Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

162 cm ja 61kg mutta mahani on silti iso

Vierailija
17.06.2016 |

Onko se turvotusta vai mitä, kun koko vaihtelee eri päivinä? Nyt taas pullean pyöreä maha. Paidat eivät peitä näkymää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61 kg on aika paljon meidän pituiselle. En sano pahalla. Olen itsekin 162cm ja heti jos painan yli 54 niin mahani alkaa olla jo iso. Siinä 48-52 olen itse parhaimmillani ja maha on litteä. 49kg painan ja todella hyvä olo, en näytä silti liian laihalta vaan sirolta. En usko et kyse on turvotuksesta, olen muutenkin aika normaalipainon siellä korkeammalla puolella tuossa painossa. Mutta varmasti kaunis ja hyvä niin.

Olet muutenkin normaalipainon korkeammalla puolella*

Vierailija
22/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kamala maha vaikka olen saman pituinen ja painan 45kg :( mut voisit kyllä laihduttaa vähäsen, eikö ideaalipaino oo silleen pituus - 110 (tämä siis suurimmassa osassa tapauksia, bodaajat jne erikseen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ihmiset olla todellisuudesta vieraantuneita, jos tuon kokoista haukutaan läskiksi...! Se että joku on 160-senttisenä ja 50-kiloisena parhaimmillaan, ei tarkoita että kaikki samanpituiset 60-kiloiset ovat ylipainoisia. Juu, AP:n kohdalla ilmeisesti mahassa on ylimääräistä, itselläni taasen ei. Olen hyvännäköinen näin - jos laihduttaisin kymmenen kiloa, olisin aivan naurettavan pieni, siis tissitön ja perseetön riuku. Ei ihme, että naisilla on hirveät paineet tuijottaa jotain vaa'an numeroita ja stressata jokaista ihopoimuakin. Katsokaa peiliin, se näyttää onko laihdutettavaa vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi