Minun oletettiin kuolevan jo kolme vuotta sitten
Sairastan sairautta, joka johtaa tavallisesti kuolemaan neljässä tai viidessä vuodessa toteamisen jälkeen avusta huolimatta. Kerroin tästä avoimesti kaikille ja suurin osa "ystävistäni" ja sukulaisistani liukeni omille teilleen. En jäänyt huutelemaan heidän peräänsä koska he näyttivät tiukan paikan tullen oman todellisen minänsä.
Siitä huolimatta jäljelle jäi ihminen, jolla on raatokärpäsen mentaliteetti. Olen kertonut tehneeni testamenttini ja hautajaistestamenttini valmiiksi jo kauan sitten. Minulla on perillisiä, joille jätän kaiken. Siitä huolimatta tämä Raatokärpänemn jaksaa hätäillä ja olla jopa vihainenkin minulle kun en olekaan vielä kuollut.
Kaikista eniten minua ärsyttää tämän Raatokärpäsen "huolehtivaisuus". Hän tyrkyttää minulle apua, jota en ole pyytänyt. Sitten hän kerjää minulle arvokkaita koruja, tauluja ja vaatteitanikin itselleen muistoksi minusta. Välillä kerjääminen suututtaa minua niin paljon, että tekisi mieli potkia Raatokärpänen pihalle ja kieltää häntä enää ottamasta yhteyttä koskaan.
Jos tunnistat itsesi tästä kirjoituksesta, älä loukkaannu. Mieti käytöstäsi ajan kanssa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vietät elämäsi viimeiset hetket raatokärpäsen seurassa? Minä heittäisin pihalle ja tapaisin vain oikeita ystäviä ja niitä sukulaisia joita haluaisin. Ellei olisi ketään ihmistä jota haluaisin tavata tai joka haluaisi tavata minua, nauttisin vaikka luonnosta ennemmin kuin olisin tuollaisen ihmisen kanssa!
Tsemppiä ja iso hali sinulle!
Raatokärpänen ei ota vihjeitäni tosissaan. Hänellä on jokin kuvitelma tai päähänpinttymä että tarvin häntä. Todellisuudessa jokaikinen hänen kanssaan vietetty sekunti on hukkaanheitettyä aikaa, jonka käyttäisin mieluummin niiden kanssa joiden haluan.
Miksi vietät elämäsi viimeiset hetket raatokärpäsen seurassa? Minä heittäisin pihalle ja tapaisin vain oikeita ystäviä ja niitä sukulaisia joita haluaisin. Ellei olisi ketään ihmistä jota haluaisin tavata tai joka haluaisi tavata minua, nauttisin vaikka luonnosta ennemmin kuin olisin tuollaisen ihmisen kanssa!
Tsemppiä ja iso hali sinulle!