Kaveri kylässä ja käyttää lavuaarin suihkua vessaköynneillä??
Kommentit (27)
Huoh. EIkös tällä palstalla säännöllisin väliajoin haukuta kaikki, jotka ei pese persettään vessakäynnin jälkeen? Sitten kun joku sen tekee niin johan siitäkin pitää aloitus laittaa. Miten tuo nyt sitten on. Eikö kylässä saa lavuaarisuihkua käyttää vai mikä on aloituksen pointti?
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen takapuoleni suihkulla kakkosella käynnin jälkeen aina, kun suihku on käytettävissä. Opin tavan ulkomailla asuessani. Todella monessa maassa ei siis vessakäynnin jälkeen pyyhitä paperilla vaan huuhdellaan takalisto vedellä, ja paperilla vain taputellaan kuivaksi. Varsinkin kuumilla alueilla tämä on hygieenisempi tapa. Opettelin tavan aikoinani ja totesin sen meikäläistä tapaa miellyttävämmäksi, ja tapa jäi päälle.
Itse pesen myös aika kakkosen jälkeen jos suinkin vain mahdollista. Jos vessassa ei ole suhkua niin otan märkää vessapaperi mukaan vesaan. En tiedä johtuuko anatomiasta vai kakan laadusta, mutta minun on vaikea saada hanuria kunnolla puhtaaksi pelkällä kuivalla paperilla.
Nyt vaan ihmetyttää mihin ap käyttää tuota suihkua jos ei oleta vieraan käyttävän sitä samoihin tarkoituksiin.
Mihin vieras kuivaa paikkansa? Toivottavasti on ottanut oman pyyhkeensä mukaan eikä käytä ap:n käsipyyhettä.
Soitteli kaverille varmaan. Tai peitti pissaääniä laittamalla suihkun päälle.
Mä en kehtais jäädä toosaa kuuraamaan ja lotraamaan toisen vessaan.
Voi siinä pestä muutakin kuin kädet.