Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jätetty suuttuu ja haukkuu?

Vierailija
15.06.2016 |

Jätin seurustelukumppanini ja hän mitä ilmeisimmin suuttui ja yritti loukata minua. Ensin järkyttyi ja yritti anella takaisin, viikon päästä soitti kja kertoi muun muassa mitä minun pitäisi muuttaa itsessäni, että hän ei ole pitkään aikaan välittänyt minusta jne. Mikä tällaisen käytöksen selittää? En ymmärrä, olen hämmentynyt koska hänen sanomansa asiat eivät loukkaa minua ja ovat selkeästi risiriitaisia aiempien kanssa. Kyseessä ei ollut pitkä eikä vakava suhde.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kokenut tulleensa hylätyksi, ja uskoo ettet pidä häntä itsellesi riittävän hyvänä, joka satuttaa häntä. Hän haluaa vastineeksi satuttaa sinua.

Vierailija
2/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tuntuu pahalta ja hän haluaa, että sinusta myös tuntuu pahalta. Inhimillinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jätetty on pettynyt ja satutettu, vihainen koska jätit. Voi jumalauta. Etkö itse ole koskaan pettynyt? Vaikkei ollut vakavaa sinusta, se toinen osapuoli saattoi olla eri linjoilla.

Vierailija
4/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mietin itsekin tuota, mutta en ollut varma. Ei ole aiemmin tullut ihmissuhteissa tuollaista vastaan niin olin melko yllättynyt. Olen kyllä tillut itsekin jätetyksi mutta reagoin siihen aivan eri tavalla, kuten ovat reagoineet nekin jotka olen itse aiemmin jättänyt tai itorjunut

t. Ap

5/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla henkilöllä on varmasti jotain ongelmia pettymysten sietämisen kanssa. Ei siis osaa käsitellä hankalia tunteita. Hyvä, että pääsit eroon.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopumiseen ja hylätyksi tulemisen kokemuksiin liittyy myös vihan tunne, joka on tärkeä osa toipumista. Toki ihmiset purkavat tunteitaan eri tavoin. Suuttuminen on epäkypsää mutta ymmärrettävää.

Vierailija
7/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan reagoi tavallaan. Hänellä on niin sanotusti nyt vähän pää sekaisin eikä osaa käsitellä tunteitaan tuon paremmin. Parasta lääkettä hänelle on kun pysyt itse linjassasi ja käyttäydyt asiallisen viileästi. Jos hän on normaali noin muuten, niin ymmärtää kyllä pahimman tunnemyllerryksen jälkeen hakea helpotusta ololleen jotenkin toisin.

Vierailija
8/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä kuten se että nainen joka antaa pakit on h*ora (ja logiikka öööh missä)

Vierailija
9/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tuolla henkilöllä on varmasti jotain ongelmia pettymysten sietämisen kanssa. Ei siis osaa käsitellä hankalia tunteita. Hyvä, että pääsit eroon.

Tämä sopisi aika hyvin siihen kuvaan mikä minulla hänestä ehti muodostua. Esimerkiksi josaain älyä vaativissa peleissää minulle hävittyyään hän alkoi murjottamaan ja piikittelemään, kuulemma sen vuoksi että hävisi naiselle...

Ap

Vierailija
10/10 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat on kakaroita. Ei se mihinkään muutu. :-(