Vierailija

Käveleekö nainen edellä pitkospuilla? Ojennanko käden ja kumarran, kun nainen astuu ensiaskeleen pitkospuille?

• ylös 2
  • alas 8

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luontopoluilla kulkevana naisena toivoisin, että mies antaisi minun päättää vauhdin. Todennäköisesti hän pystyisi kulkemaan nopeammin kuin minä, jos tahtoisi. Kaikenlainen kumartelu ja muu teennäinen ritarillisuus pois, se on vain ärsyttävää. Jos mies näkee, että minun on oikeasti vaikea selviytyä jostain kohdasta, niin sitten voi tarjota apuaan. Jos pysähdymme nuotiopaikalle, hän saa mielellään sytyttää tulen, itse en ole siinä kovin taitava. Ja jotenkin tuntuu hyvältä katsella miestä, jolla on erätaidot hallussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luontopoluilla kulkevana naisena toivoisin, että mies antaisi minun päättää vauhdin. Todennäköisesti hän pystyisi kulkemaan nopeammin kuin minä, jos tahtoisi. Kaikenlainen kumartelu ja muu teennäinen ritarillisuus pois, se on vain ärsyttävää. Jos mies näkee, että minun on oikeasti vaikea selviytyä jostain kohdasta, niin sitten voi tarjota apuaan. Jos pysähdymme nuotiopaikalle, hän saa mielellään sytyttää tulen, itse en ole siinä kovin taitava. Ja jotenkin tuntuu hyvältä katsella miestä, jolla on erätaidot hallussa.

Joo tulen sytyttäminen on hyvä antaa miehen tehtäväksi. Siinä näkee hyvin, onko kaverilla homma hallussa. Jos menee puoli punttia tulitikkuja ja tyypillä on naama noessa kun hän hikipäässä puhaltelee henkeä nuotioon, ei jatkoon.

Vierailija

Osaaja käyttää Hyvää tulta, nyhvääminen ja nährääminen on peräjormille.

Vierailija

Naiset ei taida yleensä arvostaa sellaista liikaa "ritarillisuutta" kun vaikuttaa siltä, että pidät naista jotenkin heikkona ja holhottavana. Ole vaan ihan normaalisti. Normaali kohteliaisuus riittää.

Itse joskus mietin, että olisi kiva viedä joku nainen vaikka telttailemaan ja saisin olla semmoinen vanhanaikainen herrasmies. Olen kai vähän hullu, kun haluaisin kantaa ison osan kamoista ja tehdä kaikki epämiellyttävätkin hommat, mutta kummasti se vaan kiehtoo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.