Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö sinä?

Vierailija
20.06.2016 |

Mieheni on kutsuttu jonkun naisen synttäreille (ovat siis lähinnä muutaman miespuolisen kaverin jtn panokavereita tms). Minua ei olla kutsuttu. Päästäisitkö miehesi sinne? Eivät edes ole mitään miehen kavereita, jotain tuttuja jostain kaukaisuudesta vaan. Mä olen vaan sitä mieltä, että ei mieheni kuuluisi mennä jonkun random-muijan synttäreille, jos minuakaan ei ole kutsuttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista ihmistä ei "päästetä," hän menee jos tahtoo. Mutta sinulla on oikeus vetää siitä omat johtopäätöksesi ja tehdä sen perusteella omat ratkaisusi.

Vierailija
2/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti jotkut miespuoliset kaverit ovat nyt tuumanneet, että olen liian kontrolloiva?? Sanoinpahan mielipiteeni ja mieskin on sitä mieltä, että ei hänellä ole mitään syytä mennä. Ymmärtäisin oikeasti jonkun läheisen kaverin synttärit, mutta nämä eivät ole sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuista ihmistä ei "päästetä," hän menee jos tahtoo. Mutta sinulla on oikeus vetää siitä omat johtopäätöksesi ja tehdä sen perusteella omat ratkaisusi.

Nimenomaa! Tätä minä tarkoitin. Mies tajusi, ettei hänen ole syytä mennä, mutta miehen kaverit ei ymmärrä.

Vierailija
4/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niillä on erikoissynttärit! Eli herrat työstää synttärisankaria kolme kerrallaan? Ei niihin juhliin sinua kaivata. Kai nyt tuon verran tajuat?

En tiedä mitkä erikoissynttärit on, mutta olen ensinnäkin ihmeissäni MIKSI mieheni on sinne kutsuttu??? Toki ehkä näiden hänen kavereiden vuoksi vaan...

Vierailija
5/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen nyt hullu kontrolloiva ämmä, joka ei anna jätkien pitää hauskaa, mutta en vaan sulata sitä, että mies menisi. Muut kaverinsa ovat sinkkuja, samoin tämä synttärisankari ja ilmeisesti moni muukin kutsuttu nainen, joita siellä on. Kyselin mieheltäni ja se vain lisäsi sitä, että en halua, että menee.

Vierailija
6/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinustajat kertokaa sitten syy miinuksille?

Vierailija
7/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on ihan älytön, ks. ensimmäinen vastaus. Ei aikuista ihmistä minnekään "päästetä" tai hänen tarvitse kysyä "lupaa". Jos haluaa mennä, niin menee. Jos sinä et halua että menee ja menee silti niin sinulle saa tulla paha mieli.

Vierailija
8/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on ihan älytön, ks. ensimmäinen vastaus. Ei aikuista ihmistä minnekään "päästetä" tai hänen tarvitse kysyä "lupaa". Jos haluaa mennä, niin menee. Jos sinä et halua että menee ja menee silti niin sinulle saa tulla paha mieli.

Mutta ylipäänsä halusin tiedustella, että olenko hirveä natsi, kun en halua miehen menevän???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan