Vierailija

Nyt on heikko hetki, todella heikko!
3 vuotias heräsi aamulla klo 8, ei nukkunut päiväunia ja valvoo vieläkin! Voi vittu tulen hulluksi! Mikä sitä on alkanut yht äkkiä riivaamaan?!
On aiemmin nukkunut hyvin päiväunet ja yö unet. Nyt jätettiin päiväunet pois kun ei nukahtanut ja illalla nukkumaan meno venyi 24 saakka...
Tänään ollut touhukas päivä mutta riiviö vaan valvoo vuoteessaan!!!

• ylös 10
  • alas 1

Kommentit (8)

Vierailija

Koita jaksaa. En osaa auttaa, mutta lasten kanssa on välillä raskasta. Kuitenkin niitä rakastaa niin paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Haluaisin vaan kääntää sen jostain napista nukkumaan! Oon niin ärsyyntynyt! Miksi se eu voi vittu nukkua?! Itse en nyt muuta haluaisikaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna limsaa ja pista mukaan tilkka jotain vahvempaa viinaa. Toimii hyvin

Jostain sairaasta syystä naurahdin tälle 😂🙄

Vierailija

Ööh no toivottavasti et viesti eleilläsi noita mietteitäsi, saati sano ääneen. Nukahdatko itse joka ilta tietyllä kellonlyömällä että tsäp? Nimittäin itse en nukahda. Joskus siinä vaan kestää, eihän se itsestäkään ole kivaa, mutta aikuisena ei niin haittaa.. Mutta että ei kai voi odottaa lapseltakaan, että se uni aina tulee juuri samaan aikaan, joskus vaan valvotuttaa, ja tuon ikäisellä voi päässä pyöriä jo ties mitä juttuja. Jos menisit sinne lapsen tykö, silittäisit ja halaisit, antaisit iltapusun ja sipattaisit, että koitahan laittaa silmät kiinni, leikit jatkuu aamulla. Omaa saman ikäistä joutuu joskus rauhoittelemaan hyvänkin tovin, kun päivän tapahtumat pakkaa mieleen ja tekisi niin mieli vielä leikkiä ja lukea. Kyl se siitä, vaiheita tulee ja menee, koita vaan löysyttää hermoa, vaikka ärsyttääkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.