Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia kun mua melkeimpä aina ärsyttää tuo koira?

Vierailija
16.06.2016 |

Meillä on iso koira ja mua vaan tuntuu usein ärsyttävän tuo. Kun se juo vettä, niin vedet vaan louskuaa pitkin alustaa ja sitten sen roikkuhuulistakin tippuu vettä pitkin lattioita ja mattoja.

Kesällä läähättää ihan saatanasti ja läähättää muutenkin usein esim lenkin jälkeen paljon. Se läähätys ääni ottaa helvetisti korviin!

Seuraa mua joka paikkaan, on kokoajan tiellä, ei osaa väistää yhtään, aina pitää sanoa että pois tieltä. Heti kun nousen ylös, se lähtee seuraamaan.

Kaikki toimenpiteet on yhtä vittua kun koira vaan alkaa sekoilemaan, eikä meinaa pysyä paikallaan. Kynsien leikkaaminen on yhtä tuskaa ja nyt sillä on haava jalassa, jota oon desinfioinu niin aina yhtä perkelettä sekin touhu kun tälle tulee joku ihme kohtaus heti kun alan sitä putsaamaan. Heiluu ku heinäseiväs ja tuntuu et nukutusnuoli pitäs ampua tohon koiraan siks aikaa !!!

Aaargghh !!!! Helvetti !!!

Ja ennen kun alatte saarnaamaan, että koira pitää kouluttaa, niin tämä koira on ostettu aikuisena ja entisellä omistajalla ollut pennusta asti.

Oon kokeillu opettaa sitä olemaan aloillaan toimenpiteiden ajan, en ole mikään aloittelija koirien kanssa, kokemusta on, mutta tuota koiraa en oo saanu koulutettua :( Yhtä häsläämistä!

Ja sekään ei ole normaalia, että koira aina seuraa omistajaansa joka paikkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaminen on normaalia.

Vierailija
2/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se raukka itselleen mahtaa. Voi kun sillä olisi rakastava koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei ole rakastavaa kotia? Koira saa paljon lenkkeilyä joka ikinen päivä, sitä rapsutetaan, sen kanssa leikitään, se saa olla isolla pihalla niin paljon kun haluaa, se on madotettu, se on rokotettu, vasta käyty eläinlääkärissä tarkistamassa että kaikki ok (kun on ikääki jo 6v), saa paljon luita järsittäväksi, laadukasta ruokaa, erilaisia lihoja, lohiöljyä että saa omegoita, turkki on kiiltävä, silmät ei rähmi eikä vuoda, korvat puhtaat, hampaat puhtaat, saa olla arjessa mukana, ei tartte kauaa olla edes kotona yksin, pääsee autoon mukaan usein kun tykkää autossa paljon olla, paitsi kesällä jos kovin kuuma. 

Se että mä sanon, että mua vituttaa ihan kympillä, kun koira ei osaa olla paikoillaan rauhassa kun sille tehdään jotain oli se sitten kynsien leikkuuta tai muuta ja että kauhean kovas läähätys ääni ottaa vitusti päähän - Ei tarkoita sitä, etteikö koiralla ois rakastavaa kotia.

AP

Vierailija
4/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaminen ei ole normaalia. Google avuksi, jos et tuon vertaa ymmärrä (tämä kommentti tuolle ekalle kommentoijalle joka sanoi että seuraaminen on normaalia)

Vierailija
5/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on laumaeläin, you idiots. Tietenkin se seuraa. Eristäminen olisi julmuutta vrt. pihanperäkoirat kettingin nenässä.