Mitä enemmän luen tätä palstaa, sitä negatiivisemman kuvan naisista saan
Omassa elämässäni en tunnista ollenkaan tällaista miehiin kohdistuvaa vähättelyä tai halveksuntaa. Tunnenko vain niin hyviä naisia vai paljastuuko naisten synkempi puoli näin anonyymisti helpommin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä miehistäkään kovin herttaista kuvaa saa...
Väärä ketju. Tämä on aivan sitä samaa mitä aloituksessa puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt toisinpäin. Mitä enemmän olen tätä palstaa lukenut, niin sitä negatiivisemman kuvan olen saanut miehistä. Olen alkanut jopa vähän pelkäämään miehiä. Pelottavaa, että miehet ajattelevat naisista niin julmasti, vaikka normaalielämässä se ei päälle päin näykään.
Pistä yksikin "julma" viesti näkyville, jolla olisi vaikkapa väh. 20 ylänuolta. Tämä on yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista, joten soraääniä tulee löytymään aina, mutta nuo nuolet antavat edes jotain osviittaa yleisestä mielipiteestä, joka on tällä palstalla hämmentävän miesvihainen.
Naisia haukkuvia aloituksia on aina jo etusivulla, ainakin 10 kappaletta. En ole nähnyt yhtäkään sellaista aloitusta, jossa miehiä olisi haukuttu ihmisryhmänä. Korkeintaan sitä on näkynyt niissä ketjuissa, joissa naiset on haukuttu ensin aloituksessa lyttyyn. Jos miehet itse aloittavat sen haukkumisen, niin pitää myös kestää, jos joku sanoo takaisin.
No mistäpä sen nyt tietää kuka minkäkin aloitti, mutta sen ainakin näkee, että jokaista naisvihaajaa kohtaan täällä on vähintään 50 miesvihaajaa. Tämä on se olennainen asia. En ennen tiennytkään, että naisten pinnan alla kytee tuollainen halveksunta miehiä kohtaan, ja että se on niin yleistä.
Minusta täällä on 50 naisvihaajaa yhtä miesvihaajaa kohtaan. Minäkään en ennen tiennyt että miesten pinnan alla kytee sellainen halveksunta naisia kohtaan. Siksi olenkin alkanut pelkäämään miehiä.
Linkkaa jokin naisvihainen aloitus, jossa on enemmän ylä- kuin alanuolia. Edes yksi.
Tämä palsta on naisvaltainen. Miksi ihmeessä naiset yläpeukuttaisivat aloituksia joissa on naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt toisinpäin. Mitä enemmän olen tätä palstaa lukenut, niin sitä negatiivisemman kuvan olen saanut miehistä. Olen alkanut jopa vähän pelkäämään miehiä. Pelottavaa, että miehet ajattelevat naisista niin julmasti, vaikka normaalielämässä se ei päälle päin näykään.
Ei miehet ajattele julmasti naisista. Pelkästään vittumaisista naisista, jotka ovat yliedustettuina tällä palstalla.
Minusta on yleensäkin typerää että kaikkia yleistetään pelkän sukupuolen perusteella. On fiksuja ja asiallisia miehiä, on typeriä ja kapeakatseisia miehiä, kuten naisiakin. Naurettavaa että kukaan kehtaa yleistää sellaisesta, jonka ei pitäisi vaikuttaa persoonaan, kasvatukseen (joka se siis vaikuttaa käyttäytymiseen) tai maalaisjärkeen. Miksi kaikkien täytyy olla sotajalalla? Ihmisiä tässä kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä yksikin "julma" viesti näkyville, jolla olisi vaikkapa väh. 20 ylänuolta. Tämä on yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista, joten soraääniä tulee löytymään aina, mutta nuo nuolet antavat edes jotain osviittaa yleisestä mielipiteestä, joka on tällä palstalla hämmentävän miesvihainen.
Naisia haukkuvia aloituksia on aina jo etusivulla, ainakin 10 kappaletta. En ole nähnyt yhtäkään sellaista aloitusta, jossa miehiä olisi haukuttu ihmisryhmänä. Korkeintaan sitä on näkynyt niissä ketjuissa, joissa naiset on haukuttu ensin aloituksessa lyttyyn. Jos miehet itse aloittavat sen haukkumisen, niin pitää myös kestää, jos joku sanoo takaisin.
Esim. tänään aamupäivällä oli ketju siitä, miten miehet eivät rakasta tai kykene sitoutumaan. Itse asiassa useampi vastaava ollut tänään.
Tuokin ajatushan on syntynyt siitä, kun miehet itse tolkuttavat, että naiset eivät kelpaa mihinkään muuhun kuin seksiin. Ja että naimisiinkin mennään vain siksi että saa säännöllisesti pillua. Ja kaikista mieluisinta miehille olisi vain paneskella ympäriinsä vähän joka naisen kanssa.
Jos miehet itse sitä jankuttavat, niin miksi pitää ihmetellä, että naiset lopulta uskovat sen?
Ei kai tuollaisen toteaminen ole vihaa? :O
Miehista tietty joukko nimenomaan kilpailee keskenään siitä kenellä on eniten kaatoja ts. kuka on saanut eniten huijattua ja vedätettyä naisia sänkyyn. Rehentelevät erikseen myös ihan tosielämässä miten eivät voisi vähempää välittää yhdestäkään akasta tai muijasta. Tai lapsista tai vauvoista tai jostain vitun eläimistä tai ylipäätään muista kuin itsestään ja ehkä niistä tietyistä kovis bro-kavereista, jotka aina ennen huorrriaa. Eikä yhtäkään tällaista miestä tunnu lainkaan hetkauttavan se, että tuollainen käytön on tunnevammaisen, häiriintyneen tai jopa psykopaattisen ihmisen merkki. Se on todella pelottavaa ja hämmentävää. En ymmärrä miksi se on tällaisten miesten keskinäinen ihanne ja pyrkimys? Aivan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ajattele julmasti naisista. Pelkästään vittumaisista naisista, jotka ovat yliedustettuina tällä palstalla.
Julmuus on aina pelottavaa, kohdistui se kehen tahansa. Miten määritellään vittumainen? Ihminen joka ei jostain syystä miellytä juuri sinua? Todella pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäpä sen nyt tietää kuka minkäkin aloitti, mutta sen ainakin näkee, että jokaista naisvihaajaa kohtaan täällä on vähintään 50 miesvihaajaa. Tämä on se olennainen asia. En ennen tiennytkään, että naisten pinnan alla kytee tuollainen halveksunta miehiä kohtaan, ja että se on niin yleistä.
Minusta täällä on 50 naisvihaajaa yhtä miesvihaajaa kohtaan. Minäkään en ennen tiennyt että miesten pinnan alla kytee sellainen halveksunta naisia kohtaan. Siksi olenkin alkanut pelkäämään miehiä.
Linkkaa jokin naisvihainen aloitus, jossa on enemmän ylä- kuin alanuolia. Edes yksi.
Tämä palsta on naisvaltainen. Miksi ihmeessä naiset yläpeukuttaisivat aloituksia joissa on naisvihaa?
Edellinen kirjoittaja kuitenkin väitti, että hänen mielestään täällä on 50 naisvihaajaa yhtä miesvihaajaa kohtaan, niin ajattelin, että ehkä ne väitetyt naisvihaajat (olivat ne sitten miehiä tai naisia) peukuttelisivat. Mutta kun me taidamme molemmat itetää, että ei täällä ole mitään muuta näyttöä naisvihasta kuin muutaman kesälomailevan jonnen provo, jotka joko poistetaan tai alapeukutetaan unholaan. Miesten vähättely ja halveksuminen sen sijaan kerää ihastelua ja ylänuolia kuin olympiavoittajan kiitospuhe.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Plus muut palstat, kuten esim. pakkotoistolla seksi/deitti/parisuhde-osio :/ Toki jokaisella palstalla on omat trollinsa, mutta kun päivittäin näkee omituisia kommentteja joiltain miehiltä alkaa tuntua ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
makethejp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa elämässäni en tunnista ollenkaan tällaista miehiin kohdistuvaa vähättelyä tai halveksuntaa. Tunnenko vain niin hyviä naisia vai paljastuuko naisten synkempi puoli näin anonyymisti helpommin?
Avaa hieman yksityiskohtia.
Ei kukaan normielämässä puhele mistään lassukkarassukoista tai heittele pikkupili-kommentteja, jos vastapuolen argumentit eivät miellytä. Enkä ole koskaan kuullut kenenkään tosissaan väittävän, että maailman pahuus on miesten syytä tai että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia. Tämä on ihan sairas paikka. Täällä naiset pyrkivät selittelemään kaiken omalta kannalta parhain päin niin kuin elämä olisi jokin naisten ja miesten välinen kilpailu.
Niin, ja aivan sama toisin päin.
Niin, totta. Mutta kun miehiä haukutaan, on viestillä kymmeniä, ellei joap satoja ylänuolia joka kerta. Naisia haukkuvat trollit tunnistaa suunnattomasta alanuolten määrästä, mikäli ehtii ne lukemaan ennen niiden poistumista.
No yllättääkö se jotenkin? Täällä kuitenkin on enemmistö naisia, ja hyvä vaan että naiset pitää kunnolla puoliaan. Ei tänne tarvita mitään äijiä naisia haukkumaan, tämä oli paljon kivempi palsta ennen tuota ilmiötä. Ja itse asiassa miesten haukkumistakin oli silloin paljon vähemmän.
Kaiken kaikkiaan tämä oli paljon kivempi palsta joku n. 5 vuotta sitten vielä, ennen kuin tänne rantautui just miehet ja velat änkyröimään ja sössöttämään vastaan joka asiassa. Henki oli paljon parempi.
Mulle tuli joskus sama tunne ja lopetinkin palstailun osittain sen takia. Menin taas oikeaan maailmaan toteamaan, että tämä palsta on trollien ja sairaiden temmellyskenttä ja nykyään pystyn aika lailla sivuuttamaan typerät jutut enkä yhdistä niitä miksikään sukupuolen jutuksi.