Mitä fantasticoa meinaatte tänä iltana tehdä kun lapset menneet nukkumaan
Kommentit (13)
Juon siiderin, syön chicken wingsejä ja katon töllöä. Ehkä myös syön vähän karkkia.
Mä meen nukkumaan klo 23 viimeistään. Saksan peli loppuu klo 00 ja lapset menee nukkumaan silloin. Fantastico on varmaa se kun käännän kylkeä?
Lupasin ommella siskolle verhot. Olen venyttänyt aloittamista koko päivän. Nyt on jo niin myöhä, että taidan joutua tänään vain leikkaamaan ja nuppineulottamaan, ompelen sitten aamulla...
HEL-NYC kirjoitti:
Lupasin ommella siskolle verhot. Olen venyttänyt aloittamista koko päivän. Nyt on jo niin myöhä, että taidan joutua tänään vain leikkaamaan ja nuppineulottamaan, ompelen sitten aamulla...
Oletko taas Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Nukkua <3
Todellakin.
Mä meen nukkumaan ennen lapsia. Mies ja lapset lomailee niin ei oo niin valvoo pidempään. Mä oon jo sängyssä, kohta uni tulee 💤 💤 💤 💤
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Oletko taas Suomessa?
Ikävä kyllä. Kelit ei ainakaan helli...
EDIT. eikä ompelukonekaan....
Ajattelin antaa vaimolle selkähieronnan ja jossain vaiheessa tuikata sormen peppuun.
Olisin halunnut seksiä mutta menkat alkoivat :-( :-(
Itse ajattelin käydä katsomassa söhköpostini.