Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat näyttää köyhältä

Vierailija
18.06.2016 |

ja halvalta, hanki tatuointi mihin tahansa. Näin olen nähnyt.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei rahat riitä tatuointiin?

400€ maksaisi se minkä haluaisin.

Ei hätää. Pikavippi on oiva tähän tilanteeseen. Jos siis haluat välttämättä näyttää köyhältä.

Vierailija
22/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kaikki tatuoinnit ole köyhäilyä, mutta kyllähän ne melkein poikkeuksetta aika huonon kuvan ihmisestä antavat. Näin eilen litsillä sellaisen punkeron naisen, jolla oli pusu tatuoitu kaulaan. Hänellä oli lapsia siinä mukana ja vanha juoppo mummo, joka huusi lapsille. Kyllä oli sellainen rupukasa koko joukko ja kun näin sen pusun, niin kuva alhaisesta sosioekonomisesta tasosta vain vahvistui. Pusutatska+raivopäänä juopon polttamalla äänellä rääkyvä mummo+kasa eri värisiä lapsia= elämä, jota kukaan ei toivo itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=louis+vuitton&client=tablet-android-sams…

Sama jos hankkii jonkun tämmöisen merkkilaukun tai sen kopion. Nuori nainen nuorekkaissa vaatteissa tätilaukku olkapäällä, on minusta köyhän ja tyylittömän näköistä.

LV laukkuja näkee nykyään eniten juuri nuorilla.

Niin Suomessa. Täällä sveitsiläisessä katukuvassa keski-iän ylittäneillä. Viesti on hieman erilainen.

Vierailija
24/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rutiköyhä, viime tatuointi maksoi 750e. Maksoin käteisellä, että näin.

Vierailija
25/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat rahaa tuollaisiin, kun voisit käyttää järkevämmin. Tatuointi ei kaunista ketään mutta tatuointiliikkeet omistajat tienaavat kaltaistesi avulla hyvin. 

Vierailija
26/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiköyhän on maksettava käteisellä, koska ei saa maksukorttia tai ne ovat palanneet luottotietojen menetyksen myötä.

Jos olisit viisaampi, niin olisit priorisoinut sen 750e johonkin omaa elämääsi helpottavaan kohteeseen.

Vierailija
27/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit viisaampi, niin olisit priorisoinut sen 750e johonkin omaa elämääsi helpottavaan kohteeseen.

Näinpä! Jos ajatellaan vaikka paremman työpaikan ja paremman palkan järjestämistä itselleen, niin siinä ei taida ainakaan tatuointi auttaa :D Sen sijaan jonkun kurssin käyminen tai ulkonäon kohentaminen muuten voisi auttaa työhaastattelussa. Valokuvaajan ottama kuva CV:ssä voi auttaa haastatteluun pääsyssä ja jos ei osaa meikata ja kammata itseään tyylikkääksi, niin sitten voi käydä ammattilaisen luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan