Toivottavasti Suomi häviää tänään
Muuten taas saa kuulla seuraavat 20 vuotta kaikilta junteilta kuinka suomalaiset ovat maailman paras ja kovin kansa. Kun ei ole mitään ylpeiltävää eikä itsetuntoa niin pitää repiä kunniaa mistä vaan. Esim. jos amerikkalainen nobody tv-kasvo mainitsee Suomen kerran niin koko Suomi menee sekaisin ja tämä kommentti päätyy seuraavan kuukauden ajaksi jokaisen suomalaisen lehden etusivulle. Siihen verrattuna jääkiekon olympiakulta olisi suomalaisille jotain mikä kerrotaan vielä lapsenlapsillekin. Jokaiselle hehkuttajalle sanon että hankkikaa elämä ja saakaa itse jotain aikaa. Kukaan teistä ei ole sukua Saku Koivulle tai Teemu Selänteelle.
Kommentit (13)
Tuntuu siltä, että nämä ilkkujat ovat tosi alemmuudentuntoisia. Kun on jonkin aikaa päästy asumaan muualla, Suomi on kauhee junttimaa. Mikäs siinä, jos on sitä mieltä... Ei se elämä muuallakaan tosin niin upeeta ole. Osoittaa aika helvetin huonoa itsetuntoa, kun pitää elvistellä jollain " olen-ollut-kuukauden-ruotsissa" -asenteella.
Kunnon kosmopoliitti osaa arvostaa JOPA Suomea. Taitaa vaan olla toooosi vaikeeta jollekin, kun on käynyt " sivistymässä" muualla. Pakatkaa ne kakaranne taas johonkin hemmetin seuramatkalle ja syökää siellä " SUOMI-ravintolassa" . Kyldyyriä kerrakseen.
Vierailija:
Pakatkaa ne kakaranne taas johonkin hemmetin seuramatkalle ja syökää siellä " SUOMI-ravintolassa" . Kyldyyriä kerrakseen.
Vaikkei tänään voittoa jääkiekossa tulisikaan.
Olisihan se hirveän huvittava näky, liikuttuneet, känniset suomalaiset harmaat hiirulaiset uhoamassa olevansa maailman parhaita.
Tosin jos kirjoittaisitte ulkomailta, tajuaisitte ehkä ettei siellä muualla maailmallakaan ne ihmiset niin ihmeellisiä ole, suurin osa " hiirulaisia" taitaa olla joka maassa...
Minä olen ylpeä tästä hienosta maastamme ja tulen aina olemaan!!!
Kirjoitan suomalaisena ja siksi minua hävettää jo valmiiksi mitkä mittasuhteet Suomen mahdollinen voitto saisi. Vielä 2106 ihmiset puhuisivat kuinka hyviä suomalaiset ovat koska voitettiin 100 vuotta sitten kultaa. Hankkikaa jotain oikeita asioita mistä olla ylpeitä ja mielummin olkaa ylpeitä siitä mitä olette itse saanut aikaan, eikä siitä mitä joku muu suomalainen on saanut aikaan. Itsetuntoa ei tarvitse yrittää nostaa tälläisillä turhilla asioilla, toinen hyvä esimerkki on Conan-kohu. Hävettää katsella miten suomalaiset tekevät itsestään naurettavia, eivätkä itse edes huomaa mitään.
ap
Miksi ei saisi iloita ja juhlia? Aika harvoin on tällaista tilannetta. Nautitaan elämästä!
ja suomalaisten pitää vaan olla mahdollisimman hiljaa ja huomaamattomia...
Säälittää moiset isänmaanpetturit ja toivon että ap häviää tänään.. nimittäin maapallon päältä!
Vierailija:
Muuten taas saa kuulla seuraavat 20 vuotta kaikilta junteilta kuinka suomalaiset ovat maailman paras ja kovin kansa. Kun ei ole mitään ylpeiltävää eikä itsetuntoa niin pitää repiä kunniaa mistä vaan. Esim. jos amerikkalainen nobody tv-kasvo mainitsee Suomen kerran niin koko Suomi menee sekaisin ja tämä kommentti päätyy seuraavan kuukauden ajaksi jokaisen suomalaisen lehden etusivulle. Siihen verrattuna jääkiekon olympiakulta olisi suomalaisille jotain mikä kerrotaan vielä lapsenlapsillekin. Jokaiselle hehkuttajalle sanon että hankkikaa elämä ja saakaa itse jotain aikaa. Kukaan teistä ei ole sukua Saku Koivulle tai Teemu Selänteelle.
on lätkäjoukkueen kautta elämänsä elämistä!! Voi äly!
Toivottavasti te kaikki Suomenvihaajat muutatte mahdollisimman pian Ruotsiin. Olette häpeäksi koko kansalle!!
Juhli sä ap sit ruotsalaisten kans sitä hopeaa ja ole ylpeä siitä. Anna meidän juhlia rauhassa kultaa.
T, suomalainen ja ylpeä siitä
Vierailija: