä numero 6 puolusteltiin kaunista ihmistä ja tämä puolustelija oli omasta mielestään ruma. Kyllä se on enemmän kauniit jotka haukkuvat rumia tai lihavia. Aaveelläkin pahimmat lihavien haukkujat ovat laihoja ja muut "kauniit" haukkuvat muita, koska muut eivät muka tarpeeksi panosta itseensä jne.
En tiedä onko kenelläkään oikeutta arvostella toisia, mutta jos joku kokee sen oikeuksekseen niin kyllä se on he, jotka syystä tai toisesta ovat saaneet hyvät kortit käteen. Kuten sinäkin käsket katsoa peiliin ja koet jotenkin, että kaikki on itsestä kiinni ja omasta halusta.
Kaikki eivät ole samalla viivalla. Ei vaikka kuinka haluaisivat olla. Toisten elämä vaan on vaikeampaa ja tulee sitä aina olemaan. Eikä kukaan ole sinullekaan luvannut, ettet myös sinä voisi joskus kuulua siihen ryhmään joskus. Lyöt pääsi yhden kerran vähän pahemmin ja naamasi vääntyy asentoihin joihin et voi vaikuttaa, eikä ajatus enää kuljekaan niin hyvin. Kuumavesikattila kaatuu päällesi ja kasvosi ja ylävartalosi iho ei koskaan ole sama. Geenivirheitä löytyy, onnettomuuksia tapahtuu, ihmiset sairastuvat. Eikä ne kyllä siinä parinvalinnassa mitään valttikortteja ole.
Kenenkään elämä ei ole helppoa, mutta ei se rumien nyt ainakaan helpompaa ole kuin kauniiden jos ulkonäöstä saatua hyötyä lasketaan.
Tämä kauniiden valittaminen on kuin miljonäärit, jotka ruikuttavat veroista köyhille. Lopputulos kun on kuitenkin aina se, että miljonäärillä on verojen jälkeen miljoonia tilillä ja köyhällä veronmaksajalla monesti korkeintaan velkaa. Joo, mutta kyllä hyväosaisia pitää sääliä. He kun voivat kärsiä sisäfileen aiheuttamasta ummetuksesta.
Otti nuoremman miehen? Ilmeisesti ymmärtää sen tosiasian, että menee vaihtoon kun pari vanhenee ja ikä alkaa naisesta näkyä.
Olishan tuo kivaa elellä rikkaan miehen siivellä. Kävis vaan salilla ja shoppailis. Nyt pitää käydä töissä ja raahautua raskaan työpäivän jälkeen salille hikoilemaan, palkkapäivänä saa laskea onko rahaa ostaa mitään ylimääräistä vai ei. Nytkin hallitus pienentää lomarahoja, ainut kerta vuodessa kun ne tulevat ja olis rahaa ostaa vaikka jotakin tai lähteä matkoille.
"En tiedä onko kenelläkään oikeutta arvostella toisia, mutta jos joku kokee sen oikeuksekseen niin kyllä se on he, jotka syystä tai toisesta ovat saaneet hyvät kortit käteen. Kuten sinäkin käsket katsoa peiliin ja koet jotenkin, että kaikki on itsestä kiinni ja omasta halusta.
Kaikki eivät ole samalla viivalla. Ei vaikka kuinka haluaisivat olla. Toisten elämä vaan on vaikeampaa ja tulee sitä aina olemaan. Eikä kukaan ole sinullekaan luvannut, ettet myös sinä voisi joskus kuulua siihen ryhmään joskus. Lyöt pääsi yhden kerran vähän pahemmin ja naamasi vääntyy asentoihin joihin et voi vaikuttaa, eikä ajatus enää kuljekaan niin hyvin. Kuumavesikattila kaatuu päällesi ja kasvosi ja ylävartalosi iho ei koskaan ole sama. Geenivirheitä löytyy, onnettomuuksia tapahtuu, ihmiset sairastuvat. Eikä ne kyllä siinä parinvalinnassa mitään valttikortteja ole."
Mä oon ollu juuri se kiusattu ylipainoinen lapsi, jolla ei ollu ainuttakaan kaveria. Oon tehny ihan helvetisti töitä, että oon saanu elämässä sen mitä oon halunnu! Olen hyvin tietoinen siitä, että koska vaan voi tapahtua mitä vaan ja kelle vaan. Luettelemasi asiat oli kuitenki sellasia, joita ei monen kohdalle ole sattunut vaan suurin osa purnaavista "rumista" on ylipainoisia laiskimuksia, joilla ei vaan oo mielenkiintoa tehdä ulkonäkönsä eteen mitään. Tiedän sen, olen itsekkin ollut sellainen, kuten jo sanoin. Silti vaikka ulkoisesti olenkin tyytyväinen itseeni, mulla on tosi vaikeita asioita ollu elämässä. Asioita jotka ei näy muille, mut kukaan ei tiedä miten kovissa kivuissa ja säryissä oon jo pitkään eläny. Siks mua ärsyttää se, että kauniiden ihmisten elämää pidetään muka helpompana. Ei se ole sitä. Kun ihmiset osais ja pystyis vaan katsomaan pintaa syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä onko kenelläkään oikeutta arvostella toisia, mutta jos joku kokee sen oikeuksekseen niin kyllä se on he, jotka syystä tai toisesta ovat saaneet hyvät kortit käteen. Kuten sinäkin käsket katsoa peiliin ja koet jotenkin, että kaikki on itsestä kiinni ja omasta halusta.
Kaikki eivät ole samalla viivalla. Ei vaikka kuinka haluaisivat olla. Toisten elämä vaan on vaikeampaa ja tulee sitä aina olemaan. Eikä kukaan ole sinullekaan luvannut, ettet myös sinä voisi joskus kuulua siihen ryhmään joskus. Lyöt pääsi yhden kerran vähän pahemmin ja naamasi vääntyy asentoihin joihin et voi vaikuttaa, eikä ajatus enää kuljekaan niin hyvin. Kuumavesikattila kaatuu päällesi ja kasvosi ja ylävartalosi iho ei koskaan ole sama. Geenivirheitä löytyy, onnettomuuksia tapahtuu, ihmiset sairastuvat. Eikä ne kyllä siinä parinvalinnassa mitään valttikortteja ole."
Mä oon ollu juuri se kiusattu ylipainoinen lapsi, jolla ei ollu ainuttakaan kaveria. Oon tehny ihan helvetisti töitä, että oon saanu elämässä sen mitä oon halunnu! Olen hyvin tietoinen siitä, että koska vaan voi tapahtua mitä vaan ja kelle vaan. Luettelemasi asiat oli kuitenki sellasia, joita ei monen kohdalle ole sattunut vaan suurin osa purnaavista "rumista" on ylipainoisia laiskimuksia, joilla ei vaan oo mielenkiintoa tehdä ulkonäkönsä eteen mitään. Tiedän sen, olen itsekkin ollut sellainen, kuten jo sanoin. Silti vaikka ulkoisesti olenkin tyytyväinen itseeni, mulla on tosi vaikeita asioita ollu elämässä. Asioita jotka ei näy muille, mut kukaan ei tiedä miten kovissa kivuissa ja säryissä oon jo pitkään eläny. Siks mua ärsyttää se, että kauniiden ihmisten elämää pidetään muka helpompana. Ei se ole sitä. Kun ihmiset osais ja pystyis vaan katsomaan pintaa syvemmälle.
Vastaa ihan rehellisesti. Jos kahdelle ihmiselle annetaan samat huonot kortit käteen, erona se, että toinen on todella kaunis ja toinen todella ruma. Ihanko oikeasti uskot, ettei sillä kauniilla ole parempia mahdollisuuksia löytää töitä? Puolisoa? Ystäviä? Ei kukaan väitä, että kauniit ovat immuuneja ongelmille, mutta kyllä ulkonäöllä ovia vaan avataan.
Puhut rumista ylipainoisista laiskimuksista. Mitä sinäkin tiedät heidän kaikkien mielenkiinnoistaan ja kuinka kovasti kukin on tehnyt töitä asioiden eteen? Puhu vain itsestäsi ja lopeta se yleistäminen. Koska olen itse suht kaunis, tiedän kuinka paljon etua verrattuna muihin olen saanut monessakin tilanteessa, ihan ulkonäön perusteella. Olen jopa seurustellut jääkiekkoilijan kanssa. Vaikka mielestäni nainen ei menetä yhtään mitään, vaikkei koskaan sellaisen kanssa seurustelisi, niin onhan se vaan niin, ettei heille kelpaa se kultaisella luonteella varustettu rumilus. Jos nyt joku rumempi sellaisen ihan väkisin haluaisi.
Minulle on tullut vastaan monia rumia ihmisiä, jotka ovat olleet mitä ihanimpia ihmisiä. Tosin myös ihania todella kauniita ihmisiä. Sairaudet ja epäonni ei tosin katso ulkonäköä.
Suomalaiseksi mieheksi ihan ok, muttei nyt kuitenkaan mikään huippukomea mies. Lotta itsekin on aika perussievä, muttei mikään missitason kaunotar. Tyylitaju puuttuu valitettavasti kokonaan. Missiksi pääsi varmaan kuuluisan isän ansiosta. Onnea kuitenkin avioparille, kovinkaan paljon en kuitenkaan haluaisi kyseisen parin elämää lehdistä seurata, jotenkin tylsä vaikutelma jää.
Vierailija kirjoitti:
-nainen 25v
Sanopa että missä kukaan on tässä viestiketjussa edes sanallakaan maininnut mitään kauniiden naisten persoonasta? Ei niin missään, itse olen ruma nainen mutta en koskaan oleta mitään kenestäkään perustuen siihen miltä he näyttävät vaan arvostelen ihmisiä heidän luonteensa mukaan. En ole pinnallinen höyhöttäjä enkä tuomitse ketään, en kyllä huomannut aloittajankaan niin tekevän, hänhän vain totesi sen minkä me kaikki jo tiedämme: Kauniille ihmisille tietyt asiat vain ovat helpompia kuin toisille, ei sen ääneen myöntäminen tee kenestäkään pinnallista tai tuomitsevaa eikä se myöskään tarkoita sitä että joku kuvittelisi kauniiden ihmisten elämä olisi pelkkää ruusuilla tanssimista.
se tuossa Lotassa ärsyttää että kaikki siinä on jotenkin niin liian laskelmoitua. Ihan kaikki esim. kuvat, ei ole jotenkin aito, vaikka esintyy muka herttaisena. JOs kaikki meikit, hiukset, yms riisuttaisiin pois, niin jäljelle jäisi ihan tavis tyttö ehkä anoreksian sa takia hieman pienempi, mutta kuitenkin hyvin tavallinen. No, miksi sitten koko ajan julkisuudessa vanhan MissSuomi tittelinsä takia, vaikka ei ole mitään oikeaa meriitttiä, että olisi oikeasti ns. missin mittainen , malli, tai edes kovin hyvännäköinen kuten vaikka Miss Universum 3 Lola Odusoga tai se voittaja Anne Pohtamo. Sit mikä ärsytttää on toi pelaaminen uskolla, jota selvästukään EI OLE! Asuneet miehen kanssa avliitossa vuosia, joten on täytynyt erota helluntaiserakunnasta, tai erotettu.
Ruma ja köyhä mies voi silti olla sisältä kultaa.
- ruma ja köyhä mies