Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soittelee päivittäin äidilleen

Vierailija
20.06.2016 |

Tapailemani mies soittelee päivittäin äidilleen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies?

Vierailija
2/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se jotenkin? Se puhelu saattaa jonain päivänä olla ainoa kerta, kun äiti keskustelee jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitan. Äiti on 68 ja minä 45

Vierailija
4/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen kultapoika. T. Äiti

Vierailija
5/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä läheinen suhde äidin kanssa ole paha. Päinvastoin, minusta se on äärimmäisen ihailtavaa ja hyvä asia.

Eli tiedätkö, millaisia ne puhelut ovat? Minkälaiset ne läheiset välit ovat? Jos se on vaan sitä, että he haluavat jutella omista päivistään, kysellä kuulumiset ja kertoa rakastavansa, niin good! Jos se taas onkin sitä, että mies kysyy lupaa tekemisiinsä, tarvitsee äidin neuvoa kokoajan (Ja "äidin neuvo on laki"), ja muutenkin antaa äidin määrittää elämäänsä, niin siinä se ongelma piileekin.

Vierailija
6/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on sairas tai tarvitsee muuten vain tukea?

Vierailija
7/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ei tuo vielä oikein kerro. Moni tuntemani nainen soittelee päivittäin äidilleen. Lisäksi jos äiti on jo vähän vanha, niin lapset soittavat varmistaakseen että on kaikki hyvin.

Vierailija
8/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on 50v ja soittelee päivittäin ja käy lähes päivittäin tapaamassa 75-vuotiasta äitiänsä. Ihan vain, jotta mummilla ei olis niin yksinäistä. En ole ajatellut koskaan, että tätä pitäisi ajatella mitenkään huonona asiana. Noh, näköjään meitä on moneen junaan.

N22

Vierailija
9/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpoika

Vierailija
10/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset nyt vaan on semmoisia että soittelevat toisille ihmisille, vaikka ei ole mitään varsinaista asiaa. Sitä sanotaan sosiaalisuudeksi. Itse olen vähän introvertti, joten onhan se minullekin vierasta, mutta tiedän että jotkut ihmiset on sosiaalisempia.

Vierailija
11/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä jos vaan soittelee. Minun exä meni joka viikonloppuvanhemmilleen ja näyttäs menevän vieläkin.

Vierailija
13/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haittaako se sinua? Miksi? Tuntuuko sinusta että kilpailet miehen rakkaudesta hänen äitinsä kanssa? Et varmaan ole vielä itse äiti. Silloin tietäisit että se on ihan omanlaistaan rakkautta. Jos sinulla on mies joka on tottunut siihen että häntä rakastetaan ehdoitta, niin ehkäpä hänkin osaa sitten rakastaa sinua ehdoitta. Rakkaus ei ole jotain jota on vain tietty määrä. Rakkautta riittää ja riittää, jos on rakastava luonne. Ehkäpä olet onnistunut kohtaamaan rakastavan luonteen.

Onko sinulla läheiset välit vanhempiisi? Voiko olla että tunnet pikkuisen kateutta? Ihan hyvin näin voi olla, ja se on ihan luonnollista. On vain hyvä että tunnistaa itse sen kateudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi