Jumalavita, mä lähdin ilman meikkiä ulos ensimmäistä kertaa 15 vuoteen
No laitoin kyllä aurinkolasit päähän mutta silti. Tämä oli niin erikoista että oli pakko kertoa täällä.
Olen tuntenut ettei mulla ole oikeutta näyttää rumalta ihmisten ilmoilla. Miettikää. Nyt mä ajattelin että kyllä mulla on oikeus, jumalavita!
Kommentit (30)
Mä oon kulkenu ulkona ilman meikkiä 36v😱🙈😔
Olen ollut ilman meikkiä ulkona ehkä vuonna 2002 :D En ole vienyt edes roskapussia ilman meikkiä. Jännittää pelkkä ajatuskin, että lähtisi ilman ulos.
Hyvä ap! Todellakin s on oikeus! You go girl!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ilman meikkiä ulkona ehkä vuonna 2002 :D En ole vienyt edes roskapussia ilman meikkiä. Jännittää pelkkä ajatuskin, että lähtisi ilman ulos.
Surullista...
Joo, aina kun menen ulos ilman meikkiä, eiköhän naapurit jää juttelemaan pitkäksi aikaa, kumma sattuma. Meikkaus kuuluu aamurutiineihin, miksi ei voisi kaunistautua.
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Olet käynyt esim. lenkillä ja uimarannalla meikit naamassa...? Minkä ikäinen oikein olet? Kuulostaa ihan siltä, että olisit jämähtänyt henkisesti jonnekin teinivuosille. Miten aikuinen ihminen voi olla noin epävarma omasta ulkonäöstään, vai mistä tuossa sinulla on oikein kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista...
Niin se on minusta itsestänikin, mutta pelkään muiden reaktioita. En vaan luomunaamalla kestäisi rumaksi huutelua. Jopa ystävieni mielestä näytän huonolta ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelottelet ihmisiä?
En tiedä mutta äsken otin arskat hetkeksi pois kun ei näkynyt ihmisiä. Huomasin sitten että kauempana edessä on joku tulossa pyörällä vastaan. Laitoin nopeasti arskat takaisin päähän, katsoin puhelinta ja kun nostin katseen ketään ei näkynytkään. Luulin jo nähneeni harhoja kunnes noustessani mäen ylös huomasin että se pyöräilijämies oli vaihtanut suuntaa ja katsoi taakseen minua! :D Kuulostaa varmaan keksityltä mutta näin oikeasto tapahtui.
Luultavasti mies vaan oli menossa aluksi väärään suuntaan ja vaihtoi siksi toiselle tielle, mutta jotenkin tähän tilanteeseen olisi koomisesti sopinut se vaihtoehto että mies olisi pelästynyt meikitöntä naamaani. :D
Ap
Mullakin oli yli 10 vuotta aina meikkiä ulkona. Uimahallistakaan ei voinut tulla saunapuhtaana kotiin. Sitten lopetin kertaheitolla. Oli tosi vapauttava ja alastonkin olo ensimmäisinä päivinä ihmisten ilmoilla.
Miksi naisten pitäisi meikata, eivät miehetkään meikkaa. Minä meikkasin viimeksi häissäni v. 1988.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kulkenu ulkona ilman meikkiä 36v😱🙈😔
Sama juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Olet käynyt esim. lenkillä ja uimarannalla meikit naamassa...? Minkä ikäinen oikein olet? Kuulostaa ihan siltä, että olisit jämähtänyt henkisesti jonnekin teinivuosille. Miten aikuinen ihminen voi olla noin epävarma omasta ulkonäöstään, vai mistä tuossa sinulla on oikein kyse?
No silloin harvoin kun olen lenkillä käynyt on ollut meikit naamassa. Toki mökillä olen ollut ilman meikkiä ja uinut mutta sitä ei lasketa. En siis ole uinut täällä Helsingissä ollenkaan enää varmaan 20 vuoteen.
Olen vähän alle 30 v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi meikata, eivät miehetkään meikkaa. Minä meikkasin viimeksi häissäni v. 1988.
Epävarmoja niinkuin tästäkin ketjusta näkee.
En minäkään ole käynyt edes kaupassa ilman meikkiä n. 15 vuoteen.
Akne.
Ja sanokaa mitä sanotte, mutta muistakaa mikä internetin paskamyrsky siitäkin nousi kun se yksi bloggaaja paljasti videolla miltä sen huono iho näyttää oikeasti vs. meikattu nassu.
Sai kymmeniä (satoja?) kommentteja miten ruma hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelottelet ihmisiä?
En tiedä mutta äsken otin arskat hetkeksi pois kun ei näkynyt ihmisiä. Huomasin sitten että kauempana edessä on joku tulossa pyörällä vastaan. Laitoin nopeasti arskat takaisin päähän, katsoin puhelinta ja kun nostin katseen ketään ei näkynytkään. Luulin jo nähneeni harhoja kunnes noustessani mäen ylös huomasin että se pyöräilijämies oli vaihtanut suuntaa ja katsoi taakseen minua! :D Kuulostaa varmaan keksityltä mutta näin oikeasto tapahtui.
Luultavasti mies vaan oli menossa aluksi väärään suuntaan ja vaihtoi siksi toiselle tielle, mutta jotenkin tähän tilanteeseen olisi koomisesti sopinut se vaihtoehto että mies olisi pelästynyt meikitöntä naamaani. :D
Ap
Se järkyttyi, nyt äkkiä meikkamaan!
Ehkä oot kauniimpi ilman meikkiä ja et vaan tajua sitä.