Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako mennä pariterapiaan?

Vierailija
18.06.2016 |

Mies ihastui toiseen ja en voi enää luottaa häneen. Itsekin ihastuin toiseen mieheen 2 vuotta sitten.

Onko tuosta pariterapiasta ollut kellekään hyötyä?

Meidän suhteessa toimii monet asiat tällä hetkellä hyvin: intohimoa löytyy, seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa, arki sujuu myös hyvin. Silti mietin itse välillä pakkomielteisesti, ajatteleeko mies muita naisia ja olen sairaalloisen mustasukkainen. Välillä saan kohtauksia asian tiimoilta. En ole voinut luottaa mieheen sen jälkeen kun hän kertoi ihastuksestaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tarvitse pariterapiaa, vaan sinä tarvitset yksilöterapian. Pitkässä suhteessa tapahtuu ihastumisia, ne eivät ole vaarallisia. Sen sijaan se, miten sinä reagoit miehesi ihastumiseen, on haitallista.

Vierailija
2/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valehdellut minulle useasta eri asiasta, joten en kyllä näe, että syy on pelkästään minussa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu parisuhde terapia kuulostaa hyvältä idealta. Kenties terapeutti iskee hänet, sitten tiedät että miehesi kelpaa vielä muillekin. Jos ei iske, niin kannattaako sinunkaan moisessa roikkua ?

Vierailija
5/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein ymmärrä näitä teidän kommentteja. Mieheni on valhedellut minulle useasta eri asiasta, tunnustanut rakkauttaan toiselle naiselle. Eikö teidän luottamus kärsisi siitä? 

ap

Vierailija
6/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö kellään ole kokemusta parisuhdeterapiasta? :O

Vierailija
7/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta sekä miehen suhteista sekä sen johdosta käymästämme seksuaaliterapiasta.

Terapia avasi meidän silmät ja löysimme uudelleen yhteisen sävelen, tuunattuna ja tvistattuna, molempia tyydyttävän tavan jatkaa suhdetta. Tätä emme olisi löytäneet ilman Sexpon terapiaa. Suosittelen lämmöllä :)