Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroko vai muu

16.06.2016 |

Tässä 21+5 viikoilla , ollu miehen kanssa vähän yli vuoden ja alettu "harjoittelemaan" asumista, entiedä johtuuko mun vihasuus alhasesta hb:sta vai siitä että oikeesti toi ihminen ei tee mitään.. Homman nimi on se , että se oli toisella paikkakunnalla tekemäs töitä just sen takia ettei mulla olis kokoajan stressiä tuli käymää joka viikko pari pv ( okei se hei toimi ) - nytku se tuli takas ja istuu ja makaa 1,5 viikkoa sohvala ei siivoa, ei tee ruokaa , ei maksa yhtään mtn (kaupasta hakee jonku maidon tjtn tollasta) mä siis maksan kaiken, ja oon puhunut sille tästä asiasta ja se sanoo "etkö ymmärrä että oon vaa pari pv lomalla " huom. Sillä on mahdollisuus mennä töihin kavereita riittää työtä riittää toi ei vaa halua, olen sanont että minäkö kaiken maksan jne mutta ei, sit nyt riita tullut lapsen nimestä se sanoo se on mun lapsi myös jne , vittuku ketuttaa niin paljon että se ajattelee se päättää kaiken.. Oon nyt varmaa kohta viikon itkeny stressanu tätä kaikkee ja oikeesti en tiedä mitä enää teen, jos nyt eroon pelkään siitä tulee myös stressiä ja sit pelkään et lapselle jtn tapahtuu ku kokoajan oon tälläses tilanteessa ja toi ihminen ei ymmärrä että ei sais stressata !
Kysymys kuuluukii, mitä tekisitte, onko joku eronut raskauden vaiheessa miks mitkä viikot jne ja yh-äideistä? Mä tiedän et pärjään vauvankanssa ja oon varmaa onnellisempi vauvan kanssa ja on hyvä tukiverkosto se on tärkeintä , pelkään miten kestän tän kaiken..

Kommentit (3)

1/3 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aiemmin eronnut raskausaikana.

Ei se helppoa ole, mutta siitä selvii.

Helpompaa se on yksin vauvan kanssa kuin se että joutuu katsomaan huonoa puolisoa ja hänen määräyksiään. Sinun ei tarvitse sietää moista.

Sinun pitäisi saada nauttia raskaudestasi nyt ilman stressiä.

Mieti tarkkaan mitä haluat ja jaksat.

Haluatko elätettävän miehen komenteluineen vaiko vapauden nauttia lapsestasi kaksin.

2/3 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäki mietin , meidän suhde on vielä todella monimutkainen miehen puolelta, niin onneks huomenna lähden 3ksi päiväksi pois pääsee vähän tuulettamaan ajatuksia ja oikeesti miettiä asioita, kyllä nautin raskaudesta tämä ln ihanaa vieläku masuasukki alkais kasvattaa tota mahaa ni olis aivan super!)))

Miten itse jaksoit sen ero vaiheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...