Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olisit jos miehet alkaisivat meikata kulmakarvojaan partaansa julkisissa?

Vierailija
20.06.2016 |

Eli heillä olisi kyniä joilla täyttäisivät parran ja kulmakarvojen tyhjiä kohtia ja tekisivät sen aina matkustaessaan julkisissa? Ja silloin tällöin tarkistaisivat käsipeilistä että näyttävät hyvältä ja jos eivät näytä, ottaisivat meikit esiin ja korjaisivat ne taas edustuskuntoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa.

Vierailija
2/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalliselta se varmasti näyttäisi jos piirtäisivät partansa sekaan kulmakarvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään :D

Vierailija
4/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se ihan hauskan näköistä, miksipä ei =) 

Vierailija
5/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi pitkä kulmakarva, jota mulla on tapana oikoa Garnier de Sylkeä ja etusormiani käyttäen. Tapani aiheuttaa yökkimistä herkimmissä kanssamatkustajanaisissa, mutta en ole antanut sen häiritä itseäni.

Vierailija
6/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kulmakarvojaan JA partaansa :)

Ap

Vierailija
7/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat jotka on piirretty partaan asti? Kyllä lyhyemmätkin riittäisi. Sitä mieltä minä olen.

Vierailija
8/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät sitä naisetkaan julkisissa kulkuneuvoissa näy kovin usein  tekevän. Ei nyt ihan heti ainakaan tule mieleen yhtäkään sellaista tapausta,jonka muistaisi. Jos sitten niin  tapahtuisi, niin 'so what?' Eihän minulla ole mielipidettä siitäkään miten ihmiset niistävät bussissa nenäänsä,kunhan nyt eivät aivan  päälle pärski,tai aivan vieressä istu sitä tehdessään .Miksi ylipäätäänpitäisi  kiinnittää huomiota johonkin merkityksettömään ?