Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ärsyyntynyt, mikä minua vaivaa?!

Vierailija
18.06.2016 |

Minua ärsyttää aina kaikki. Olen tyytyväinen, rento ja onnellinen vain pari päivää kuukaudesta. Todella ahdistavaa olla valittava paskiainen lopun aikaa. Säälittää lapset ja mies. Itku on herkässä ja ärsyyntyminen on välillä niin korkealla että tekisi mieli lähteä.

Johtuuko tämä hormoneista? Onko muilla samaa ongelmaa? Silloin kun tuntuu hyvältä niin mietin että sellainen olo minulla kuuluisi olla, siltä normaaleista tuntuu...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet ihan OK. Ihme olisi jos ei tässä maailmassa olisi ennemmin ärsyyntynyt kuin lauhkea lammasmaisesti määkivä paska. Ihmiset jotka ovat enemmän häpihäpizoizoi ovat epäilyttäviä.

Vierailija
2/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä.

Jouduin myöntämään, että masennustahan se on. Ärsyttää, vituttaa ja kaikki on mustaa. Ei jaksa edes vaihtaa kuulumisia kenenkään kanssa eikä toisten jutut kiinnosta. Tekisi mieli vaan pakata laukut lähteä, mutta eihän se mitään auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla hormonaalinenkin juttu. Luin vähän aikaa sitten siitä, että jotkut naiset kärsivät tuollaisesta hormonien aiheuttamasta ongelmasta (en muista nimeä) ja että se on erittäin alidiagnosoitu. Suosittelen, että varaat ajan gynelle! Toki kyse voi olla muustakin: masennuksesta, uupumuksesta tai jostain muusta vaivasta. Ehkä kannattaa aloittaa sieltä gyneltä, jos koet, että elämäsi on muuten kunnossa (esim. nukut hyvin, et ole ahdistunut/alakuloinen).

Vierailija
4/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.. Kärsin tästä hirveästi. Osittain tiedostan syitä mutta sitten en kuitenkaan kaikkea miksi olen muuttunut tämmöiseksi..

Vierailija
5/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olet ihan OK. Ihme olisi jos ei tässä maailmassa olisi ennemmin ärsyyntynyt kuin lauhkea lammasmaisesti määkivä paska. Ihmiset jotka ovat enemmän häpihäpizoizoi ovat epäilyttäviä.

No ei todellakaan ole ok! Ajattele omalle kohdallesi tuollainen. Raskasta ja kuluttavaa elää näin, elämässä ei tunnu olevan mitään mieltä.

Olen siis samassa tilanteessa kuin ap, lääkäriajan sain varatuksi ensi viikolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme