***LOKAMAMMAT sunnuntaita***
Juuri vastasin tuohon eiliseen pinoon mutta aloitellaanpa tälle päivälle oma...josko ketään olisi ' linjoilla' .
Mies lähti pojan kanssa ulos jotta poika nukkuisi edes pienet päikkärit. Todella huonosti nukkuu päikkäreitä. Miten ihmeessä saatte vaavinne nukkumaan myös päivällä?
Vähän on kireä ilmapiiri meillä kotona, en olisi voinut kuvitella että näin käy mutta niin vaan on käynyt. Tuntuu että viikonloppuisin ' rutiinit' menee ihan pyllylleen kun mies kotona, heh. Kaikki menee väärinpäin jne jne. Ehkä mä olen huomaamattomasti ottanut tämän ' mamma osaa parhaiten' -roolin, siitä pitäisi päästä eroon ja nopeasti.
Olisi kiva päästä edes yhdeksi yöksi, vaikka johonkin kylpylään, olemaan vaan. Kylpeä, lukea hyvää kirjaa, höpötellä jonkun kaverin kanssa ja NUKKUA rauhassa. Eilen olisin voinut mennä esim mun vanhemmille mutta mies ei ottanut sitä sanallakaan puheeksi...en sitten mennyt. Argh...hmprhf! Ai kuinka niin väsyttää tätä mammaa.
No niin...tänään jännäillään lätkämatsia...mennään varmaan mun vanhemmille kun siellä myös mun veli perheineen joten vaavi näkisi serkkujaankin.
Aurinkoista sunnuntaita, ainakin täällä Vantaalla paistaa!
Joo, taitaa olla porukat pulkkamäessa kun on laskiaissunnuntai, voi niin oltais varmaan menkin jos meijän pikku mies olis isompi :) ens talvena varmasti lasketaan niin että pulkka on puhki.
Ihana ilma.
Käytiin aamulla jo vauvauinnissa ja nyt Jesse vetelee sikeitä tuolla ulkona, nukkuu yleensä uinnin jälkeen 4 tuntia älähtämättä, on sen verran rankkaa toi uiminen.
Mua ahdistaa jo noi olympialaiset, argh ja onneks olen menossa tapaamaan vanhoja luokkakavereita tänään Jessen kanssa sitten kun on se Suomi Ruotsi peli, menis varmaan kaikki kynnet taas kun niin jännäisin, varsinkin jos on tiukka peli, mä pureksin heti kaikki mun kynnet jos jännitän jotain. Voihan se olla että tuolla meijän tapaamisessakin on tv auki, kai siellä joku haluaa matsia seurata.
Mä en saa Jesseä myöskään sisällä nukkumaan kun noin 15-30min mutta ulkona nukkuu sitten noin kolmen tunnin pätkiä. Mä en ymmärrä miks meillä on niin levotonta yölläkin. Nukahtaminen on helppoa mutta se heräilee monesti alku yöstä kun tutti putoo, jatkaa heti kun saa tutin suuhun. Ja vaikka on syöny n.2dl maissivelliä ja tissin niin nälkä tulee jo noin 3 tunnin päästä, voiko olla jo silloin nälkä? Kyllä se sitten vetelee viel 100ml maitoa sitten kun herää uudestaan. On miehelle tullut varmaan aika lailla painoakin, tuntuu kun betonisäkkiä nostais vaikka päälle päin ei uskois niin painavaks, aika rimpula kaveri tai sitten on mulla voimat vaan hävinny johkin vaikka luulis että ne vahvistuu vaan kun kantelee poikaa.
No joo mutta taidan mennä surffailee nettiin vielä.
Kivaa laskiaissunnuntaita
T.Silja ja Jesse