Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperopalstan mammat kehuvat itseään miksi ovat hyviä äitejä:p oletko sinä hyvä äiti ja miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä, joskaan en täydellinen. Mutta voin sanoa, että kaikkeni olen yrittänyt lasteni kanssa. Tuloskin näyttää hyvälle: tasapainoisia, kohteliaita, sosiaalisia, valveutuneita ja kerta kaikkiaan ihania lapsia.

Vierailija
2/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä iskee masennus, että olen ihan surkea, mutta kun menee johonkin perhetapahtumaan, jossa lapseni osaa riehuvan lapsilauman keskelläkin käyttäytyä hyvin, sanoo kiitos ja ole hyvä, ei kiusaa, revi, potki, pure ketään ja saa kavereita, niin taas tuntee itsensä onnistujaksi. :)

Hyviä puolia minussa vanhempana ovat mm. se, että jaksan suurimman osan ajasta pysähtyä kuuntelemaan lasta ja se, että oikeasti olen hänen kanssaan, leikin, halin, selitän asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää tuntea olevansa huono, vaan ne muut voi olla hyviä äitejä, ei koskaan itse!

Vierailija
4/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mitä te av pellet rupeat taas vittuilemaan ja lyömään läskiksi tätäkin?

Vierailija
5/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mukana ollu tossa ketjussa, mutta hyvä alotus! Musta on hyvä että välillä jäädään miettimään niitä omia hyviä ominaisuuksiakin, eikä vaan maata itsesäälissä.. Tai haukuta muita.

Vuoden imetykselle mää nostan kyllä hattua. Mulle alkaa oleen riittävää 4 kk.n imetysaika..!

Kyllä mää katson vähän kieroon jos joku kehumalla kehuu ettei ole edes viitsinyt imettää yhtään ja harmittaa heijän puolesta jos lopettavat kahessa viikossa epäonnistumiseen.

Meistä on moneks ja kaikilla ei oo samoja asioita jotka tekis susta hyvän.. naisena, puolisona, äitinä, työntekijänä.. Mutta taas kuohahtaa kun ajatellaan mikä tekee hyvän äidin.. Surullista. Tälläsistä ketjuista sitäpaitsi voi saada ahaa-elämyksenä että mussahan on toikin ominaisuus hyvä.

Koittakaa saada se pää pois perseestä nipottajat ja miettikää omia hyviä ominaisuuksia vaikka ulkoillessa!