Lempi lännenelokuvat
Kaikkien aikojen paras lännenelokuva on minusta hyvät pahat ja rumat. Monen sadan lännenleffan omistajana valitsin muutaman
Kommentit (20)
Ja missä on Clint Eastwoodin Armoton eli Unforgiven?
Mun ääni menee sille.
🇺🇦🇮🇱
Clint Eastwood näyttelee huonosti nuorena.
Itsellä miehenä tulee sellainen reaktio että tekisi mieli vetää turpaan, kun tuijotelee muka kovaa ja kylmästi.
Osaan paljon kovemman ilmeen ja sen lisäksi minulla on mustavyö karatessa.
En ymmärrä miksi pitää provosoida katsojia menneisyydestä tulevaisuuteen ja kuitenkin mahdollisuus kaksintaisteluun on mahdotonta. Olisi mitätöntä piestä vanha Clint mitä vittua katseineen.
Sanon ja tarkoitan vain sitä että minun edessä painetaan katse ales tai vaihdetaan kadun puolta muuten tulee pataan.
Mulla ei jostain syystä toimi äänestys. Mutta oisin noista äänestäny nro 1, kun ei sitä Hyvät, pahat ja rumat ollu mukana, ehdottomasti paras länkkäri ikinä ja ainoa vanha elokuva, jonka viitsii katsoa useammankin kerran.
Hyvät, pahat ja rumat oli hyvä muistaakseni. Tästä elämyksestä on tosin jo aikaa. Muisti voi olla petollinen.
Seitsemän rohkeaa miestä?
Äänestän sitä.
Rape kirjoitti:
Itsellä miehenä tulee sellainen reaktio että tekisi mieli vetää turpaan, kun tuijotelee muka kovaa ja kylmästi.
En ymmärrä miksi pitää provosoida katsojia menneisyydestä tulevaisuuteen ja kuitenkin mahdollisuus kaksintaisteluun on mahdotonta. Olisi mitätöntä piestä vanha Clint mitä vittua katseineen.
Sanon ja tarkoitan vain sitä että minun edessä painetaan katse ales tai vaihdetaan kadun puolta muuten tulee pataan.
Joo, mutta noita ei lasketa kun Clint oli nuorena niin hot :)
No kyllähän se tuo HPR on, vaikka en haluais myöntää. Se vaan toimii, eikä vähiten Lee Van Cleefin vuoksi, mitenkään nyt Sergio Leonea Ja Morriconen musiikkia väheksymättä.
Äänestin kuitenkin Kevin Costneria parhaaksi äijäelokuvaksi, trololololloo!
Tossa taas todistin sen. Piti pistää hyvät pahat ja rumat ekana. Näköjään en pistänyt. Huuliharppukostaja unohtui Samaten 7 rohkeaa miestä,armoton,kourallinen dollareita,ruoska,rio bravo,high noon, ym niitä on liikaa mut kysellään lisää äijäelokuvat osa 2:sessa.
Rape kirjoitti:
Mitä jos tuleekin nyrkkeilijä vastaan? Heitätkö kurki- vai liito potkun:D Ei, todellisuudessa saisit turpaan niin että tukka lähtee ja läski tummuu.
Mika kirjoitti:
Tossa taas todistin sen. Piti pistää hyvät pahat ja rumat ekana. Näköjään en pistänyt. Huuliharppukostaja unohtui Samaten 7 rohkeaa miestä,armoton,kourallinen dollareita,ruoska,rio bravo,high noon, ym niitä on liikaa mut kysellään lisää äijäelokuvat osa 2:sessa.
Mä ainakin katon mielummin äijäelokuvia, kuin jotain romanttista hömppää.
The Outlaw Josey Wales,
True Grit,
The Hateful Eight,
Unforgiven,
Tombstone,
Legends of the Fall,
Silverado,
El Dorado,
Pale Rider,
For a Few Dollars More,
Hang 'Em High,
Rio Bravo,
Wyatt Earp,
High Plains Drifter,
The Wild Bunch,
Young Guns,
The Missing,
Red River,
Pat Garrett & Billy the Kid,
Gunfight at the O.K. Corral.
Tässä muutamia minun suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
The Outlaw Josey Wales,
True Grit,
The Hateful Eight,
Unforgiven,
Tombstone,
Legends of the Fall,
Silverado,
El Dorado,
Pale Rider,
For a Few Dollars More,
Hang 'Em High,
Rio Bravo,
Wyatt Earp,
High Plains Drifter,
The Wild Bunch,
Young Guns,
The Missing,
Red River,
Pat Garrett & Billy the Kid,
Gunfight at the O.K. Corral.Tässä muutamia minun suosikkejani.
Samaa mieltä paljon hyviä klassikoita. Ainoastaan hateful eightiä en ole vielä katsonut. Odottaa katsomista
Rio Bravo
The Man Who Shot Liberty Valance
Vierailija kirjoitti:
Rape kirjoitti:
Mitä jos tuleekin nyrkkeilijä vastaan? Heitätkö kurki- vai liito potkun:D Ei, todellisuudessa saisit turpaan niin että tukka lähtee ja läski tummuu.
Junnuna olen voittanut sm-hopeaa nyrkkeilyssä...
Btw. Karate alkoi kiinnostamaan kun sain siitä kurkipotkusta leukaan ja nyrkkeily ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Rape kirjoitti:
Joo, mutta noita ei lasketa kun Clint oli nuorena niin hot :)
Etenkin tupakointikohtaukset olivat kuumia. Huh.
Röökin poltto on seksikästä.
Hei, missä on Huuliharppukostaja? :)
Pidin myös leffasta Klo 15:10 lähtö Yumaan, vaikken erityisemmin pidä Russell Crowesta.
Äänestin listaltasi Vain muutaman dollarin tähden.