superdry
Kommentit (7)
EI. Voiko mies olla wt? Pitääkö mun jättää nyt mieheni jonka lempimerkki on superdry?
En halua olla WT vaimo. Vai olenko itsekin wt, kun olen tällaiseen rakastunut?
Kieltämättä hieman harmittaa kun niitä on nyt joka toisella. Olen ostanut niitä ebaysta jo vuosia. En nyt sano että olisin merkin keksinyt, mutta silti.. Olisitte vaan pitäytyneet niissä hollistereissa.
Superdry on kyllä sellainen "kello 8-16 lampaan" käyttämä vaatemerkki. Voin jo silmissäni nähdä kyseistä merkkiä käyttävän henkilön ajavan valkoisella Skodalla tai Audilla. Myös Gant kuuluu samaan kategoriaan, molempia merkkejä saa nykyään myös yllättäen Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hieman harmittaa kun niitä on nyt joka toisella. Olen ostanut niitä ebaysta jo vuosia. En nyt sano että olisin merkin keksinyt, mutta silti.. Olisitte vaan pitäytyneet niissä hollistereissa.
Superdry on keskihintainen vaatemerkki ja ainakin minä pidän sekä halvemmasta Hollisterista, että Superdrysta. Sillä on Helsingissäkin oma liike tosin kuin Hollisterilla, jonka lähin liike on Tukholmassa.
Jos haluat erottua kalliilla vaatteilla, osta vaikka Monclearia.
Eikö super dry ole se joka laittaa japanilaisia katakanoja vaatteisiinsa?
Japanissa töissä olleena näyttää tosi myötähävettävältä weeaboo-meiningiltä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö super dry ole se joka laittaa japanilaisia katakanoja vaatteisiinsa?
Japanissa töissä olleena näyttää tosi myötähävettävältä weeaboo-meiningiltä.
Et kuitenkaan tiennyt, että Superdryn vaatteissa on katakanojen lisäksi hirakanoja ja kanjimerkkiejä. Vitsi on siinä, ettei ne tekstit oikeasti tarkoita mitään. Japanilaisesta vaimostani ne on hauskoja ja minullakin on niitä. Mutta suomalaisiahan aina hävettää muiden tekemiset.
Ei koska wt:llä ei ole niihin edes varaa.