Haluaako joku vinkkejä multipeukutukseen? :)
Olen monesti ihmetellyt palstalla näitä pakkomielteisiä multipeukuttajia. Jotkut ilmeisesti ajattelevat, että keskustelu on joku peukutuskisa, eli enemmän ylänuolia saanut voittaa? Sitten käydään itse muktipeukuttamassa omaa mielipidettään, jotta näyttäisi siltä, että moni olisi kanssasi samaa mieltä. Minusta tämä on epäreilu asetelma, etenkään kun kaikki eivät ole edes tietoisia tästä mahdollisuudesta. Itse olen, mutten jaksa alkaa peukuin vänkäämään jonkun hullun kanssa, siinä menisi ikä ja terveys.
Haluaisiko joku, jota multipeukutus kiinnostaisi, muttei osaa, vinkkejä tähän? Voin kertoa halukkaille jotain. On tärkeää levittää sanomaa tällaisestä huijauskeinosta ja yleisen mielipiteen vääristelystä.
Voisiko ylläpito harkita kokonaan nuolien poistoa, ovat täysin turhia keskustelun kannalta (jopa vähentävät sitä) ja peukaloitavissa oman mielen mukaan. Vastaisitteko myös kyselyyn, kiitos :)
Kommentit (28)
En ota nuolia kovin tosissani. Välillä menevät miten sattuu, ei logiikkaa. Multipeukuttajat tällöin asialla?
Vierailija kirjoitti:
Peukkujen poistamisen myötä myös osa ns. palstahulluista vähentäisi tai lopettaisi kirjoittelun kokonaan, kun eivät saisi enää tukea ja riemua peukuista.
Tämä olisikin parasta. Vai mitä, ylläpito?
Kommentti 18
(Suolesta) : D
Multipeukutin omaa kommenttia 10 x alapeukkua.
En jaksanut enempää.
Tässä koneessa on ihan pikanapin takana mobiilidatan sulkeminen.
Mutta se mobiililla töksiminen on sinänsä" aina osuu harhaan "- meininkiä niin hermo petti peukuttajalta : D
Tuo olisi mahdollista estää, koska käyttäjän laitteesta näkyy paljon muitakin tietoja kuin ip-osoite.
Huonoin vaihtoehto olisi että pelkästään alapeukutus poistettaisiin, koska silloin eniten mielipiteita jakavat viestit saisivat parhaat pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Siis alanuolen, automaattinen tekstinsyöttö sekoilee.
Mieluummin poistetaan sitten ylänuoli! Alanuolta ei saa poistaa.
No puhelimessa on eri ip kuin tietokoneessa joten siten voi jo peukuttaa kahdesti. Kun otan etäyhteyden töihin saan taas uuden ip:n ja kolmas peukutus onnistuu siten.
Mitä helvettiä mä just luin :DD
Olen kyllä kieltämättä kiinnostunut kommenttieni saamista peukuista, eli siitä mitä muut ajattelevat mielipiteistäni. Ja seuraan asiaa hetken aikaa, en niinkään palaa enää esim eilisiin keskusteluihin..
Mutta tää "multipeukutus" vaihtoehto tuli kyllä ihan puskista, sehän veisi idean koko hommasta! Kukaan ei kuitenkaan tiedä, että se olen juuri minä siellä ruudun takana pätemässä? Kukaan ei tiedä vaikka mulla olisi kolmessa eri keskustelussa sata yläpeukkua samaan aikaan? Miksi sitten multipeukuttaa itseään? Huijatakseen itselleen, että kauheesti jengi mun jutuista tykkää? :D
Kyllä, oikein käytettynä nuolet ovat hyvä juttu.