Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, jota rakastin, valehteli minulle törkeästi vuosien ajan. Sen jälkeen, kun asia selvisi,

Vierailija
18.06.2016 |

en ole mitään muuta miettinyt kuin itsemurhaa. Maailma tuntuu niin järjettömältä paikalta ja en enää usko, että voin luottaa kehenkään samalla tavoin kuin ennen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää tämä vain on. En ole koskaan kuullut kenestäkään, jota ei joskus olisi petetty. Ei se ole sinun häpeäsi, vaan pettäjän ja valehtelijan. Ei luottaminen ole tuomittavaa tai häpeällistä. Sitä vaan luottaa ja uskoo ihmisestä hyvää, mikä on perusta esim. parisuhteelle.

Tuntemukset kaiken jälkeen ovat musertavat, mutta ei auta kuin mennä eteenpäin, ja miettiä mitä voisi ottaa opiksi ja tehdä toisin. Ole armollinen itsellesi ja katso eteenpäin, unohda aiheeton syyllisyys ja ajattele niin, että et enää anna kenenkään käyttää sinua hyväksi. Silti ei kannata perusluottamustaan menettää, vaan olla varovainen. Ja sellaista julmaa saatanaa ei olekaan, jonka takia elämänsä pitäisi lopettaa!!!!.

Vierailija
2/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää tämä vain on. En ole koskaan kuullut kenestäkään, jota ei joskus olisi petetty. Ei se ole sinun häpeäsi, vaan pettäjän ja valehtelijan. Ei luottaminen ole tuomittavaa tai häpeällistä. Sitä vaan luottaa ja uskoo ihmisestä hyvää, mikä on perusta esim. parisuhteelle.

Tuntemukset kaiken jälkeen ovat musertavat, mutta ei auta kuin mennä eteenpäin, ja miettiä mitä voisi ottaa opiksi ja tehdä toisin. Ole armollinen itsellesi ja katso eteenpäin, unohda aiheeton syyllisyys ja ajattele niin, että et enää anna kenenkään käyttää sinua hyväksi. Silti ei kannata perusluottamustaan menettää, vaan olla varovainen. Ja sellaista julmaa saatanaa ei olekaan, jonka takia elämänsä pitäisi lopettaa!!!!.

Kiitos <3 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene niin pitkälle, että ajattelisin etten enää anna kenenkään käyttää minua hyväksi. Kyllä niitä tulee vastaan tulemaan, en minä sille pysty loppua panemaan, enikä niin varovainen ja epåileväinen pysty kukaan olemaan ja silti pysymään onnellisena. Ajattelen, että en anna kenenkään käyttä itseäni hyväksi enempää kun mihin omat voimavarani riittävät, että tarkkailen itseäni ja muistan pitää huolta itsestäni ensin. Sen verran voin kontrolloida asioita. Tällä keinolla olen pysynyt onnellisena vaikka maailma onkin täynnä ikäviä ihmisiä.

Ja tietty sen saman ihmisen juttuja en enää uso. .

Vierailija
4/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elit unelmissa js pilvilinnoissa ja ne ei ollut totta. Prinsessat jotka elää sadussa tippuu korkealta

Vierailija
5/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mene niin pitkälle, että ajattelisin etten enää anna kenenkään käyttää minua hyväksi. Kyllä niitä tulee vastaan tulemaan, en minä sille pysty loppua panemaan, enikä niin varovainen ja epåileväinen pysty kukaan olemaan ja silti pysymään onnellisena. Ajattelen, että en anna kenenkään käyttä itseäni hyväksi enempää kun mihin omat voimavarani riittävät, että tarkkailen itseäni ja muistan pitää huolta itsestäni ensin. Sen verran voin kontrolloida asioita. Tällä keinolla olen pysynyt onnellisena vaikka maailma onkin täynnä ikäviä ihmisiä.

Ja tietty sen saman ihmisen juttuja en enää uso. .

Mulla pyöri mielessä myös konkreettisempi pettäminen, kuten lainantakausjutut ym. Olen itse niin monin tavoin petetty (ei ois kyllä mitenkään voinut ennakoida!) että en ala millekään, mistä on pienempääkään käryä ja mahdollisuutta tulla huijatuksi. Ihmissuhteet on aina riski, ja jos ei luota, niin eipä ole aitoa suhdettakaan. Elän varmaan itse "valheessa", mutta valhehan on joskus niin suloistakin :)

Petetyksi tuleminen kuitenkin melkein "kuuluu" elämään. Pahuutta ja mätiä ihmisiä on niin valtavasti. Saa olla aika onnekas, jos ne onnistuu kiertämään.

Ap:lle hyvää jatkoa! Ei tarvitse unohtaa, mutta jos katkeruuden selättää, pärjää kyllä! -1

Vierailija
6/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap, että on myös ihmisiä, jotka ei valehtele! Muuta kuin hienotunteisuussyistä pikkuasioista, jos ruoka on oikeasti pahaa tai uusi kampaus hirveä. Mutta suurin osa ihmisistä ei valehtele suurissa asioissa ja vieläpä vuosikausia. Sinulle on käynyt paska tuuri, mutta sinä selviät. Missään nimessä sinun ei pidä tehdä pahaa itsellesi, koska silloin maailma olisi entistä pahempi paikka. Luotetaan siihen, että pahat ihmiset saavat palkkansa jo tässä elämässä. Aika moni saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä