Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat näyttää köyhältä

Vierailija
18.06.2016 |

ja halvalta, hanki tatuointi mihin tahansa. Näin olen nähnyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja halvalta, hanki tatuointi mihin tahansa. Näin olen tehnyt.

Vierailija
2/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ymmärtänyt. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Älä sotke ihoasi.

Arvostan kyllä muuten köyhiä/köyhän näköisiä ihmisiä.

Vierailija
4/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska köyhällähän on varaa ottaa tatuointeja... (jotka yleensä liikkeestä riippuen maksaan vähintään 70-90€)

Voi huoh...

Vierailija
5/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä kävele Stockkan muovipussi kädessäsi.

Vierailija
6/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se villitys meni ohi jo, joillekin se jää pilaamaan ulkönäköä hah.

Vierailija
7/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut homman ihan vaan pukeutumalla vanhoihin ja numeroa paria liian pieniin vaatteisiin.

Vierailija
8/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut tämän asiakseni. Tatuointeja löytyy, kuljen kaikkialle kirkkaan värisissä feikkicrockseissa, kaikki vaatteet on liian isoja (tuovat vaikutelman nälän näkemisestä), mulla on sänkitukka (sehän on tietty pudonnut puutostautien takia) ja toisessa korvassa on venytetty lävistys. Pitäisi vielä etsiä saman tyylinen naisihminen tähän, niin olisi täydellistä.

Vierailija
9/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehen leikkaama tukka auttaa.

Vierailija
10/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=louis+vuitton&client=tablet-android-sams…

Sama jos hankkii jonkun tämmöisen merkkilaukun tai sen kopion. Nuori nainen nuorekkaissa vaatteissa tätilaukku olkapäällä, on minusta köyhän ja tyylittömän näköistä.

Vierailija
11/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsot, tsot, tsot. Maailman parhaat kampaajat ovat miehiä.

Vierailija
12/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se köyhän näköistä ole mutta ei kaunistakaan. Lähinnä surullista. T. Mies 31v

Vierailija
13/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei rahat riitä tatuointiin?

400€ maksaisi se minkä haluaisin.

Vierailija
14/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit eivät mielestäni niinkään kerro köyhyydestä, vaan tietynlaisesta elämäntyylistä, samoin kuin tupakointi. Rahaa ei ole koska kaikki menee mikä tuleekin.

Itse olen keskimääräistä paljon varakkaampi, mutta en halua että kukaan tietää siitä. Siksi esitän tarkoituksella köyhää. Tyyliini eivät tatuoinnit kuulu, kylläkin kirpparivaatteet, reppu, meikkaamattomuus, pitkät hiukset yleensä poninhännällä ja kuluneet kengät. Hyvin on toiminut.

Vierailija
15/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit eivät mielestäni niinkään kerro köyhyydestä, vaan tietynlaisesta elämäntyylistä, samoin kuin tupakointi. Rahaa ei ole koska kaikki menee mikä tuleekin.

Itse olen keskimääräistä paljon varakkaampi, mutta en halua että kukaan tietää siitä. Siksi esitän tarkoituksella köyhää. Tyyliini eivät tatuoinnit kuulu, kylläkin kirpparivaatteet, reppu, meikkaamattomuus, pitkät hiukset yleensä poninhännällä ja kuluneet kengät. Hyvin on toiminut.

Mitä sinä haet tuolla köyhäilyllä? Onko kyse siitä, ettet halua kavereidesi tietävän varakkuudestasi, ettei se vaikuta suhtautumiseen vai ihan yleisestikin? Jos minä olisin rikas, en myöskään haluaisi sen näkyvän, mutta laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita haluaisin ostaa, joten ehkä se jollain lailla näkyisi kuitenkin, tiedä häntä... Haluaisin silloinkin olla tavallinen ihminen, kohtuullista elämää elävä. Jos saisin lottovoiton, esim. rakennuttaisin täydellisen talon, en kovin isoa enkä ulospäin hirveän ihmeellisen näköistä, mutta talossa olisi viimeisimmän päälle hienoa tekniikkaa ja loistava suunnittelu tilojen ja sisustuksen suhteen.

Vierailija
16/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei rahat riitä tatuointiin?

400€ maksaisi se minkä haluaisin.

Köyhä olisit siitä huolimatta, vaikka sulla ois 400euroa enemmän.

Vierailija
17/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsot, tsot, tsot. Maailman parhaat kampaajat ovat miehiä.

Totta:) Tarkoitin omaa puolisoa, jollei hän satu olemaan kampaaja.

Vierailija
18/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä olen, en ihmeemmin halua näyttää silti, tekisin näin, risaiset vaatteet jos haluaisin esittää.  Leipäjonossa arvioidaan mitä mikin on maksanut, ihmeen muotitietoisia sielläkin ollaan. 

Vierailija
19/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XOnXO kirjoitti:

Koska köyhällähän on varaa ottaa tatuointeja... (jotka yleensä liikkeestä riippuen maksaan vähintään 70-90€)

Voi huoh...

Pena tekee tatskan halvemmalla, sillä on välineet kotona. Viinapullo tai parikybää riittää hyvin.

Vierailija
20/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=louis+vuitton&client=tablet-android-sams…

Sama jos hankkii jonkun tämmöisen merkkilaukun tai sen kopion. Nuori nainen nuorekkaissa vaatteissa tätilaukku olkapäällä, on minusta köyhän ja tyylittömän näköistä.

LV laukkuja näkee nykyään eniten juuri nuorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän