Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Normaaleja" asioita, jotka KUVOTTAVAT sinua!

Vierailija
18.06.2016 |

Itseäni ällöttää se kun ranskalaisia napostellaan sormineen, miksei voi käyttää ruokailu välineitä. Sitten niillä rasvanäpeillä otetaan juomalasi ja juomalasin pinnasta oikeen näkyy rasvaiset sormenjäljet hyhhyh!

Kommentit (442)

Vierailija
341/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTAPOHJA. Hyi olkoon. Aina tulee armottomat kuvotuksen väreet, kun jalkani osuu uidessa siihen ällöttävään liejuun. Haluan aina järvissä ja joissa uidessani olla mahdollisimman syvässä vedessä, etten vain vahingossa hipaisekaan pohjaan varpaillani. 

Vierailija
342/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se likaisen pilden ja hien sekainen haju, joka leijuu julkisissa vessoissa ja kauppojen sovituskopeissa, varsinkin näin kesäkuumalla. Yäk. Kyllä minäkin hikoilen, mutta ainakin peseydyn kunnolla - siksi minusta ei tuollaista löyhkää lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kehitysvammaiset. Olen pahoillani, kuuma kivi putoaa varmaan päähän, mutta kun he ovat usein samalla tavalla primitiivisiä kuin pikkulapset ja osa miehistä, erittää ja haisee ja räkä valuu ja vaatteissa on ruokaa yms yms. En vaan pysty katsomaan esim mitään ohjelmaa missä on kehitysvammaisia kun syön.

Kerran olin ravintolassa syömässä, viereiseen pöytään ilmaantuu muuta "erityisempi" hoitajineen murkinoimaan. Eiväthän nuo itselleen mitään voi, mutta sitä maiskutuksen ja mölinän määrää... ja yksi pureskellessan tiputti suustansa arviolta 90% pitkin lautastaan ja pöytää. Se puoliksi syöty ruoka *inhotuksen väristyksiä*

Harmitti, kun harvoin päästään miehen kanssa kaksistaan mihinkään. meni ruokailu pilalle noiden takia, vaikka yritettiin keskittyä kaikkeen muuhun kuin vieteisen pöydän sirkukseen!

Minua ei haittaa yhtään, jos joku vammainen tms tiputtelee ruokaa vieressä. Se on ymmärretävää. Kun taas tavikset, jotka lässyttävät suu auki.. hyi!

Vierailija
344/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten vanhemmat. 80% niistä, joita olen julkisella paikalla nähnyt, ei helvetti sentään. Tekevät aina niin ison jutun lapsistaan ja perhetouhuistaan ja antavat pentujensa käyttäytyä miten haluavat muista ihmisistä piittaamatta. Olin tässä jokin aika sitten ravintolassa, ja sisään tuli myös kaksi äitiä ja niiden pikkulapset. Silmäilivät menua hetken, sitten päättivät lähteä muualle. Vanhin lapsista, n. 5-vuotias tyttö, kailotti tarjoilijalle heidän ulostuessaan "moi moi, me mennään muualle kun täältä ei löytyny mitään, kaikki näytti pahalta!" Tytön äiti purskahti nauruun, toisteli tytön sanoja ja hihkui "voi Anna-Petteri, oot sää niiin hauska!" 

Toinen esimerkki kaupasta pari päivää sitten. Pikkukaupassa kassat ovat aivan karkkihyllyjen vieressä, ja kassajono kulkee aina tuon käytävän läpi. Olin itsekin jonottamassa, kun joku taapero ryntäsi kauempaa karkkien luo. Äiti tuli seisomaan ostoskärryineen keskelle käytävää - hyvä, ettei jyrännyt jonottajia siinä samalla - ja huusi pojalle "ei me oteta nyt siitä mitään". Taapero sai tietty raivarin, ja sitten olikin kunnon sirkus käynnissä. Eipä siinä mitään, mutta kaikki tapahtui edelleen keskellä jonoa ja äiti tukki kärryllään koko käytävän. Olisi mieluummin ottanut lapsen mukaansa ja selvittänyt asiat kauempana.

Tuntuu että monien pikkulasten vanhempien logiikka on tyyliin: "jos minä joudun kärsimään lapsistani, niin sitten kyllä joutuvat kaikki muutkin!" Ei niin mitään tapoja.

Vierailija
345/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moitin pikkulasten vanhempia ja viestini oikeasti poistettiin? Ei siinä sen pahempaa juttua ollut kuin monissa viesteissä täällä :D

Vierailija
346/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kehitysvammaiset. Olen pahoillani, kuuma kivi putoaa varmaan päähän, mutta kun he ovat usein samalla tavalla primitiivisiä kuin pikkulapset ja osa miehistä, erittää ja haisee ja räkä valuu ja vaatteissa on ruokaa yms yms. En vaan pysty katsomaan esim mitään ohjelmaa missä on kehitysvammaisia kun syön.

Kerran olin ravintolassa syömässä, viereiseen pöytään ilmaantuu muuta "erityisempi" hoitajineen murkinoimaan. Eiväthän nuo itselleen mitään voi, mutta sitä maiskutuksen ja mölinän määrää... ja yksi pureskellessan tiputti suustansa arviolta 90% pitkin lautastaan ja pöytää. Se puoliksi syöty ruoka *inhotuksen väristyksiä*

Harmitti, kun harvoin päästään miehen kanssa kaksistaan mihinkään. meni ruokailu pilalle noiden takia, vaikka yritettiin keskittyä kaikkeen muuhun kuin vieteisen pöydän sirkukseen!

Minua ei haittaa yhtään, jos joku vammainen tms tiputtelee ruokaa vieressä. Se on ymmärretävää. Kun taas tavikset, jotka lässyttävät suu auki.. hyi!

Ymmärrettävää? Kyllä, kun kyseessä vammainen tai pieni lapsi. Ällöttävää? Kyllä. Ihan riippumatta siitä kuka sen tekee.

Vierailija
347/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät pese käsiään edes paskalla käynnin jälkeen ja muutenkin epähygieenisyys.

Vierailija
348/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi ja tupakka.,,,,,,,,,,,,,,,,,ne on typerintä maailmassa. lopettakaa niiden käyttäminen. OIKEESTI, TÄÄ ON VAAN HYVÄLLÄ

Vierailija
349/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Ai, ei musta tytöt mut......pojat ne arsyttää.

Vierailija
350/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja kirjoitti:

- Suurin osa tatuoinneista. Yleensä rumia aiheita ja huonosti tuherrettuja

- Lävistykset ja korvavenytykset, hyi olkoot. Tiedän itse kapinallisen teinivaiheen läpikäyneenä, että lävistysreiät HAISEVAT raadolle! Pahimpia ovat korvavenytykset, ja turha tulla kenenkään lävistetyn friikin nyt inisemään, että se on vain hygieniakysymys. Koska se ei ole. Kaikki lävistykset löyhkäävät aina ja poikkeuksetta enemmän tai vähemmän kuvottavalle myös parantumisajan jälkeen! Sitä paitsi näyttävät aivan helvetin kamalilta yleisesti ottaen. Vain harvoissa tapauksissa joillekin ihmisille saattaa lävistys sopia muualle kuin korviin. Älkää venytelkö korvianne, saatte loppuelämäksenne lemuavat korvantausta, you have been warned

- Prameat tekoripset ja aivan liiallinen, räikeä ja suttuinen meikki, "kauneuspilkun" maalaaminen naamatauluun 

- Kumitissit ja sellaisia hankkivat naiset, yöks ja tirsk

- Duckface ja kaikenlainen epätoivoinen posetus ja naaman vääntely ja kuvien kuvaaminen yläperspektiivistä. Säälittävää. Kamoon hei naiset

- Likaiset, pinttyneet, jopa homeiset astiat

- Luonnon roskaaminen, ja puistoihin ja teiden varsille törkeästi jätetyt saastaiset rakinpaskat!

- Julkisilla paikoilla kännisinä tai muutenkin kuseskelevat riemuidiootit

- Ituhipit, ylimieliset vegaanit, pissaliisat, basic bitchit, julkkikset, white (+ black/yellow jne.) trash, mielenterveydeltään näkyvästi epävakaat ja vaikeat ihmiset, narsistit, keskivertoa vähemmän älykkäät, ns. akateemiset eli oman koulutuksen ja paremmuuden korostajat, perussuomalaiset, kokoomuslaiset, lähes jokainen poliitikko ja paskaakaan mistään tietävä "asiantuntija"

- Tupakan poltto. Jos ette omasta terveydestänne välitä, ajatelkaa edes kanssaihmisiä, esim. astmaatikkoja ja allergikkoja ja kessutelkaa ne syöpäkääryleenne riittävän välimatkan päässä muista

- Flirttailu ja ns. tsekkailu eli kun miehet (ja naisetkin) tuijottelevat ja tutkiskelevat salaa tai jopa avoimesti (yleensä) vastakkaisen sukupuolen edustajia. Todella ahdistavaa ja ällöttävää

- Kevytkenkäisyys ja ympäri kyliä nusuttelu

- Kolikot ja setelit ja pankkikortit ym.

- Mopot!!! Mopoilla helvetinmoinen päristely ja keuliminen! Niistä tuleva pakokaasukin on aivan kammottavan sankkaa ja henkiteitä ärsyttävää

- Banaanit (haju, maku, koostumus, mässytyksen ääni)

- Juustonaksut

- Pahanhajuinen hengitys, huono suun hygienia ja rumat hampaat

- Ruma irvistävä hymy, purentavirheet

- Epävarmuus, ahdistuneisuus, huono itsetunto

- Huono ryhti, hartiat lytyssä kulkeminen

- Karsastavat silmät

- Julkiset suihkutilat ja erityisesti saunat hyiiiii vitt...................

- Raskaana olevat naiset ja synnytys

- Rään syöminen

- Lasten rutiininomainen hankkiminen sen kummempia ajattelematta eli "pakko tehdä" kaikki muutkin tekee kuka mua sitten vanhana hoitais mun geenit on nii ylivoimaset ja oisin maailman paras äiti vauvvat on nii ihaniiii <3<33!11 

- Baarit ja baareissa käyvät ihmiset

- Liiallinen tunteellisuus, huomionhakuisuus, jatkuva hyväksynnän ja tuen kerjääminen ja kyvyttömyys pärjätä omillaan ja tehdä päätökset itsenäisesti rationaalisen ajattelun pohjilta

Että joo, eihän nämä mihinkään ole loppumassa, mutta tässä nyt muutamia alapeukutettavaksenne.

Vaikutat semitasapainoiselta ihmiseltä

Vierailija
351/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hedelmät, erityisesti valuvat, tahmeat sellaiset. Kuoriessa kädet töhnässä. Suussa epämääräinen lötkö (ei seksivitsejä, kiitos). Yöööök.

- Kun mies syö banaania, se haju ja hampaiden kalina yhteen

- Työkaveri joka ryystää kovaäänisesti jättikokoisesta teekupistaan. Mieletön meteli, välillä pitkiä ryystöjä, välillä lyhyitä.

- Kaikki ruoan mässytys, mussutus, loputon jauhaminen suu auki

Vierailija
352/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskia heittävät ihmiset.

Istuin bussissa ja bussiin nousi nuori poika, joka kuori suklaapatukan ja pudotti paperin maahan. Roskis oli parin metrin päässä.

Pudottakaa ne roskat roskikseen tai laittakaa taskuun ja myöhemmin roskikseen!

Harkitsin, että lyön poikaa bussissa käsilaukulla. Luulen, ettei niin saa tehdä.

Vierailija
353/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskia heittävät ihmiset.

Istuin bussissa ja bussiin nousi nuori poika, joka kuori suklaapatukan ja pudotti paperin maahan. Roskis oli parin metrin päässä.

Pudottakaa ne roskat roskikseen tai laittakaa taskuun ja myöhemmin roskikseen!

Harkitsin, että lyön poikaa bussissa käsilaukulla. Luulen, ettei niin saa tehdä.

Tietyissä tilanteissa saa tehdä, varsinkin silloin kuin poika on kasvuiässä eli 13-18v. Jos vastaa tapahtuneeseen "mitä vittua", niin silloin saa lyödä uudestaan

Vierailija
354/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliuden määritteleminen jonkun yksilön toimesta!

Vierailija
355/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvän nuoleskelu kun en ole homo

Vierailija
356/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi

Vierailija
357/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, synnyttäminen, imettäminen.

Vierailija
358/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlat & naimisiin meno

Tatuoinnit

Teini-ikäiset tytöt ja pojat

Hiusten värjääminen/hiusvärit

Pizzan, pullan ja muun sonna jatkuva mättäminen ja sen pitäminen normaalina. 

Vierailija
359/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset on kuvottavia :( Anteeksi. 

Vierailija
360/442 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puska alapäässä ja se ettei peseydy joka päivä.myös tosi lihavat naiset ällöttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän