Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuume, jonka jälkeen ripuli

Vierailija
19.06.2016 |

Hei!

Osaattekohan sanoa, että onkohan tämä ihan normaalia vatsatautia?
Meillä lapsi 2,5v oli ensin kuumeessa yhden illan (38,5). Kuume laski nopeasti ja olo koheni. Ruoka tosin ei maistunut ja vatsaa/suuta välillä valitteli. Seuraavana yönä heräsi keskellä yötä ja valitti vatsaa. Ripuli tuli pönttöön, mutta sen jälkeen ei ripulia enää tullut. Ruokahalu oli muutaman päivän huono vielä.
Mulla itsellä tuli ensin kuume 39 astetta, joka myös katosi nopeasti. Seuraavana päivänä oli pahoinvointia ja tosi heikko olo (ei oksennusta kuitenkaan), sekä päänsärkyä.
Kolmantena päivänä sitten pahoinvointi ja heikko olo helpotti, mutta tilalle tuli ripuli, jota kestänyt nyt vuorokauden, eikä lopusta tietoakaan :/
Talossa myös parikuinen vauva, jonka kakka ollut jo jonkun aikaa semmosta tosi vetisen saven näköistä ja haisee pahalle. Vauva kuitenkin muutoin täysin tyytyväisen ja virkeän oloinen. Kakka tulee 1-3 kertaa päivässä.
Miehellä ei ole mitään ollut ainakaan vielä.

Mietinkin, että onkohan tämä ihan normaali vatsatauti vai esim. joku "vauvan tauti", joka tarttunut esikoiseen ja muhun ja aikuisella pahin? :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että vauva on melkein kokonaan korvikkeella (rintamaitoa tulee hyvin vähän) ja nyt mun sairastaessa, on saanut vain korviketta.

Lähinnä mua siia mietityttää, että mikähän virus/tauti kyseessä. Että koska sopiis toivoa paranemista. :D Ja kuinkahan pitkä itämisaika, että koska uskalletaan nähdä lapsen leikkikaveria, mun raskaana olevaa ystävää ym, ettei varmasti tartuteta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä