Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteleeko kukaan nykyään enää CMX:ää?

Vierailija
20.06.2016 |

Tuntuu, että tuollainen suomirokki on ihan kuollut ja suomiräppi jyllää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sano kuinka hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sataa taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas...

Vierailija
2/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sano kuinka hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sataa taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas...

Ei sano vaan katso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso kuinka hiljaa sataa taas.

senkin höpsö.

Mä ainakin kuntelen. Tosin Aionin jäkeen en ole. Mutta kaikki muut levyt on.

Vierailija
4/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli yhtäkkiä Surumurhaaja mieleen ja oli pakko youtubesta kuunnella. En ollut varmaan liki 20v kuullut tai kuunnellut kyseistä bändiä.

ap.

Vierailija
5/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kalkkis että kuuntelen. Musiikkimakuni jämähti sinne teiniaikoihin ja siksi se cmx on säilynyt. Taisi vähän cmx:n tyyliselle musiikille tehdä hallaa yup, herra ylppö, zen cafe jne. Tupsahti vähän liikaa tekotaiteellisia artisteja markkinoille.

Vierailija
6/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä musiikki ei ole kuollut mihinkään, seuraisit muutakin kuin radiota.

m22

Vierailija
7/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä musiikki ei ole kuollut mihinkään, seuraisit muutakin kuin radiota.

m22

En mä seuraa radiota :)

Mutta kun katsoo vaikka tv:n konsertteja, gaaloja yms. niin ei siellä ole kuin niitä suomiräppäreitä ja poppareita. Lehdet kirjoittaa niistä ja niistä vain puhutaan. Harvassa enää cmx:n tyyliset bändit. Tai sitten mä vain tosiaan en niitä ole huomannut.

ap.

Vierailija
8/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CMX on edelleen suosittu omassa genressään, kyllä niilläkin keikkaa pukkaa eivätkä varmasti ole ihan heti lopettamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan