Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme työkaverini kanssa ihastuneita toisiimme ja tämä on aivan kamalaa!

Vierailija
20.06.2016 |

Olen pitkään miettinyt onko työkaverinikin ihastunut minuun, mutta en ole saanut siihen varmuutta. Työkaverini kuitenkin tunnusti tunteensa minulle jokunen aika sitten, mikä oli sinänsä ihanaa, mutta nyt meinaan pakahtua entistä enemmän. En tiedä miten selvitä tästä. Olemme siis molemmat varattuja, joten tämä ei ole soveliasta. Mutta emme kumpikaan voi tunteillemme mitään. Emme saa nukuttua, minä olen laihtunutkin muutaman kilon (vaikka olen normaalipainoinen), kun ruokakaan ei maistu. Kaikki viikonloput yms. on yhtä tuskaa kun ei näe toista. Tiedän, että kesälomakin menee varmaan toista ajatellessa..
Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta, auttakaa?!?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ymmärrä miten tämä mies pystyy hillitsemään itseään, itse haluaisin vaan olla hänen lähellään tuijottamassa häntä silmiin..

Ap

Vierailija
2/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teette? Oletteko töissä jatkuvasti tekemisissä toistenne kanssa? Tunnustiko mies tunteensa yllättäen kasvotusten vai tuliko esim viesti puhelimeen täysin puuntakaa?

Tuo, että olette varattuja tietysti hankaloittaa tilannetta mutta oletteko suhteissanne onnellisia ja miten vakavia nykyiset suhteenne ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista työtä teette? Oletteko töissä jatkuvasti tekemisissä toistenne kanssa? Tunnustiko mies tunteensa yllättäen kasvotusten vai tuliko esim viesti puhelimeen täysin puuntakaa?

Tuo, että olette varattuja tietysti hankaloittaa tilannetta mutta oletteko suhteissanne onnellisia ja miten vakavia nykyiset suhteenne ovat?

Meillä on molemmilla perheet. Työkaveri tunnusti ihastuksensa kasvotusten.. Joudumme olemaan päivittäin toistemme kanssa tekemisissä ja lisäksi työskentelemme lähekkäin, vaikka suoraa näköyhteyttä ei olekaan..

Ap

Vierailija
4/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla?

Vierailija
5/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nus nus nussikaa!

Vierailija
6/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Unohtaisin koko jutun.

Menee hankalaksi sitten kun tuo ihastus haihtuu ja on perheet paskana ja duunissa hiertää se hiipunut suhde.

Vierailija
7/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on molemmilla perheet. Työkaveri tunnusti ihastuksensa kasvotusten.. Joudumme olemaan päivittäin toistemme kanssa tekemisissä ja lisäksi työskentelemme lähekkäin, vaikka suoraa näköyhteyttä ei olekaan..

Ap

No ihastuksia tulee ja menee. Kannattaa nyt punnita tarkkaan onko ihastuksesi sen arvoinen, että kaksi perhettä hajoaa. Pitkissä parisuhteissa tulee väistämättä eteen tilanteita, että huomaakin olevansa ihastunut johonkin toiseen tai joku on ihastunut sinuun. Usei nuo ovat vain ohimeneviä ja ensihuuman jälkeen arki tulee taas eteen ja huomaakin ennen olleen asiat paremmin.

Tietysti jotain salasuhdetta voisi pitää mutta se nyt ei olisi reilua ketään kohtaan.

Vierailija
8/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis mulle.

Terv. Järki

Vierailija
9/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa

Vierailija
10/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä kävi töissä just noin. Pari vuotta olivat kaiken aikaa yhdessä, supattivat jossain keskenään, kävivät yhteisillä koulutusmatkoilla jne. Mies muutti jo pois kotoa tämän suhteen takia. Sitten naiselle tuli terveysongelmia ja veti totaalisti liinat kiinni, palasi miehensä kanssa onnelliseen parisuhteeseen. Mies palasi vähin äänin kotiinsa ja nyt ovat sitten hyvin etäisiä hyvän päivän tuttavia, just ja just pystyvät olla hetken samassa huoneessa kun on pakko. Aika ikävää kaikille osapuolille ja ärsyttävää ja häiritsevää myös kaikille työkavereille koko soppa.

Vierailija
11/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a.

Unohtaisin koko jutun.

Menee hankalaksi sitten kun tuo ihastus haihtuu ja on perheet paskana ja duunissa hiertää se hiipunut suhde.

No niin mä haluaisinkin tehdä, mutta miten?!? Auttakaa, please! Tiedän, että tästä ei mikään hyvä seuraa ja jo nyt elämäni on aivan sekaisin kun en pysty muuta tekemään kun ajattelemaan tätä miestä..

Ap

Vierailija
12/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ihastuksia tulee ja menee. Kannattaa nyt punnita tarkkaan onko ihastuksesi sen arvoinen, että kaksi perhettä hajoaa. Pitkissä parisuhteissa tulee väistämättä eteen tilanteita, että huomaakin olevansa ihastunut johonkin toiseen tai joku on ihastunut sinuun. Usei nuo ovat vain ohimeneviä ja ensihuuman jälkeen arki tulee taas eteen ja huomaakin ennen olleen asiat paremmin.

Tietysti jotain salasuhdetta voisi pitää mutta se nyt ei olisi reilua ketään kohtaan.

Nimenomaan, olen odottanut että nämä tunteet menisivät ohi, mutta tilanne vaan pahenee. Tätä on jatkunut jo yli puoli vuotta.

Ap

Vierailija
13/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a.

Unohtaisin koko jutun.

No niin mä haluaisinkin tehdä, mutta miten?!? Auttakaa, please! Tiedän, että tästä ei mikään hyvä seuraa ja jo nyt elämäni on aivan sekaisin kun en pysty muuta tekemään kun ajattelemaan tätä miestä..

Ap

Teet yhdessä asioita perheesi kanssa, arvostat ja olet kiitollinen mitä elämässäsi on. Rakastava aviomies ja perhe ei ole itsestäänselvyytenä pidettävä asia. Vaali tätä ja unohda ohimenevä ihastus.

Vierailija
14/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mainen, tunteiden vietävissä.Varmaan eroat ja tulet parin vuoden päästä valittamaan, kun ei löydy miestä.Toivottavasti puolisosi löytää sua paremman.

Vierailija
15/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimenomaan, olen odottanut että nämä tunteet menisivät ohi, mutta tilanne vaan pahenee. Tätä on jatkunut jo yli puoli vuotta.

Ap

Sinua kiehtoo ainoastaan ns "kielletyn hedelmän makea nektari". Jos päätyisit sänkyyn ja suhteeseen tämän miehen kanssa huomausit todennäköisesti hyvin pian, että fantasia olikin totuutta upeampaa.

Vierailija
16/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään miettinyt onko työkaverinikin ihastunut minuun, mutta en ole saanut siihen varmuutta. Työkaverini kuitenkin tunnusti tunteensa minulle jokunen aika sitten, mikä oli sinänsä ihanaa, mutta nyt meinaan pakahtua entistä enemmän. En tiedä miten selvitä tästä. Olemme siis molemmat varattuja, joten tämä ei ole soveliasta. Mutta emme kumpikaan voi tunteillemme mitään. Emme saa nukuttua, minä olen laihtunutkin muutaman kilon (vaikka olen normaalipainoinen), kun ruokakaan ei maistu. Kaikki viikonloput yms. on yhtä tuskaa kun ei näe toista. Tiedän, että kesälomakin menee varmaan toista ajatellessa..

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta, auttakaa?!?

Meillä oli töissä vastaava tilanne joitain vuosia sitten.  Tlanne laukesi siihen, kun nainen miesystävänsä kanssa hankkil lapsen ja jäi äitiyslomalle ja hoitovapaalle. Nyt en olekaan ollut yhteydessä tuohon naiseen pitkään aikaan, koska en halua häiritä heidän perheensä onnea. Tai no, yhden onnittelutekstarin lähetin hänen syntymäpäivänään. Vastauksena tuli kaipaavia terveisiä ja sydämen kuvia. Mutta ei.

Vierailija
17/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tilanteesi :) . Vaikea sanoa mitä kannattaisi tehdä/olla tekemättä.

Itselläni ollut joitain ihastuksia ja olen antanut palaa.. toki sitten tullut mutkia matkaan,

mutta olen hetkessä eläjä.

Vierailija
18/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun, mutta en näköjään pysty 😕.. Tämä työkaverini osaa kuitenkin käyttäytyä asiallisesti eikä myöskään edes viestittele minulle muuta kuin töissä, kun taas itseni tekisi niin mieli laittaa hänen jotain viestiä myös iltaisin yms..

Ap

Vierailija
19/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on muutenkin erikoisin mies, johon olen törmännyt.. Yleensä minuun ihastuneet kehuu minua yms., mutta hän vaan tuijottaa rakastuneen näköisenä ja lähettelee välillä jotain piilomerkityksellisiä viestejä..

Ap

Vierailija
20/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun, mutta en näköjään pysty 😕.. Tämä työkaverini osaa kuitenkin käyttäytyä asiallisesti eikä myöskään edes viestittele minulle muuta kuin töissä, kun taas itseni tekisi niin mieli laittaa hänen jotain viestiä myös iltaisin yms..

Ap

No onko tämä ihastus himoa vai voisitko kuvitella rakentavasi jotakin tulevaisuutta/perhettä hänen kanssaan?