Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluisin SUUDELLA, mies antaa vaan pusuja

Vierailija
17.06.2016 |

En viitsi mainita asiasta kun tuore tuttavuus. Vaikuttaa kiinnostuneelta minusta, mut on vähän sellainen jäyhä tyyppi. Haluisin heittäytyä kunnon suuteloihin mutta mies vaan pussaa huulet kiinni. HELP. Miten toimia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle mitä haluat, miehet ei ole ajatustenlukijoita.

Vierailija
2/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aiemmin keväällä samanlaista miestä. Jotenkin tökki tuo pusuttelu ja fiilikset meni muutenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on liian irstasta joillekin ;)

Vierailija
4/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itse pussaan miestäni suu kiinni, jos hänellä on liian märät huulet tai hänen henkensä haisee.

Ehkä itse tiedostamattomasti pussaat jotenkin tosi märästi/muuten sillein, että mies ei oikein lämpene sille tyylille? Ja kannattaa myös pohtia sitä hengen hajua.

Jotkut ihmiset ei vaan nauti suutelemisesta.

Vierailija
5/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on sanonut sille, ettei osaa suudella? Vai eikö joku muka tykkää suudella? Teininä tapailin yhtä poikaa, joka ei suostunut suutelemaan, jos ei ollut tilaisuutta harrastaa seksiä, koska alkoi heti seisoa :D Oisko sun miehellä sama ongelma?

Vierailija
6/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni oli sellainen. Olimme naimisissa pari vuosikymmentä, enkä muusta tiennyt. Tämän toisen miehen kautta tajusin, että kyse on luonteesta.

Eksä inhosi märkiä suudelmia. Hän ei muutenkaan irrotellut. Ei tykännyt mistään sottaisesta.

Nykyinen on taas estoton ihan toisella tavalla. Olen itsekin oppinut irrottelemaan, kun ei tarvitse kontrolloida itseään.

Vierailija
7/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ruotsalaisista poskipusuista eli muiskutan kunnolla niin, että imaisen vaimokkeen posken suuni sisään. Ei kuulemma tykkää yhtään. No makuja on monia

Vierailija
8/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei suutele, pussailee vain. Se on harmi. Olen koettanut kouluttaa häntä, mutta ei, mikään ei muutu. Tosin en saa kakkoseenkaan häneltä. Muuten on kyllä ihan hyvä mies. Täytyy vain kaiholla muistella yön hämärissä niitä aiempia suutelijoita.

Vierailija
9/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin heittäytyä kunnon suuteloihin mutta mies vaan pussaa huulet kiinni. HELP. Miten toimia?

Nappaat hiuksista kiinni etkä päästä karkuun.

Vierailija
10/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynen mies suutelee ja on hyvä siinä! Oi että. Kerran meni fiilikset erääseen aikaisempaan säätöön, koska se ei vaan osannut suudella... Harmi, sillä luonne oli hyvä. Suuteleminen vaan on niin tärkeää minulle ja mitä jos sängyssä hän olisi ollut yhtä huono? Hän suuteli jättäen kuolaa hirveästi joka puolelle ja suu jotenkin omituisesti kiinni, ei tuntunut yhtään luontevalta... :/ Toivottavasti hän löytää jonkun, jonka kanssa suutelut menee yksiin.

Vierailija
11/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat haista pahalle.

Vierailija
12/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paljon hyviä suutelijoita, ja olen itsekin saanut kehuja. Tämä tyyppi on jotenkin estoisen oloinen vaikka muuten mukava. miten saisi vähän vapautumaan? Enkä nyt tarkoita seksiä vaan ihan että suutelisi...

ap

Vierailija
13/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut paljon hyviä suutelijoita, ja olen itsekin saanut kehuja. Tämä tyyppi on jotenkin estoisen oloinen vaikka muuten mukava. miten saisi vähän vapautumaan? Enkä nyt tarkoita seksiä vaan ihan että suutelisi...

ap

Vaikka olet joiltain saanut kehuja, ei se tarkoita että kaikki tykkää. Makuja on monia. Kommunikaatio auttaa, kysy suoraan että minkälaisista suudelmista mies tykkää, ja kerro minkälaisista sinä tykkäät.

Miksi asioista kysytään aina ulkopuolisilta palstailijoilta ennenkuin ihan itse siltä suhteen toiselta osapuolelta?

Ps. jos toisen suu haisee, ei sitä tee mieli suudella.

Vierailija
14/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii sulla toi vastauksesi 13/13

Vierailija
15/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ilman suudelmia ei ole parisuhde.

Vierailija
16/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki haisee

Vierailija
17/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on mies, joka ei oikein välitä suutelemisesta. Hän on kyllä muuten todella hellyydenkipeä, paljon enemmän kuin minä, eli tästä ei voi kiikastaa. Olen sanonut hänelle, että minun voi olla joskus vaikea kiihottua seksuaalisesti ilman, että hän suutelee minua, ja tämä on vähän auttanut. Ei siitä kyllä kovin paljon iloa ole, kun näkee, ettei toinen ole oikein mukana. Mies ei myöskään ole kovin hyvä suutelemaan, vaan hänellä on sellainen aggressiivinen kieli kurkkuun -tyyli. En ole vielä keksinyt, miten sanoisin asiasta loukkaamatta häntä. Mies on kuitenkin muuten todella huomioiva ja taitava seksissä ja kuten sanoinkin, hyvin hellyydenkipeä, joten yritän vain ajatella, että kaikkea ei voi saada.

Vierailija
18/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä neuvo toimii varmasti.

Kun mies nukkuu, hiero persereikääsi hänen huuliaan vasten. Saapahan kaveri ainakin kunnon opetuksen.

Mitenköhän tämä mahtaa toimia?

Vierailija
19/19 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaiset märät ja kiimaiset kielarit on ihan sietämättömän kiihottavia enkä voisi olla sellaisen kanssa joka vaan "pussaa". Yläasteelta muistan yhden sellaisen pojan joka ei osannut/halunnut kielareita.

Näissä pussaavissa miehissähän usein pitää paikkansa sitten sekin etteivät myöskään pidä suuseksin antamisesta naiselle. Kuinkas teillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi