Kuunteleeko kukaan nykyään enää CMX:ää?
Tuntuu, että tuollainen suomirokki on ihan kuollut ja suomiräppi jyllää.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sano kuinka hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sataa taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas...
Ei sano vaan katso.
katso kuinka hiljaa sataa taas.
senkin höpsö.
Mä ainakin kuntelen. Tosin Aionin jäkeen en ole. Mutta kaikki muut levyt on.
Mulla tuli yhtäkkiä Surumurhaaja mieleen ja oli pakko youtubesta kuunnella. En ollut varmaan liki 20v kuullut tai kuunnellut kyseistä bändiä.
ap.
Mä oon niin kalkkis että kuuntelen. Musiikkimakuni jämähti sinne teiniaikoihin ja siksi se cmx on säilynyt. Taisi vähän cmx:n tyyliselle musiikille tehdä hallaa yup, herra ylppö, zen cafe jne. Tupsahti vähän liikaa tekotaiteellisia artisteja markkinoille.
Hyvä musiikki ei ole kuollut mihinkään, seuraisit muutakin kuin radiota.
m22
Vierailija kirjoitti:
Hyvä musiikki ei ole kuollut mihinkään, seuraisit muutakin kuin radiota.
m22
En mä seuraa radiota :)
Mutta kun katsoo vaikka tv:n konsertteja, gaaloja yms. niin ei siellä ole kuin niitä suomiräppäreitä ja poppareita. Lehdet kirjoittaa niistä ja niistä vain puhutaan. Harvassa enää cmx:n tyyliset bändit. Tai sitten mä vain tosiaan en niitä ole huomannut.
ap.
CMX on edelleen suosittu omassa genressään, kyllä niilläkin keikkaa pukkaa eivätkä varmasti ole ihan heti lopettamassa.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sano kuinka hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sataa taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas...