Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset näkyivät röntgenissä

KolmenkjSs
18.06.2016 |

Kävin eilen röntgenissä ja röntgenhoitaja mainitsi että on harvinaista, että hiukset näkyvät röntgenissä. Hän kysyi värjäänkö hiuksiani ja sanoin, että ehkä kerran kaksi vuodessa.. Sanoi että raskasmetallit näkyvät hiuksissa. Jälkeenpäin tuli mieleen, että olikohan ne mitkä kuvassa näkyivät minun (sinetti) tuuhennushiukset? Olisiko niitä voitu käsitellä jollain raskasmetalleja sisältävällä aineella tms? Voiko ne raskasmetallit kulkeutua hiuksista elimistöön?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pidennyksesi ei olekaan aitoa hiusta

Vierailija
2/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on kuollutta ainesta, ei niitä pitkin kulje mikään. Ainoastaan päänahan kautta värjätessä voi kulkeutua. Vedessäkin voi olla jäämiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä aitoa hiusta ja ihan parasta laatua mitä rahalla saa :) Se tässä vähän huvittaakin, että miten laadukasta kuvaa niistä luodaan ja sitten ne on täynnä raskasmetalleja.

Oli vaan hauskan näköinen kun hoitaja näytti minulle kuvaa, jossa oli minun "pääkallo" ja sillä oli hiukset :D

Vierailija
4/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona kupariputket ja näinollen metallijäämiä kertyy minunkin hiuksiini. Yleensä sillä on näkyvä vaikutus vain vaaleisiin hiuksiin koska se saa ne lähes vihertämään. Apu löytyy kampaamosta - hyvä kelatoiva shampoo ja hoitoaine, esim Sim:in CX-corrector. :)

Vierailija
5/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitohiuspudennykset uittaan kemikaaleissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme