Juonpa tässä vain lasillisen puhdasta vettä ja laitan sen takaisin kaapiin. Miksi jotkut tekevät näin???
Käytetty lasi on käytetty lasi. Ei sitä puhtaiden sekaan enää laiteta!
Kommentit (12)
Niin, että kun peset astioita ja huuhtelet lasin vedellä, niin se on sen jälkeen käytetty ja päätyy taas pestäväksi???
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kun peset astioita ja huuhtelet lasin vedellä, niin se on sen jälkeen käytetty ja päätyy taas pestäväksi???
Äly hoi, se ei ole silloin käynyt kenekään suussa.
Riippuu sitä missä näin tehdään. Itse teen näin kotonani, koska olen aika varma, että olen ainoa joka siitä juo (minulla käy harvoin vieraita). Töissä en niin tekisi.
Todella ällöttävä tapa. En kyllä kehtaa siitä huomautella jotenpesen lasin kun kaveri on lähtenyt.
Sori, mulla ei oo tähän ketjuun mitään sanottavaa. Kunhan testailen, meneekö mun viestit läpi. :)
Suomalasten sairaalloinen hygienia kostautuu yliherkkyytenä ja allergioina. Jos jonkun suusta jäisikin bakteereja niin ne tuhoutuvat heti joutuessaan kosketuksiin hapen kanssa. Uskaltaako ketjun hygienia friikit pussata ketään? Suihinotosta ei kannata edes kysyä.
Omassa kodissaan kukin voi tehdä mitä haluaa. Ei kukaan tuota duunissa tekisi, kait.
Minä juon ja pesen saman tien lasin kuumalla vedellä, joskus pesuaineellakin huuhtaisten. Ja panen kaappiin. Siis kotona.
Ajatteles, pussailenkin lapsia ja suutelen miestä. Niin ne pöpöt täälöä kommuunissa leviää... Jos joku on mahataudissa tms., silloin toki niuhotetaan enempi.
En onneksi tunne ketään joka tekisi noin.
Pullotan vettä jääkaappiin että tulee kylmempää. Sen jälkeen kun Juon ja Käyn vessassa. Kusen pulloon ja pistän sen jääkaappiin ja Juon uudestaan. Ei tule likaisia laseja
Ei ole koskaan edes käynyt mielessä että vesilasia pitäis alkaa pesemään.
Ok.