"Normaaleja" asioita, jotka KUVOTTAVAT sinua!
Itseäni ällöttää se kun ranskalaisia napostellaan sormineen, miksei voi käyttää ruokailu välineitä. Sitten niillä rasvanäpeillä otetaan juomalasi ja juomalasin pinnasta oikeen näkyy rasvaiset sormenjäljet hyhhyh!
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus heteroseksistä, jossa penis menee naisen sisälle. Ajatus kahden miehen rakastelusta on epämukava sekin, mutta vähemmän, koska siinä penis ei ole kosketuksessa naisen ruumiinosiin. Fyysisesti paha olo tulee jo ajatuksesta, ei siis tarvitse nähdä tai kuulla mitään yksityiskohtaista vaan jo esim. elokuvien heteroseksikohtaukset puistattaa toden teolla. Yöks.
Inhottaa myös selluliitti. Ei varsinaisesti okseta, mutta kyllä käännän katseeni heti pois ihan suosiolla ja tuijottelen seiniä kunnes "vaara" on ohi.
Luomet, joissa kasvaa karva. Tiedän, että niitä karvoja ei saa nyppiä pois luomista, mutta sormet syyhyää tehdä niin silti kun jollakin sellaisen luomen näkee.
Et ilmeisesti harrasta heteroseksiä lainkaan itse? Oletko lesbo vai aseksuaali?
Mua joskus kans haittaa selluliitin katselu, vaikka itsellänikin sitä on. Ei se varsinaisesti kuvota, mutta en halua sitä erityisesti katsellakaan. Periaatteessa on hieno homma, että joillain naisilla on niin hyvä itsetunto, että he voivat käyttää vaikkapa mikroshortseja kaupungilla kulkiessa reisien paksuudestaan välittämättä, mutta itse en käyttäisi, koska ne omat läskit haittaa ja ajattelisin, että ne ei oo muidenkaan mielestä kivoja katsella.
Juu, en ole eläissäni harrastanut heteroseksiä. Olen lesbo. Penikset ylipäätään ovat vähän outoja kapistuksia, kun en näe niissä mitään seksuaalista. Ajatus yhdynnästä (ja erektioista) ällöttää minua, eipä juuri muu.
Miestenvälinen seksi ei oo kuvottavaa mutta lapset on tämän palstan mukaan. Ei oo totta. Poistun täältä lopullisesti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miestenvälinen seksi ei oo kuvottavaa mutta lapset on tämän palstan mukaan. Ei oo totta. Poistun täältä lopullisesti nyt.
Mitä pahaa on kahden aikuisen ihmisen välisessä seksissä? Ei mitään.
Osa ihmisistä paheksuu kaikkea mahdollista - jopa lapsia. Onneksi heidän kanssaan ei tarvitse jutella.
Mieheni tapa syödä jugurttia. Ensin se nuolee sen purkin kannen muutamalla isolla nuolaisulla niin, että suu on mahdollisimman isolla auki. Sitten se lappoo sen jugurtin (tai viilin) isolla lusikalla ihan kauheaa vauhtia SLURP GLUNG GLUNG GLUNG. Koko jugurtin syöminen kestää n. 1,6 sekuntia. Olen kommentoinut asiaa tosi monesti, että ei tarvitse hotkia, mutta tyyli ei muutu. Nykyisin suljen silmäni ja parhaani mukaan korvani jugurtin syömisen ajaksi.
Rastat! Haisevat bakteeripötkylät, ties mitä matoja ja kuoriaisia niiden sisällä asustaa. Hyi helvetti.
Miehen tyyli kokeilla ruoan kuumuus mikron jälkeen. Työntää kielen keskelle annosta. Hyi että ällöttää. Oon muutaman kerran inhosta väristen vihjaissut että esim. ihan ruokaa haistamalla se kuumuus kyllä selviää... Tekee varmaan tota duunipaikkansa taukotilassakin. Sitten istuu annoksen ääreen haarukka nyrkissä ja naama lautasen päällä kauhoo luolamiestyyliin safkan kitaansa. Voi v*ttu miten karseeta. En mä tosta voi sille enää valittaa mutta avauduinpa nyt tänne.
- Ruuan maiskuttaminen
- Purkan jauhaminen
- Kaikki lävistykset (myös korvissa)
- Se kun paitapuseron nappien välistä vilkkuu möhömaha (jotkut ei käytä paitaa napillisen paidan alla)
- Kynsien viilauksen ääni
- Ranskalainen "R" ja nasaaliäänteet, myös joidenkin ihmisten sellainen metallisen kova puheääni
- Paistetun jauhelihan tai kanan haju
- Miesten välinen seksi ja anaaliseksi
Tarjolla olevan ruoan ottamien sormineen. Paljaat, likaiset jalat. Epäsiistit ihmiset, hampaiden ja hiusten pesemättömyys.
Ho-mot. Niitähän suurin osa täällä pitää normaaleina.
Duckface-poseeraukset, isojen perseiden ylenmääräinen ihailu, se, että tissimihet on muka huonompia kuin persemiehet (kyllä, olen rintava), Katri Sorsa ja spermanaamio, spermanaamio itsessään. Suuseksissä molemmin puolin ei taas ole mitään vikaa, päinvastoin. Anaaliseksi, ihmisten itsekkyys ja kärsimättömyys mm. parisuhteissa tai tapailussa, liika nirsous deittailussa, anorektikkoja ihailevat miehet, teennäisyys, lässytys.
Nännit, kaikilla nisäkkäillä. Jopa koiran nännit ovat ällöttävät.
Napa. Hyi!
Vauvojen haju.
Hilseinen päänahka.
Liian vähän vettä juovat naiset, joiden vessakäynnin jälkeen joutuu käyttämään vessaa ja siellä on se kaamea toisen persauksen lämmittämä pönttö ja ilmassa leijuu voimakas virtsan haju. JUOKAA VETTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Joudun varmaan helvettiin näistä, pahoittelen jo etukäteen jos loukkaan jotakuta:
Tämä oli kyllä kattava lista! Allekirjoitan jokaisen kohdan paitsi suuseksin. Osataan mieheni kanssa kumpikin pestä ja ajella vehkeemme, niin niitä on ihan kiva maiskutella. Hirveintähän tässä on se että mieheni inhoaa noista myös suunilleen jokaista kohtaa vauvoista kehareihin :D
Vierailija kirjoitti:
jalan hytkyttäminen
Tällaiset nylkyttäjät työpalavereissa, voi luoja. Ihan kuin istuisi nylkyttävän koiran vieressä. Yleensä ovat miehiä.
varpaat ja just se et ollaan ilman sukkia esim sisällä, duck face kuvat, ja se että laitetaan facern ja instaan kuvamuokkauksen jäljeeb ##hästäk ihana kesä minä ### esimerkiksi :D
likaisilla vaatteilla mennään sohvalle, ja varsinkin likaisilla sukilla maataan sohvalla..
#onhannäitä
Vierailija kirjoitti:
-kehitysvammaiset. Olen pahoillani, kuuma kivi putoaa varmaan päähän, mutta kun he ovat usein samalla tavalla primitiivisiä kuin pikkulapset ja osa miehistä, erittää ja haisee ja räkä valuu ja vaatteissa on ruokaa yms yms. En vaan pysty katsomaan esim mitään ohjelmaa missä on kehitysvammaisia kun syön.
Kerran olin ravintolassa syömässä, viereiseen pöytään ilmaantuu muuta "erityisempi" hoitajineen murkinoimaan. Eiväthän nuo itselleen mitään voi, mutta sitä maiskutuksen ja mölinän määrää... ja yksi pureskellessan tiputti suustansa arviolta 90% pitkin lautastaan ja pöytää. Se puoliksi syöty ruoka *inhotuksen väristyksiä*
Harmitti, kun harvoin päästään miehen kanssa kaksistaan mihinkään. meni ruokailu pilalle noiden takia, vaikka yritettiin keskittyä kaikkeen muuhun kuin vieteisen pöydän sirkukseen!
Kosmetologilla käynti, yök. Pari kertaa olen kasvohoitoon eksynyt. Inhottaa kun vieras ihminen nyppii ja taputtelee.
Miten kukaan haluaa tehdä sellaista työtä???? Kasvohoito nyt vielä menisikin mutta kuka haluaa raapia toisten känsäisiä jalkoja tai kiskoa irti toisten perskarvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitkänmatkan bussissa ollessa puhelimesta loppuu akku ja joutuu omasta lempimusiikista nauttimisen sijasta ottamaan kuulokkeet pois ja kuuntelemaan loppumatkan bussin radiossa soivaa
Jamppa Tuomista, Kake Randelinia ja Teuvo Oinasta.No hommaat sellaisen laitteen jolla kuunnellaan vain musiikkia. Käytät puhelinta vain puhumiseen, näin sen akku ei kulu musiikin kuunteluun. Minulla on matkustaessa mukana vanha Sonyn Walkman, jolla kuuntelen kasetteja. Ei tulisi mieleenikään kuunnella puhelimella musiikkia, kaseteissa on parempi äänenlaatu.
Kaseteissa parempi äänenlaatu? Et voi olla tosissasi...
Mulla on mukana aina virtalähde, jolla saa ladattua puhelimen kolme kertaa täyteen. Riittää pidemmällekin bussimatkalle.
Naisvartalo, sen kaikki sukupuoliset elimet ja toiminnot. Voiko mitään ällöttävämpää ja vaivaisempaa luoda?