Jos epäilee kumppanin pettävän, niin kannattaako mielestäsi pettää varmuuden vuoksi itsekin, ette jää "häviölle"?
Peukku ylös niin kannattaa. Peukku alas niin ei kannata. Myös perusteluja kaivataan.
Kommentit (15)
Jos on itsekäs teini-ikäinen, niin miksei. Itse näkisin asian niin, että selvitetään pettääkö puoliso vai ei, keskustelemalla taikka muutoin. Jos pettää, olen tilanteessa voittaja kun jätän pettäjän, se, joka ei ole toiminut väärin ja lapsellisesti lähtenyt kostamaan.
Kannattaa toki jos parisuhde on kilpailu ja haluaa varmistaa ettei kilpailussa ainakaan häviä itse.
Kannattaa, jos parisuhde/elämä ylipäänsä on sulle kilpailua, jonka tarkoitus on olla jäämättä häviölle sen sijasta, ett pyrkisi elämään onnellisena.
Hanki kunnollinen kumppani, niin ei tarvitse miettiä moista.
Ei parisuhde ole mikään kilpailu missä pitää hävitä tai voittaa 😂 Miten ois keskustelu?
Vierailija kirjoitti:
Hanki kunnollinen kumppani, niin ei tarvitse miettiä moista.
Itseasiassa ap on just tasoisensa kumppanin kanssa yhdessä, kunnon ihmiset ei petä eikä edes mieti "varmuuden vuoksi"-pettämisiä.
Parempi että moiset pysyvät poissa normaali-ihmisten elämästä.
Ei kannata pettää "sikskosääki". En tiedä, kannattaako pettäminen koskaan, vaikka itse olen tässä juuri ajautumassa liukkaille jäille. Mutta tiedän mieheni tapailleen muita naisia, joten se tieto helpottaa omaa syyllisyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde ole mikään kilpailu missä pitää hävitä tai voittaa 😂 Miten ois keskustelu?
Miten olis lusikat jakoon ja kantapäät vastakkain? Tuossa vaiheessa on ihan turhaa roikkua enää toisessa kun on valmis panemaan suunnilleen ensimmäisen vastaantulijan kanssa ihan vaan varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa toki jos parisuhde on kilpailu ja haluaa varmistaa ettei kilpailussa ainakaan häviä itse.
Paitsi että tuossa vaiheessa on jo häviäjä ihan kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ei tuossa vaiheessa enää voi voittaa, tasoihin voi ehkä päästä. Toisaalta sitten se eka pettäjä on pettänyt perinteisesti ja ehkä jopa vähän vahingossa, mutta tämä toka pettää periaatteesta ja tietoisesti..
Hmmm, ap on luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pettää "sikskosääki". En tiedä, kannattaako pettäminen koskaan, vaikka itse olen tässä juuri ajautumassa liukkaille jäille. Mutta tiedän mieheni tapailleen muita naisia, joten se tieto helpottaa omaa syyllisyyttäni.
Ja sä oot roikut yhä miehessäsi miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja sä roikut miehessäsi miksi?!
Mä pettäisin ja pitäisin salassa. Sit jos kumppani pettäis ja kärähtäis, ni sanosin et oon mäki. Jos ei pettäs ni en sanos mitää.
Kostaminen on noloa ja lapsellista.