Apua! Jos teen lähtöselvityksen netissä, niin miten saan ne tarrat matkalaukkuun?
siitä lähtöselvitysautomaatistako? Norwegian ja Hki-Vantaa kyseessä, jos sillä on merkitystä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Siellä on bagdrop nimellä ne paikat joihin voit jättää laukun kun matkaselvitys on jo tehty netissä. Saat tarrat joko henkilöltä joka bagdropissa palvelee tai automaatista. Kumpaakin vaihtoehtoa tarjolla. Onhan sulla boarding pass joko tulostettuna tai pihelimessa?
Kiitos! Olen siis useasti tehnyt sillä automaatilla lähtöselvityksen ja siinähän tulee sitten ne tarratkin itse liimattavaksi. Eli siltä Norwegianin bahdropistamsaa tarrat, vaikka muuten ne tulee automaatista ja pitää itse liimatanpaikalleen?
http://www.norwegian.com/fi/matkusta-kanssamme/lahtoselvitys-ja-koneese…
Onko sinulla matkatavaroita?
Jos suoritat lähtöselvityksen verkossa, voit viedä matkatavarasi baggage drop -tiskille lentokentälle saapuessasi.
Toimita laukut tiskille suositeltujen aikojen puitteissa, jotta ehdit koneeseen ajoissa!
Laukkujen matkatavaratunnisteet voit tulostaa lentokentän lähtöselvitysautomaateista.
Ole hyvä! :)
Joo, juuri näin. Menet vain siihen norwegianin bagdropille suoraan ja tarrat saat siinä joko automaatista tai suoraan työntekijältä.
Siellä on bagdrop nimellä ne paikat joihin voit jättää laukun kun matkaselvitys on jo tehty netissä. Saat tarrat joko henkilöltä joka bagdropissa palvelee tai automaatista. Kumpaakin vaihtoehtoa tarjolla. Onhan sulla boarding pass joko tulostettuna tai pihelimessa?