Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä ymmärtänyt noita ihmisiä, jotka jonkun tragedian, onnettomuuden tms jälkeen viitsivät mennä antamaan iltapaskalle noita "Nyt puhuu epäillyn

Vierailija
19.06.2016 |

naapuri/serkku/kummin kaima: "En olisi ikinä uskonut hänestä""- haastatteluja. Onko motiivina vain julkisuus vai millä syyllä nämä menevät vielä kasvokuvan kanssa antamaan noita haastatteluja? :o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat sen hetkensä lehdessä. Ehkä palkkio? En tiedä saavatko, mutta se voisi motivoida. Osahan on tässä viimeisimmässäkin tapauksessa kieltäytynyt kommentoimasta ja sekin on mainittu jossain jutussa. 

Vierailija
2/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimiehet menevät jututtamaan ihmisiä joilla on tarve puhua tragediasta. Ihmiset puhuvat, sen kummemmin ajattelematta että siitä tulee juttu lehtee. Itse olen antanut haastattelun ja tarkistin sen. Vaadin korjauksia yms. Lopputulos kuitenkin oli raflaavat otsikot jotka antoivat aivan eri kuvan kuin haastattelu. Ja huomasin, että ihmisille jäi mieleen vain ne otsikot joilla ei ollut minun puheiteni kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtimiehet menevät jututtamaan ihmisiä joilla on tarve puhua tragediasta. Ihmiset puhuvat, sen kummemmin ajattelematta että siitä tulee juttu lehtee. Itse olen antanut haastattelun ja tarkistin sen. Vaadin korjauksia yms. Lopputulos kuitenkin oli raflaavat otsikot jotka antoivat aivan eri kuvan kuin haastattelu. Ja huomasin, että ihmisille jäi mieleen vain ne otsikot joilla ei ollut minun puheiteni kanssa mitään tekemistä.

No kyllä minä ainakin puhun ihan muiden kuin lehtimiesten kanssa, jos kohtaan tragedian :D

Vierailija
4/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää minuakin tuo menen päivän jälkilypsäntä jokaikisen tapon tai katastrofin jälkeen. Mös poliisipäällikköjen pönötys telkassa oli jotenkin aivan kökköä. Sankarivainaja? No joo. Poliisin työ on riskialtista, mutta niin on palomiehenkin tai ensihoitajan. Varaisin termin edelleen oman maansa puolesta sodassa kaatuneille! 

Vierailija
5/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt.

Olin opiskelemassa jo toisella paikkakunnalla, kun näin isot lööpit kotipaikkakunnaltani iltapäivälehdessä tyyliin nukkuvan perheen kotiin tunkeuduttiin. Soittelin samalla viikolla äidille ja kuulin että kyseessä oli ystäväni koti. Tapahtuman jälkeen kadulla kiersi parin lehtitalon autot, mutta eivät saaneet lausuntoja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme