Kasvissyöjät hoi!
Mulla on tulossa synttärijuhlat viikon päästä. Pari sukulaista on kasvissyöjiä (ei vegaaneja) mietin tässä, että tekisinkö kasvispiirakan heille voileipäkakun korvikkeeksi? Vai onko liian tylsä idea? Oisko teillä muita ehdotuksia?
Kommentit (11)
Tee kasvisvoileipäkakku. Tai jos semivegetaristejä niin syövät kalaa? Sitten kalavoileipäkakku. Itse olen semivegetaristi, syön usein nykyään kyllä ihan vegaanistikkin mutta jooh kokeile noita ^ 🐭
Kasviksista saa myös tosi hyviä voileipäkakkuja, joten sellaisenkin voi tehdä :) Mutta toki hyvä piirakkakin käy.
Itse olen kasvissyöjä, ja mun mielestä toi kasvispiirakka kuulostaa tosi hyvältä idealta :)
cream kirjoitti:
Tee kasvisvoileipäkakku. Tai jos semivegetaristejä niin syövät kalaa? Sitten kalavoileipäkakku. Itse olen semivegetaristi, syön usein nykyään kyllä ihan vegaanistikkin mutta jooh kokeile noita ^ 🐭
Kala on lihaa.
Mulle ainakin maistuis kasvispiirakka :) Voileipäkakku on niin suuritöinen että en odota kenenkään tekevän omaa kakkua vain minulle/parille vieraalle.
Kasvispiirakka on hyvää, mutta vielä parempia ovat kasvisrieskarullat! Rakastan.
T. Vege
Jos olisin tulossa juhliisi minulle kelpaisi vallan mainiosti kasvispiiras tai kasvisvoileipäkakki, tee kumpi helpompi. :)
Piirakka on hyvä jod syövät maitoa ja munaa. Ilman noita en edes tiedä miten piirakka tehtäis?
Jos teet useamman voikkarin (liha&kala) sekasyöjille, niin korvaa toinen kasvisversiolla. Tai jos suunnitelmissa vaan yks kakku, niin piirakka on hyvä vaihtoehto kasvikselle.
Up