Vierailija

Mainokset änkeävät YouTubesta, Katsomosta, Ruudusta, televisiosta, puhelimesta, nettisivuilta, kaduilta, postiluukusta, blogeista, lehdistä, tutkimuksista, aihe vapaalta ja lähtevät seuraamaan kauppakeskuksen käytävääkin kävellessä! Olen kyllästynyt ja ärsyyntynyt. Mainonta olisi siedettävää, ellei sillä sumennnettaisi näkökenttää joka puolella. Minua ei kiinnosta ostaa tarjoamaasi p*skaa, en osta yhtään mitään varsinkaan silloin jos tyrkytät sitä minulle. Löytyykö täältä muuten paljon alalla työskenteleviä?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Kieltämättä, tänään kun kävelin töihin kauppakeskuksen läpi, kaikki värit, loistevalot, vilkkuvat jutut sekä liikkuvan mainoskuvan taulut tuntuvat hyppäävän syliin.

Missään ei ole rauhallista, seesteistä, harmoonista, vaan kaikkialla kirkuu värit ja äänet, yrittäen saada ihmisten huomion. Ei kenenkään aistit voi kestää tuota tulvaa.

Mainostaulut, joissa pyörii videopätkät, vaikkapa joku vilkuttaa tai huutaa sulle, niin saa aina vilkaisemaan, huomioimaan jne, mutta pidemmän päälle se höykytys on rasittavaa.

Keho on varmaan koko ajan hälytystilassa, kun pitää olla skarppina ja huomata joka sekunti jotain uutta "vaaraa". Koska senhän takia ihminen huomaa liikkuvat kohteet ja kirkkaat värit. Keho ei saa hetken rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.