Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys ei helpota

Vierailija
17.06.2016 |

Tein pitkän työputkeen (3 vkoa) jonka aikana en ehtinyt juuri nukkumaan. Sitä ennenkin oli tosi pitkiä työpäiviä, monta kertaa 10-14 päivää putkeen. Nyt kun sitten otin lomaa, olen siis yrittäjä, niin olen nukkunut melkein 3 päivää. Herään vaan vessaan ja syömään/ruokkimaan kissan/ siistimään sen hiekkiksen. Heräsin tänään joskus klo 10 nukuttuani melkein 12h putkeen. Nukahdin taas 11 jälkeen, nukuin melkein 2h ja nyt taas tuntuu kuin ei pysyisi hereillä. Mitä tää on ja miten tän saa loppumaaan? Väsyttää vaan koko ajan ja ihan joku leivän tekeminen tuntuu olevan liian raskasta hommaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä itse arvelet tuon voivan johtua?

Vierailija
2/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet fyysisesti terve niin univelka se vaan painaa. Usein kun stressi helpottaa niin elimistö/aivot kaipaavat lepoa ja latautumista. Voi sekin tietysti olla mahdollista, että olet nukkunut liikaa, jolloin helposti tulee vetämätön fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä itse arvelet tuon voivan johtua?

En osaa sanoa! Ei tämä eka kerta ole, mutta tällä kertaa ei auta mikään unimäärä tai lepo ja olen koko ajan aivan nuukahtamaisillani. Tuntuu oudolta ja se heräämisen jälkeinen aikakin on jotekin sumuista. Ihan kun kroppa ei heräisi kunnolla lainkaan :(

Vierailija
4/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan visiitti lääkärille paikallaan. Labrat ja siitä sitten etiäppäin.

Vierailija
5/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset sokeriarvosi mahtavat olla? Onko ylipainoa. Ja vaikka ei olisi, niin kannattaa tsekata nekin.

Vierailija
7/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti henkiseen ongelmaan tarjotaan fyysisiä ratkaisuja. Olet vetänyt itsesi liian koville, yrittäjänä tiedän mistä puhun. Liikaa töitä olet tehnyt.

Vierailija
8/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää on vielä lyhyt aika toipua tuollaisesta rupeamasta. Anna itsellesi lupa levätä, lepo on tärkeää. Sitten jos väsymys jatkuu pitkään, viikkoja, kannattaa mennä lääkäriin. Mutta minusta tuo on vielä ihan normaali reaktio, kun vihdoinkin elimistöllä on mahdollisuus lepoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan