Miehen kiinnostus seksiin loppui yli 2 vuotta sitten siihen hetkeen kun raskaustesti näytti positiivista. Tuon jälkeen meillä on ollut seksiä tasan kaksi ja puoli kertaa.

Minulla on niin kova seksin ja toisen ihmisen kosketuksen kaipuu, että kipeetä tekee. En tiedä mitä tekisin! En halua pettää miestä, mutta en myöskään erota ja rikkoa lapselta perhettä. Meidän arki lapsiperheenä on kuitenkin alkanut sujumaan ajan mittaan paremmin ja haluan luottaa siihen että seksielämä ja elämä yleensä taas normalisoituu, kunhan ollaan ensin päästy yli pikkulapsiajan väsymyksestä. Miehellä myös lievää masennusta, johon saanut lääkityksen.

Mutta miten selvitä seksittömässä suhteessa, kun omat halut ovat niin valtavat! Mitkään seksilelut eivät korvaa toisen ihmisen kosketusta. Ja miten kauan tätä pitäisi yrittää kestää?

• ylös 30
  • alas 0

Kommentit (17)

Ap lisää vielä, että miehen tilanteen vuoksi hoitovastuu lapsesta on lähes kokonaan minulla. Olen siis itsekkin hyvin väsynyt, joten en vaatisi sitä seksiä päivittäin tai edes viikottain, mutta jos nyt edes kerran kuukaudessa tuo mies viitsisi panna mua!! :(

• ylös 18
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itsehän olen neitsyt mutta ihmetyttää miten voi loppua kiinnostus seksiin kuin seinään? Kai te olette keskustelleet asiasta?

• ylös 19
  • alas 4

Vierailija kirjoitti:
Voin käydä tuuppasemassa sua. Missä asut?

No täytyy sanoa, että olen niin kovassa puuttessa, että tekisi mieli tarttua tarjoukseen, vaikka en edes tiedä ketä olet. Mutta en nyt sitten kuitenkaan tällä kertaa :)

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Oletko puhunut tuntemuksistasi rehellisesti miehelle? Osaako mies kertoa syytä seksihalujen lopahtamiseen? Valitettavasti muu ei auta kuin keskustelu, toivottavasti ette eroon asti joudu päätymään.

• ylös 10
  • alas 0

Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen neitsyt mutta ihmetyttää miten voi loppua kiinnostus seksiin kuin seinään? Kai te olette keskustelleet asiasta?

Aluksi mies ei halunut harrastaa seksiä raskauden aikana, koska häntä häiritsi että lapsi (sikiö) oli seksin aikana "touhussa mukana". Aluksi mua huvitti mokoma typeryys ja ajattelin että kyllä se ohi menee. No ei mennyt ja myöhemmin kuvioihin tuli sitä väsymystä ja masennusta, eikä tilannetta tietenkään paranna se että viimeisestä seksikerrasta on aikaa. Mitä harvemmin seksiä harrastaa, sitä vähemmän sitä haluaa. Himojen ylläpitämiseen täytyisi harrastaa säännöllistä seksiä, ainakin näin pitkässä suhteessa.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Teille suosittelisin ihan todella lämpimästi keskusteluapua, sekä yhdessä että erikseen. Mies ei selvästi osaa käsitellä tunteitaan koskien teidän molempien muuttuneita rooleja suhteessa. Ehkä ei ollut valmistautunut isyyteen, eikä oikein osaa olla.
Miehet on välillä niin helposti lukkoon meneviä, kun heitä ei kasvateta ja opeteta käsittelemään ja sanoittamaan tunteitaan. Eivät itsekään tiedä missä mennään.
Veikkaan että ongelma ei ole seksi, vaan miehesi henk. koht kriisi liittyen elämänmuutokseen ja sen peruuttamattomuuteen. Ehkä aikuisuus ja vastuu iski vasten kasvoja yllättäen.
Keskustelkaa.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Ellei miehesi ole tyhmä kuin saapas, hän kyllä tietää, että jossakin vaiheessa menet muualle tyydyttämään tarpeitasi. Eiköhän hän enää välitä sinusta niin paljon, että ei tulisi edes ko. tilanteessa mustasukkaiseksi?

Vierailija

Täällä sama homma, seksiä ei kohta kahteen vuoteen kertaakaan. Muita halukkaita olisi kyllä ollut mutten yhdenillanjuttuihin lähde...tai en tiedä jos kauan vielä joudun odottelemaan... 
Mies sanoo että masennuslääke vienyt seksihalut, mutta on niissä jo aiemminkin näkynyt hiipumisen merkkejä. Ja turhauttavinta on se etten usko että hän olisi jaksanut odotella jos tilanne olisi toisinpäin!

Valittaa vielä mulle siitä kun olen ärsytysherkällä päällä kun ei ole seksielämää! Tasan tarkkaan tietää että haluan seksiä tai edes jotain läheisyyttä.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin käydä tuuppasemassa sua. Missä asut?

No täytyy sanoa, että olen niin kovassa puuttessa, että tekisi mieli tarttua tarjoukseen, vaikka en edes tiedä ketä olet. Mutta en nyt sitten kuitenkaan tällä kertaa :)

Haha, Turun seudulta. :D

Vierailija kirjoitti:
Teille suosittelisin ihan todella lämpimästi keskusteluapua, sekä yhdessä että erikseen. Mies ei selvästi osaa käsitellä tunteitaan koskien teidän molempien muuttuneita rooleja suhteessa. Ehkä ei ollut valmistautunut isyyteen, eikä oikein osaa olla.
Miehet on välillä niin helposti lukkoon meneviä, kun heitä ei kasvateta ja opeteta käsittelemään ja sanoittamaan tunteitaan. Eivät itsekään tiedä missä mennään.
Veikkaan että ongelma ei ole seksi, vaan miehesi henk. koht kriisi liittyen elämänmuutokseen ja sen peruuttamattomuuteen. Ehkä aikuisuus ja vastuu iski vasten kasvoja yllättäen.
Keskustelkaa.

Mies on 4-kymppinen, joten hän oli kyllä saavuttanut aikuisen iän jo ennen lasta :) Lapsi oli pitkään toivottu, mutta ei kaikkiin vanhemmuuteen liittyviin asioihin tietenkään voi olla entuudestaan täysin varautunut, kun ei millään voi tietää millaista se on, ennenkuin sen on itse kokenut.

Olet täysin oikeassa siinä että me tarvisimme ammattilaisapua, mutta en ole saanut miestä menemään terapeutille edes tuon masennuksensa kanssa :(

Vierailija kirjoitti:
Mikä se puolikas kerta oli?

Ehti vain käydä sisällä, kun meille tuli yllätysvieraita. Arvaa vituttiko? :(

• ylös 20
  • alas 0

Vierailija kirjoitti:
Täällä sama homma, seksiä ei kohta kahteen vuoteen kertaakaan. Muita halukkaita olisi kyllä ollut mutten yhdenillanjuttuihin lähde...tai en tiedä jos kauan vielä joudun odottelemaan... 
Mies sanoo että masennuslääke vienyt seksihalut, mutta on niissä jo aiemminkin näkynyt hiipumisen merkkejä. Ja turhauttavinta on se etten usko että hän olisi jaksanut odotella jos tilanne olisi toisinpäin!

Valittaa vielä mulle siitä kun olen ärsytysherkällä päällä kun ei ole seksielämää! Tasan tarkkaan tietää että haluan seksiä tai edes jotain läheisyyttä.

Olen pahoillani puolestasi, mutta ihanaa kuulla etten ole ainoa tässä tilanteessa! Nut palsta suljetaan, niin en ehdi kirjoittaa enempää

Vierailija

Miksi ihmeessä vaaditte sairailta puolisoiltanne seksiä? Masennus on sairaus kuten muutkin psyykkiset sairaudet.

• ylös 4
  • alas 12
Vierailija

Kai sitä edes jotain hellyyttä/läheisyyttä voi osoittaa masentuneenakin, ainakin helpompina hetkinä. Olen monesti jutellut ystäväni kanssa joka on sairastanut masennusta ja hänkin on sitä mieltä että kyllä sitä ainakin hetkittäin pitäisi siinäkin tilassa pystyä toista huomioimaan.
Vai helpottaako se muka masentuneen oloa kun toinen pyörii kotona turhautuneena ja saattaa sitten sortua johonkin halukkaaseen mieheen...
Kyllähän sitä aikansa jaksaa yrittää ymmärtää ja tukea mutta kun tilanteelle ei loppua näy niin alkaahan siinä miettiä että tuhlaanko vaan omaa elämääni tässä.

T: 10

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.