Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampax on kyllä outo tamponi

Vierailija
18.06.2016 |

Lähti syntymään tuosta vaan lenkillä. Tosi kiva kävellä, kun Tampax pilkistää pimpistä. Mitä järkeä on siinä, että tamponi leviää PITUUSSUUNNASSA? En tiedä mille syväpimpeille nuo on tarkoitettu.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka väljiä teidän alakerrat oikein ovat? Ei mulla ole ikinä meinannut tamponi ulos tulla itsekseen, päinvastoin siitä narusta saa ottaa ihan kunnon otteen ja vetää ihan kunnolla, että se sieltä pois tulee. Kolme lasta olen synnyttänyt ja olen käyttänyt aika monta vuotta tamponeja.

Syyhän on lyhyt emätin.

Kokeilin ensimmäistä kertaa tampaxia 15-vuotiaana ja se valui silloinkin ulos turvotessaan. En usko, että minulla silloin olisi ollut yhtään sen väljempi emätin mitä nyt.

Vierailija
22/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista parhaita tamponeja, joita tähän mennessä olen käyttänyt ovat olleet rainbowin ja pirkan. Tampaxeja en ole käyttänyt ja ilmeisesti ei ole tarvettakaan tuhlata niihin rahaa kun ovat huonoja.

Minen ole tiennyt. :) Täytyykin kokeilla.

T: Se joka on käyttänyt tamponeja 10 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi mullekaan. Pidentyessään ne joko tuntuivat puhkaisevan maksan tai pyrkivät syntymään. Joskus 1900-luvulla ne myös avautuivat litteäksi levyksi?!

Ob, rainbow ja Lidlin siempre käyvät mainiosti. Tötterö on ilmeisesti lyhyttä mallia.

Vierailija
24/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte, että ob on liian paksu, käytätte selvästi liian isoja tamponeita. Valitkaa pienempi, niin mahtuu sisään ja ulos ongelmitta.

Muistelen muuten, että joskus 60-luvulla oli ainakin jonkin aikaa toinenkin asettimellinen tamponimerkki, mutta se katosi markkinoilta aika nopeasti. Nimeä en enää muista. 

Vierailija
25/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quaote=Vierailija]Minä taas en voi käyttää OB:ta, koska se on liian paksu jo sisään laitettaessa. Ulos otettaessa taas vielä paksumpi. Käyttäminen on suorastaan kivuliasta. Tampax sopii taas minun rakenteelleni paremmin eli on kapea, mutta pitkä. Kai nuo OB:t on tarkoitettu vähän väljemmille naisille?[/quote]

Käytät väärän imukyvyn tamponia, jos poisto on kivulias (eli tamponi on kuiva). Vaihda miniin, jos vuoto on niukkaa. Btw, tamponin imukyky ei kerro emättimen koosta mitään.

Vierailija
26/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tampaxhan on just paras. Musta tuntuu, että ob on se, joka sieltä pillusta valahtaa pois. Aina kurkkii huulilla ja saa työntää takaisin. 

Vierailija
27/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10 vuoden tauon jälkeen ostin tamponeja ja siis Tampaxeja.

Noin tunti ja vuoto lirui pitkin tamponin pituussuunnan uomia.

Tätyykin kokeilla jos Ob sopisi paremmin. Jännää muuten että ei löydy muita merkkejä.

Onhan Pirkalla, Rainbow'lla, Libressellä ja Vuokkosilla leveyssuuntaan laajenevia tamponeja. Vuokkosella myös asettimella varustettuja tietääkseni. Kaikki hyväksi todettuja. Ob:n liukas muovipinta tosin puuttuu noista kaikista.

Vierailija
28/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätyykin kokeilla jos Ob sopisi paremmin. Jännää muuten että ei löydy muita merkkejä.

Imutehoissa on eroja. Jos tulee tunnissa läpi, ehkä kannattaa kokeilla regularin sijaan superia. (tai mitkä ne nimet ovatkaan)

Mutta joo, varmaan on erimallisia ihmisiä ja toiselle sopii se ob ja toiselle tampax.

Vierailija
29/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quaote=Vierailija]Minä taas en voi käyttää OB:ta, koska se on liian paksu jo sisään laitettaessa. Ulos otettaessa taas vielä paksumpi. Käyttäminen on suorastaan kivuliasta. Tampax sopii taas minun rakenteelleni paremmin eli on kapea, mutta pitkä. Kai nuo OB:t on tarkoitettu vähän väljemmille naisille?

Käytät väärän imukyvyn tamponia, jos poisto on kivulias (eli tamponi on kuiva). Vaihda miniin, jos vuoto on niukkaa. Btw, tamponin imukyky ei kerro emättimen koosta mitään.

Minulla on suht runsas vuoto. Enkä kirjoittanut imukyvystä, vaan tamponin muodosta.

Vierailija
30/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Pirkalla, Rainbow'lla, Libressellä ja Vuokkosilla leveyssuuntaan laajenevia tamponeja. Vuokkosella myös asettimella varustettuja tietääkseni. Kaikki hyväksi todettuja. Ob:n liukas muovipinta tosin puuttuu noista kaikista.

Kiitos tästä. Täytyykin kokeilla. :)

Vierailija
31/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mitä ilmeisimmin syvä emätin, koska Tampax sillä pahviasettimella on ainut mikä menee tarpeeksi syvälle. Omin sormin en saa millään tamponia paikoilleen, vaan se jää aivan liian alas. Samaten ne tamponit, missä asettimen putki on ikäänkuin toisen sisällä ja se vedetään ensin ulos, ovat aivan susia mulle. Ei mene millään tarpeeksi syvälle.

Oon joskus miettinyt, tuntuisiko seksi paremmalta jos olisi oikein tosi hyvin varusteltu mies.. En ole koskaan päässyt kokeilemaan :/

Vierailija
32/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ob vuotaa läpi! Tampax toimii.

Vierailija
33/42 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ob vuotaa läpi! Tampax toimii.

Päinvastoin!

Vierailija
34/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ob on surkea. Sitä ei saa paikalleen.

Tampax on paras. Se työnnetään kohdunkaulaan asti eli niin syvälle kuin se menee. Siellä on ja pysyy.

Vierailija
35/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en voi käyttää OB:ta, koska se on liian paksu jo sisään laitettaessa. Ulos otettaessa taas vielä paksumpi. Käyttäminen on suorastaan kivuliasta. Tampax sopii taas minun rakenteelleni paremmin eli on kapea, mutta pitkä. Kai nuo OB:t on tarkoitettu vähän väljemmille naisille?

Pimpsani on erittäin tiukka, mutta silti käytän OB:tä, koska vuotoni on erittäin runsas. 

Vierailija
36/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että OB olisi tarkoitettu väljille..., höpö höpö.  OB-mini on yhtä ohut kuin Tampax. ellei ohuempikin ja aika onnekas on, jos saa Tampaxin laitettua sisälleen niin, ettei kosketa yhtään sitä pimpsaansa, vaikka siinä se asetin onkin.  Kyllä siinä väkisinkin paikkojaan vähintään hipaisee.

Minustakaan Tampax ei ole riittävän imutehoinen ja se pituus siinä minullekin tekee sen, että en voi käyttää.  Muuten voisin, mutta kun vedän sitä pois, se tuntuu vain jatkuvan ja jatkuvan ja mulle ehtii joka kerta tulla siitä sellainen kuvottava tunne.  Eikä ne asettimet aina ole toimineet.

Itse asiassa en ole niin pitkään aikaan käyttänyt koko Tampaxeja, että en ole huomannut niitä olevankaan enää.  Minusta se on jotenkin ikivanha tuotemerkki, varmaan mummoni aikainen.

OB täytyy muuten osata laittaa paikoilleen oikein.  Kun en ole aikoihin ohjeita tarvinnut, niin en tiedä, vieläkö siinä neuvotaan, että ennen paikoilleen asettamista pitää tampoonin narua kiertää muutamia kertoja tiukasti kädessään niin, että tampoonin alaosa, siis se mistä naru lähtee, leviää yläosaa paksummaksi.  Silloin se pysyy paremmin paikoillaan ja kerää veren tasaisesti.  Joskus se pimpsa voi olla liian kuiva kuukautisista huolimatta ja tampoonin sisään laittaminen on työlästä ja voi jopa sattua.  Silloin kannattaa sipaista siihen päähän vähän jotain ihan perusvoidetta, ja tampsu liukuu sisälle vaivattomasti! 

Vierailija
37/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mitä ilmeisimmin syvä emätin, koska Tampax sillä pahviasettimella on ainut mikä menee tarpeeksi syvälle. Omin sormin en saa millään tamponia paikoilleen, vaan se jää aivan liian alas. Samaten ne tamponit, missä asettimen putki on ikäänkuin toisen sisällä ja se vedetään ensin ulos, ovat aivan susia mulle. Ei mene millään tarpeeksi syvälle.

Oon joskus miettinyt, tuntuisiko seksi paremmalta jos olisi oikein tosi hyvin varusteltu mies.. En ole koskaan päässyt kokeilemaan :/

Ilmeisesti mullakin. Pitkä mutta tiukka. Luulin juttuja 8 sentin emättimistä minimunien katkeraksi propagandaksi. mutta kaipa niitä joillain tosiaan on. Mulla menee tampaxin asetin lähes kokonaan sisään.

Vierailija
38/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en voi käyttää OB:ta, koska se on liian paksu jo sisään laitettaessa. Ulos otettaessa taas vielä paksumpi. Käyttäminen on suorastaan kivuliasta. Tampax sopii taas minun rakenteelleni paremmin eli on kapea, mutta pitkä. Kai nuo OB:t on tarkoitettu vähän väljemmille naisille?

Enpä usko. Kyllähän sinne pitää mahtua vielä paksumpikin asia kuin tamponi, eikä se tunnu kuin laittamisvaiheessa.

Vierailija
39/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kuukuppiin

Vierailija
40/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle omansa. Minusta OB on vaikea saada ulos. Tampax sopii paremmin, kun sen vain laittaa ihan perälle. Olen kai sitten enemmän pitkä kuin leveä.

Oikeasti kyllä ostan Pirkkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi