Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko muilla sivuston etsi-toiminto?

Vierailija
17.06.2016 |

Minulla ei ole koskaan toiminut. Mistähän johtuu? Ehkä koska olen estänyt Googlen seurannan?
Eikö voisi silti mahdollistaa etsimistoiminnon? Tai miksi sivuja ei osata rakentaa ilman Googlea ja sen vakoilua? Eikö Suomessa ole osaamista? Onko kenelläkään tietämystä vastata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei sitten toimi. Mä olen luullut, etten osaa käyttää sitä. :D

Vierailija
2/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se toimii, pitää vaa käyttää explorerii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chromella ainakin toimii.

Vierailija
4/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi isotkin mediatalot, kuten YLE, toteuttavat kyselynsä Google Formsilla (vai mikä nyt onkaan)? Eikö tosiaan netissä voi mitään ilman Googlea tehdä?

Entä mitä opettajat ovat mieltä Google Docsin tai sen uudemman version käytöstä opetuksessa? Oletteko tietoisia oikeuksien omistamisesta ja tietosuoja-asioista? Vai onko se vaan niin kiva käyttää noita, kun muokataan tekstejä yhdessä, eikä tarvitse tuollaisia ikäviä asioita miettiä ollenkaan?

Vierailija
5/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en käytä Google-urkkijan omaa selainta. Microsoftinkin on kyseenalainen. Toivoisin, että muutkin olisivat vähän kriittisempiä, niin diversiteetti säilyisi. -ap

Vierailija
6/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin huonosti. Käytän Firefoxia yleensä, välillä Google Chromea.

Toi eti -toiminto on muutenkin aivan surkeista surkein. Hakusanan pitäisi olla just eikä melkein oikein (esim. etsiessä viestiketjuja) ja aina lajittelee jotkut ikivanhat alkuun. Oikeassa laidassa on alkeellinen lajittelupainike ja jos tuuri käy ja otsikko on välilyönnit mukaan luettuna oikein, saattaa löytää etsimänsä ketjun. Useimmiten ei.

Siksi varmaan samasta ajankohtaisesta aiheesta on aina lukuisia ketjuja, kun haulla ei löydy.

Vierailija
7/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuosaaminen atk:Ssa yhdistettynä foliohattuisuuteen on hieno yhdistelmä. Hyvä, ap! :D

Vierailija
8/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole toiminut jostain syystä, aiemmin kyllä olen onnistunut onkimaan haluamani ketjut, ainakin useimmiten.

Vierailija
9/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuosaaminen atk:Ssa yhdistettynä foliohattuisuuteen on hieno yhdistelmä. Hyvä, ap! :D

Jospa sinä ennakkoluulottomana asiantuntijana osaisit sitten vastata itse kysymyksiin? Jään odottamaan. -ap