Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko "rajumpi" seksi jotain ihmisestä?

Vierailija
19.06.2016 |

Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden ja seksi on ollut tähän saakka ihan "normaalia" ja toisen hellää huomioimista. Nyt kun ollaan tunnettu pidempään ja tutustuttu paremmin, on mies alkanut ottamaan vähän rajumpia otteita seksin aikana. Panee kovempaa, puree korvanlehteä, tukistaa ja lyö pepulle. Tykkään kyllä noista jutuista, mutta ihmettelen vähän tätä muutosta. Tulee jostain syystä mieleen, että on esittänyt tähän saakka kilttiä ja nyt kun ollaan tunnettu pidempään, alkaa paljastua, että haluaakin pitää ohjat käsissään ja hallita kaikkea? Vai pystyykö nyt vasta olemaan oma itsensä seksin aikana ja näyttää minkälaisesta seksistä todella tykkää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia mieltymyksiä voi olla vaikeaa kertoa heti suhteen alussa. En itsekään todellakaan kertoisi miehille heti mistä tykkään. Kuitenkin varmaankin tosi nopeasti kertoisin, niin ei tule siten yllätyksenä.

Vierailija
2/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mäkään ihan ensitreffeillä mainostanut pitäväni pissaleikeistä. Kerroitko sinä heti miehelle, millaisesta seksistä pidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kertoo mitenkään ihmeellisesti persoonastaan muuta kuin että nauttii tuollaisesta rajummasta seksistä.

Nimim. Itsekin olen kiltti ilman esittämistä mutta rajumpi seksi vaan tuntuu parhaimmalta.

Vierailija
4/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan keskustelu tämän miehen kanssa? On varmasti kohtalaisen yleistä että aluksi, kun ei tunneta toista varsinkaan makkarin puolella kunnolla, harrastetaan sitä "normaalia" seksiä ja vasta myöhemmin viedään asioita kohti niitä juttuja joista ei välttämättä halua ottaa mukaan ekoihin kertoihin.

Vierailija
5/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää hakkaa ja raiskaa ihmisiä. Mieltymykset tulee väkisin esiin.

Vierailija
6/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihmisestä tasan vain sen asian, että  hän tykkää rajusta seksistä. Itse olen nainen, joka tykkää, ja muuten olen mielestäni ihan tavallinen, täysipäinen ihminen. En vaan voi sille mitään, ettei hellempi seksi tunnu missään. Tämä voi kuulostaa tosi oudolta, mutta olen tiennyt sen asian itsestäni lapsesta asti, jo ennen kuin varsinaisesti tiesin, mitä seksi on. (Ja ei, mitään lapsuuden traumoja tms. ei ole taustalla, tai sitten olen tukahduttanut ne muistot todella hyvin. :D ) Yleensä kerron mieltymyksistäni tosi nopeasti, koska muuten tilanne on turhauttava molemmille.

Vierailija
7/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerro muusta kuin mieltymyksistä. Minä olen sängyssä alistuva masokisti, mutta muussa elämässä äärimmäisen dominoiva, suorastaan jyräävä, ihminen. En minäkään kertonut taipumuksistani heti miehelleni.

Vierailija
8/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää erittäin rajusta seksistä. Kunnon BDSM seksistä. Mulle se on okei, mutta verrattuna edelliseen pidempiaikaiseen poikaystävään, joka tykkäsi "vanilijaseksistä" nykyinen on myös "normaalielämässä" dominoivampi, silleen hyvällä tavalla.

Vierailija
10/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuta kerro kun sen, että tykkää vähän rajummasta seksistä. Ei ne miehet, jotka tykkäävät dominoida ja vähän käyttää kovia otteita sängyssä, ole mitenkään väkivaltaisempia kuin muutkaan oikeassa elämässä - ne jutut jäävät makkariin. Olen itse samanlainen, en saa mitään "normaalista" seksistä ja en oikeastaan välittänyt seksistä juurikaan ennen kuin entisen kanssa tuli rajummat leikit kuvioon ja tajusin että se on se mun juttu :) meitä on moneen junaan.

Vierailija
11/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kerro muusta kuin mieltymyksistä. Minä olen sängyssä alistuva masokisti, mutta muussa elämässä äärimmäisen dominoiva, suorastaan jyräävä, ihminen. En minäkään kertonut taipumuksistani heti miehelleni.

Kuulostat tasapainoselta persoonalta.

Vierailija
12/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset suhtatuu mieheen joka on muuten arka ja alistuvia, mutta sängyssä todella dominoiva ja määrävä. Tai toisinpäin.

Vierailija
13/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uppaamista tässä nyt on kun tullut jo kysymykseesi vastaus selville edellisissä viesteissä?

Vierailija
14/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uppaamista tässä nyt on kun tullut jo kysymykseesi vastaus selville edellisissä viesteissä?

Mielenkiintoista lukea ihmisten kokemuksia tämmöisistä miehistä :) t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan