Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavinta mitä olet mieheltäsi kuullut ulkonäöstäsi?

Vierailija
25.02.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan kuulemma olen maailman seksikkäin ja kiihottavin nainen mitä hän tietää.

Vierailija
2/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ekaa kertaa synnytyksen jlk (4kk) puin muut kuin äitiysvaatteet päälleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes oman itseni kunnioituksen vuoksi viitsi sitä toistaa, mutta niinhän siinä käy, että jos mies ei puhu kauniisti, ennen pitkään hän jää nuolemaan näppejään. Niin meidänkin suhteessa kävi.

Siis pieni varoituksen sana niille miehille, jotka kohtelevat vaimojaan verbaalisesti hiukan karkeasti. Se vie suhteen ennen pitkää eroon - ellei nainen ole ihan tyhmä.

Se mitä hän sanoi oli loukkaavaa ja jo silloin ihmettelin, sillä olen ihan soma missinmittainen nätistä ulkonäöstäni aina paljonkin kehuttu nainen.

Vierailija
4/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavis enkä ihan hoikka ja tissitkin riippuu ja raskausarpiakin on vaikka muille jakaa, mutta mieheltä olen aina kuullut vain ja ainoastaan, että olen kaunis ja ihana. Joko on oikeasti aina sitä mieltä, taikka on kohtelias - kumpikin sopii minulle :)

Vierailija
5/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa teillä kilttejä miehiä! onnittelut vaan...

Vierailija
6/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeksi sanoi että " sua nyt ei voi ainakaan siroksi sanoa" .

Vierailija
7/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 1 synnytys, 176cm/ 80kg, pömppömaha, isot rumat tissit...

Vierailija
8/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis mitenkään vittuillakseen kysytty vaan ihan mielenkiinnosta. Eikö parisuhteen idea oleANTAA JOTAIN LISÄÄ elämään? -Kannustusta, rakkautta, ihailua, tukea, turvaa, hyvää oloa jne...Jos jonkun mies suoltaa niin paljon loukkauksia, etteivät ne edes tähän mahdu, niin haluaisinpa vain kuulla mitä helvetin iloa sellaisesta miehestä voi olla; siis mikä sellaisessa suhteessa voi olla niin posittiivista, että kannattaa kuunnella niitä loukkauksia pitkin matkaa?

Minä en vain ole ikinä ymmärtänyt tätä paskamaisten ukkojen kanssa jahkaamista. -Jos miehestä on enemmän päänvaivaa kuin iloa, niin miksi ei sitten mieluummin olisi ilman miestä (siis yksin). Eikö tämä ole harvinaisen yksinkertaista: Jos parisuhde antaa enemmän kuin ottaa -kaikkine karikkoineen ja vaikeuksineen- se on vaivan arvoista, mutta jos se ottaa enemmän kuin antaa, miksi jatkaa?

Vierailija
9/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammin. Vastasi että kyllä hänkin mielummin on kotona verkkareissa, että varmasti sinäkin, että ei tarvi meikkailla tai turhia pukeutua. EI kuulemma edes huomaisi jos olisin jotenkin hienommin...aika väsynyt mies.

Vierailija
10/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-iso nenä

-näytän aasilta kun nauran

-olen koiranoksennus

-noita-akka

-mulla on lyhyet jalat ja paksut nilkat

-olen tyhmä ja ruma

-mulla ei ole mikään erikoinen vittu

-olen läski ja vanha (olin 21, hän 30v...)

Ja paljon, paljon muuta...

Vierailija
11/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja kypsä mies minulla! Toivottavasti kasvaisin itsekin jo vähitellen...

Yhdessä olemme olleet yli 7-vuotta.

Vierailija
12/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et ole

Vierailija
13/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu meillä tapoihin

Vierailija
14/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että on sulla kyllä aika iso pylly :P juuri synnyttänyt ja olihan se iso. Plussana tietysti se että miehestä se oli hyvä kun se oli iso, itsestäni tietenkään ei.

Se oli silloin -10kg sitten.

Vierailija
15/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kyllä sanoi sitten senkin edestä. Kyse ei ollut siitä, että olisin jotenkin ruma tai lihava vaan hän halusi alistaa ja loukata minua. Aika heikoksi itsetunto silloin menikin.

Nyt on asiat hyvin:)

Vierailija
16/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkonäköäni mies ei koskaan ole haukkunut!

Vain kehuja siitä kuulen päivittäin...

Myöskään minä en hauku mieheni ulkonäköä!

Jo toista kymmentä vuotta yhdessä...

Vierailija
17/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naama on kun norsun vittu!

- Silloin lähdin :(

Vierailija
18/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 131 kiloa ja silti hän sanoo minua aina vain seksikkääksi ja ihanaksi.. (en voi ymmärtää) mutta ihanalta se tuntuu.

Olen silti ajatellut laihduttaa, koska kyllä se varmsti olisi miehellekin kiva jos vois joskus ottaa minut vaikka syliin ilman että litistyy. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi