Vierailija

Olen jutellut todella mukavanoloisen miehen kanssa netin välityksellä useita kuukausia. Tulemme ainakin hyvin juttuun chatissa, ja hän kertoi , että on aika kokematon seurustellun ja kaiken muun suhteen. En itsekään ole kovin kokenut joten se ei haittaa.
Kuitenkin... Pari viikkoa sitten kun ehdotin tapaamista niin mies sanoi, että ei ikävä kyllä voi tavata, kun muuta menoa. Eilen kysyin häneltä taas , ja on kuulemma todella kiireinen, eikä tapaaminen onnistu. Onko tämä mielestänne totta että voi olla noi kiireinen, vai eikö hän vaan halua tai uskalla tavata minua?
Olen aika pettynyt, koska en halua vaan kirjotella, vaan tavata ihan kasvokkain... En tiijä mitä teen, koska tykkään tosi paljon siitä miehestä..? Niin ja hän on kertonut että tykkää myös minusta paljon, ja olisi maailman onnellisin jos olisin hänen tyttöystävä..

• ylös 6
  • alas 6

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Varmaan alkoi pelottamaan.
Miten voisin siten rohkaista häntä??? -ap

Vierailija

Anna olla. On niitä miehiä, jotka haluavat myös tavata ja tutustua oikeasti. Suru että ehdit ihastumaan.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Ehkä sitä ei oikeasti kiinnosta. Tai sillä on vaimo ja hakee vain vähän jännitystä elämään.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jutellut todella mukavanoloisen miehen kanssa netin välityksellä useita kuukausia. Tulemme ainakin hyvin juttuun chatissa, ja hän kertoi , että on aika kokematon seurustellun ja kaiken muun suhteen. En itsekään ole kovin kokenut joten se ei haittaa.
Kuitenkin... Pari viikkoa sitten kun ehdotin tapaamista niin mies sanoi, että ei ikävä kyllä voi tavata, kun muuta menoa. Eilen kysyin häneltä taas , ja on kuulemma todella kiireinen, eikä tapaaminen onnistu. Onko tämä mielestänne totta että voi olla noi kiireinen, vai eikö hän vaan halua tai uskalla tavata minua?
Olen aika pettynyt, koska en halua vaan kirjotella, vaan tavata ihan kasvokkain... En tiijä mitä teen, koska tykkään tosi paljon siitä miehestä..? Niin ja hän on kertonut että tykkää myös minusta paljon, ja olisi maailman onnellisin jos olisin hänen tyttöystävä..

Miten joku voi olla tota mieltä, jos ei ole vielä edes tavannut toista? Kuulosta kyllä siltä, että juttu karkaa lapasesta, jos päätätte edetä tossa jutussanne. Ihe kun ette sanoneet jo rakastavanne toisianne.

Vierailija

Joko varattu mies tai sitten nainen josta on hauskaa olla täydellinen mies jollekin naiselle.

Vierailija

Itse joskus juttelen miesten kanssa suomi24:lla, välillä piilotan profiilini, kun alkaa kyllästyttää.

Mutta juttelen vaan aikani kuluksi vähän viiniä maistellen. Silloin ajatus tapaamisesta tuntuu tosi hyvältä idealta, kun viini nostattaa mieltä.

Mutta sitten, kun treffit on sovittu tai ainakin mahdollisista treffeistä on keskusteltu, mutta aamu koittaa, minua ei enää kiinnosta yhtään. Joskus kirjoitan jonkintyyppisen hätävalheen, joskus olen jättänyt kirjoittelun "katoamalla". 

Treffeillä käynti on todella ajanhukkaa, sen olen todennut. Ja tiedän, että käyttäytymiseni on moitittavaa. Mutta en mahda mitään itselleni. Ihan selvinpäin en ole treffipalstalla ehkä koskaan käynyt. 

Miestä ei varmaan vaan jaksa treffailla. Innostuksissaan tai huvikseen on kirjoitellut niitä näitä. Ehkä jopa kännissä ihastunut mielikuvaansa sinusta. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.