Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kylässä ja käyttää lavuaarin suihkua vessaköynneillä??

Vierailija
18.06.2016 |

Mitä ihmettä se puuhaa siellä :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lavuaarin suihku...? Eikös lavuaarissa pestä kädet :D

Voi siinä pestä muutakin kuin kädet.

Vierailija
22/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. EIkös tällä palstalla säännöllisin väliajoin haukuta kaikki, jotka ei pese persettään vessakäynnin jälkeen? Sitten kun joku sen tekee niin johan siitäkin pitää aloitus laittaa. Miten tuo nyt sitten on. Eikö kylässä saa lavuaarisuihkua käyttää vai mikä on aloituksen pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen takapuoleni suihkulla kakkosella käynnin jälkeen aina, kun suihku on käytettävissä. Opin tavan ulkomailla asuessani. Todella monessa maassa ei siis vessakäynnin jälkeen pyyhitä paperilla vaan huuhdellaan takalisto vedellä, ja paperilla vain taputellaan kuivaksi. Varsinkin kuumilla alueilla tämä on hygieenisempi tapa. Opettelin tavan aikoinani ja totesin sen meikäläistä tapaa miellyttävämmäksi, ja tapa jäi päälle.

Itse pesen myös aika kakkosen jälkeen jos suinkin vain mahdollista. Jos vessassa ei ole suhkua niin otan märkää vessapaperi mukaan vesaan. En tiedä johtuuko anatomiasta vai kakan laadusta, mutta minun on vaikea saada hanuria kunnolla puhtaaksi pelkällä kuivalla paperilla.

Vierailija
24/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ihmetyttää mihin ap käyttää tuota suihkua jos ei oleta vieraan käyttävän sitä samoihin tarkoituksiin.

Vierailija
25/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vieras kuivaa paikkansa? Toivottavasti on ottanut oman pyyhkeensä mukaan eikä käytä ap:n käsipyyhettä.

Vierailija
26/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitteli kaverille varmaan. Tai peitti pissaääniä laittamalla suihkun päälle.

Vierailija
27/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtais jäädä toosaa kuuraamaan ja lotraamaan toisen vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme