Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pelkään miehiä?

Vierailija
16.06.2016 |

Olen 23 vuotias sinkkunainen. En oikeasti uskalla käydä treffeillä tai muuten tapailla miehiä. Olen ollut tuplatreffeillä pari kertaa ja miehet ovat pitäneetkin minusta kovasti, mutta juttu kaatuu aina siihen kun en vaan uskalla tavata miestä kahdestaan (ainakaan paikassa, joka ei vilise muita ihmisiä kuten suositut kahvilat jne) Ajatuskin asunnolle menemisestä kauhistuttaa, vaikka olen tapaillut todella mukavanoloisia ja ystävällisiä miehiä.
Jos mies esim ottaa minua kädestä, halaa tjv, menen aivan paniikkiin ja siis ihan oikeasti pelkään että aikoo raiskata tai tappaa minut tai vähintäänkin kidnapata mut ja myydä jonnekin thaimaaseen. Tämä on oikeasti kamalaa.
Mistä tämä voisi johtua? Onko muilla kokemusta tälläisestä? Pitäisikö hakeutua terapiaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sanoa että en miehenä jaksa mitään hermoheikkoa naista enkä kaipaa draamaa, joten kierrän kaltaisesi kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi käsiisi pieni mies, esim. kääpiö niinkuin siinä kuuluisassa tv sarjassa, niin et varmasti pelkää.

Vierailija
4/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lohduttaa, mutta en voi, koska et osaa käyttää yhdysviivoja.

Vierailija
5/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin menee jakeluun: ThaiMAA, ThaiLAND. MAASEEN ei ole suomea. Saatana.

Vierailija
6/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan anteeksi kirjoitusvirheistä, niitä saattaa löytyä jonkin verran! Toivottavasti kuitenkin saatte selvää.

Ap

Vierailija
7/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy sanoa että en miehenä jaksa mitään hermoheikkoa naista enkä kaipaa draamaa, joten kierrän kaltaisesi kaukaa.

Ymmärrän tuon vallan hyvin ja itseänikin ärsyttää se miten oikeasti pelkään tapailua jne.

Ap

Vierailija
8/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan anteeksi kirjoitusvirheistä, niitä saattaa löytyä jonkin verran! Toivottavasti kuitenkin saatte selvää.

Ap

Emme saa vittuakaan selvää.

Vierailija
9/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä hakeutua terapiaan jos asia häiritsee ja estää elämääsi. Mutta pieni pelko ja varautuneisuus on normaalia ja tärkeää, sillä vaikka suurin osa miehistä ja ihmisistä ylipäätään onkin ok, niin joukkoon mahtuu myös hulluja. Itse en ainakaan alussa tapaile muualla kuin yleisillä paikoilla. Joten deittaile hitaasti edeten, jos sattuu sen arvoinen deitti niin alat ajan kanssa luottamaan.

Vierailija
10/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia olisi varmasti hyväksi. Onko sulla mitään käsitystä, mistä miespelko voisi johtua?

Vierailija
11/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi vain pysyä sinkkuna. Ei miehistä ole kuin harmia.

Vierailija
12/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietääkö joku tarkkaa päivämäärää alakoululaisten jonnejen koulun alkamispäivälle? Kesälomaahan on ollut vasta pari viikkoa ja nämä jonnet näyttävät löytäneen jo vauvapalstan.

Ap

Vierailija
13/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia olisi varmasti hyväksi. Onko sulla mitään käsitystä, mistä miespelko voisi johtua?

Ei ole minkäänlaista käsitystä. Isäsuhteeni ei ollut hyvä, mutta fyysistä väkivaltaa ei koskaan ollut joten en usko sen vaikuttavan tähän.

Ap

Vierailija
14/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minkäänlaista käsitystä. Isäsuhteeni ei ollut hyvä, mutta fyysistä väkivaltaa ei koskaan ollut joten en usko sen vaikuttavan tähän.

Ap

Ehkä et muista kaikkea lapsuudestasi? Minä muistan isäni harjoittaman perheväkivallan ja insestin.

Vierailija
15/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ongelmia luottaa ihmisiin. En luota naisiin, mutta luonnollisesti puhun heille enemmän. Tiedän että miehet eivät ole naisia kummosempia, mutta olen kokoajan varpaisillani heidän kanssaan. Kokoajan kummittelee takaraivossa että käyttävät sanojani tai käytöstäni itseäni vastaan, vaikka kuinka hymyilisivät ja olisivat ystävällisen näköisiä pelkään että seläntakana ovat aivan toisenlaisia. Tällähetkellä on vain yksi mies johon luotan ja sekin netinvälityksellä. Kohta 3v oltu yhteyksissä. Silti en luota häneenkään täysin, vaikka tiedän ettei se piruuttaan tai muutenvain niin pitkään yhteyksissä kanssani ole ollut. Pelottaa vain että jonain päivänä lentää sitä itseään linssiin. Niin monta kertaa ihmistenkanssa näin on käynyt.

Vierailija
16/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietääkö joku tarkkaa päivämäärää alakoululaisten jonnejen koulun alkamispäivälle? Kesälomaahan on ollut vasta pari viikkoa ja nämä jonnet näyttävät löytäneen jo vauvapalstan.

Ap

Eh eh. Olen ystävänne suklisherq.

Vierailija
17/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi oppia tuntemaan se mies paremmin ja sehän tässä onkin se vaikein juttu. Kun on tutustunut paremmin niin pystyy luottamaan toiseen enemmän. Menkää harrastamaan jotakin yhdessä, vaikka minigolffia. Nykymaailmassa on vaikea tutustua luontevasti pikkuhiljaa kun kaikilla on kiire ja poukkoillaan sinne tänne. Toista on ollut ennen kysyä tuttua naapurin likkaa latotansseissa. Minä miehenä pelkään aina naisia koska on niin nättejä että tuntee itsensä jotenkin rumaksi vaikkei oliskaan, taitaa olla ihan luonnonlaki tuntemattoman edessä.

Vierailija
18/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn tavoittamaan tuollaisen ajatuksen ja tuntemukset. Tiedä sitten onko sulla samaa perua kuin itselläni, mutta iän viisaudella olen analysoinut vastaavan ongelman näin: johtuu lapsuuden ja parisuhteen tapahtumista, henkisistä hylkäämisistä ja parisuhteessa konkreettisestakin. tiedostamattani välttääkseni uusia hylkäämisiä, ylikompensoin ja reflektinomaisesti "lähden karkuun" jo ennen kuin mitään on tapahtunutkaan.

Mitään korjaavaa liikettä en ole keksinyt. Vielä. Edelleen ensin menee pitkään ennen kuin tajuan miehen kiinnostuksen ja kun sen tajuan juoksen karkuun kuin henkeni hädässä. Joskus jopa konkreettisesti. Sekoa, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme