Mitä mieltä olisit jos miehet alkaisivat meikata kulmakarvojaan partaansa julkisissa?
Eli heillä olisi kyniä joilla täyttäisivät parran ja kulmakarvojen tyhjiä kohtia ja tekisivät sen aina matkustaessaan julkisissa? Ja silloin tällöin tarkistaisivat käsipeilistä että näyttävät hyvältä ja jos eivät näytä, ottaisivat meikit esiin ja korjaisivat ne taas edustuskuntoon?
Kommentit (8)
Kummalliselta se varmasti näyttäisi jos piirtäisivät partansa sekaan kulmakarvoja.
Oishan se ihan hauskan näköistä, miksipä ei =)
Mulla on vain yksi pitkä kulmakarva, jota mulla on tapana oikoa Garnier de Sylkeä ja etusormiani käyttäen. Tapani aiheuttaa yökkimistä herkimmissä kanssamatkustajanaisissa, mutta en ole antanut sen häiritä itseäni.
Siis kulmakarvojaan JA partaansa :)
Ap
Kulmakarvat jotka on piirretty partaan asti? Kyllä lyhyemmätkin riittäisi. Sitä mieltä minä olen.
No eivät sitä naisetkaan julkisissa kulkuneuvoissa näy kovin usein tekevän. Ei nyt ihan heti ainakaan tule mieleen yhtäkään sellaista tapausta,jonka muistaisi. Jos sitten niin tapahtuisi, niin 'so what?' Eihän minulla ole mielipidettä siitäkään miten ihmiset niistävät bussissa nenäänsä,kunhan nyt eivät aivan päälle pärski,tai aivan vieressä istu sitä tehdessään .Miksi ylipäätäänpitäisi kiinnittää huomiota johonkin merkityksettömään ?
Ihan rauhassa.