Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, aika taas lähteä lenkille ilman paitaa, jotta nuoret kaunottaret saavat ihastella muskeleitani

treenattu setämies
20.06.2016 |

Kesäloma on ihmisen parasta aikaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne nuoret kaunottaret katsele ihan muita kuin setämiehiä ja ne ihailijat taitavat kyllä olla ihan muita kuin nuoria kaunottaria jos niitä onkaan. Ilman paitaa kuntosalilla ja lenkillä on kyllä todella noloa.

Treenaava setämies

Vierailija
2/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah, kiitos kun olet olemassa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä paita päällä vain. Se, että ilmestytään näkökenttään täysin yllättäen hikisen nihkeän ihon kanssa, on kaukana seksikkäästä. Selvemmin sanottuna: se on inhottavaa. Paita päältä vain rannalla tai kotona.

Vierailija
4/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Samoin: kiitos että olet olemassa!

M46

Vierailija
5/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako nuori kaunotar näin - vai setämies?

Vierailija
6/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaan. Voidaan setämieheillä ilman paitaa yhdessä ;)

M48

Vierailija
7/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika lähteä lenkille ilman paitaa jotta nuoret kaunottaret voivat sotkeutua "vahingossa" siimoihini.

Vierailija
8/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä paita päällä vain. Se, että ilmestytään näkökenttään täysin yllättäen hikisen nihkeän ihon kanssa, on kaukana seksikkäästä. Selvemmin sanottuna: se on inhottavaa. Paita päältä vain rannalla tai kotona.

Mutta minulla on OIKEUS olla ilman paitaa! Ketjun sovinistinaiset eivät määrää minua, koska olen villi ja vapaa(mielinen) setämies. Tukehtukaa ahtaisiin muotteihinne, minua ja juoksuaskeleideni tahtiin pomppivia rintalihaksiani ette voi kahlita! Ap

Vierailija
9/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök joku lihaksikas papparainen. Muutenkaan en tykkää isoista lihaksista ja paidattomuus julkisella paikalla on helvetin junttia oli sitten nuori tai vanha.

N25

Vierailija
10/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulla on OIKEUS olla ilman paitaa! Ketjun sovinistinaiset eivät määrää minua, koska olen villi ja vapaa(mielinen) setämies. Tukehtukaa ahtaisiin muotteihinne, minua ja juoksuaskeleideni tahtiin pomppivia rintalihaksiani ette voi kahlita! Ap

Vaari vetää vain paidan päällensä ettei tarvi oksentaa.

Vierailija
11/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, olet tietysti joku yli 3-kymppinen kalunseisottaja.

Vierailija
12/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök joku lihaksikas papparainen. Muutenkaan en tykkää isoista lihaksista ja paidattomuus julkisella paikalla on helvetin junttia oli sitten nuori tai vanha.

N25

Pitäisiköhän lutkamarssin lisäksi järjestää jokin setämiesmarssi, kun tuntuu naisilla olevan niin kova tarve määrätä mitä aikuiset miehet saavat päälleen saavat pukea tai jättää pukematta. Minua ette voi ALISTAA!!! Ap

Vierailija
13/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Pitäisiköhän lutkamarssin lisäksi järjestää jokin setämiesmarssi, kun tuntuu naisilla olevan niin kova tarve määrätä mitä aikuiset miehet saavat päälleen saavat pukea tai jättää pukematta. Minua ette voi ALISTAA!!! Ap

No älä sitten ihmettele, kun vastaantulevat kaunottaret oksentavat sun tullessa vastaan.

N25

Vierailija
14/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä plösö viisikymppinen nainen katson sinua arvostelevasti. Jos et ole yhtään niin timmi, mitä väität, mulkaisen sinua pahasti.

Vierailija
15/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

No älä sitten ihmettele, kun vastaantulevat kaunottaret oksentavat sun tullessa vastaan.

N25

Kuules nyt, tyttöpieni. Minä olen juossut ilman paitaa naisten silmäniloksi jo silloin, kun sinä olit vielä pelkkä pilke isäpappasi silmäkulmassa. Jos olet loppuketjun ajan nätisti, pääset ehkä polvelleni hetkeksi istumaan. Ap

Vierailija
16/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juoksuaskeleideni tahtiin pomppivia rintalihaksiani ette voi kahlita! Ap

Suomennos: Manboobseja...

Vierailija
17/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin hauskaa lenkkeilessä. Kiitos sulle.

Vierailija
18/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

N25

Kuules nyt, tyttöpieni. Minä olen juossut ilman paitaa naisten silmäniloksi jo silloin, kun sinä olit vielä pelkkä pilke isäpappasi silmäkulmassa. Jos olet loppuketjun ajan nätisti, pääset ehkä polvelleni hetkeksi istumaan. Ap

Et oo joulupukki ni en halua istua sun polvelle.

N25

Vierailija
19/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap hidastaa vanhainkodin kohdalla? Meillä on paljon naisia, joiden päivää paidaton kypsä mies piristäisi. Ulkoilemme n. klo 9-11.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme